اونس طلا2394.45
مظنه16,236,000
18 گرم3,748,000
ارزش سکه36,579,708
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,800,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

قیمت طلا طی ماههای آتی روندصعودی خواهد داشت

سایت طلا : رئیس موسسه سرمایه گذاری "اینتگریت بروکریج" شیکاگو تاکید کرد: افت شاخص سهام در بازارهای مالی جهان و افزایش تنش های سیاسی به خصوص در خاور میانه تاثیر زیادی بر ادامه روند صعودی قیمت طلا خواهد داشت.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، افزایش مجدد تنش ها در خاور میانه به خصوص اوضاع عراق و نوار غزه بار دیگر موجب نگرانی شدید سرمایه گذاران بین المللی شده و این مساله تاثیر منفی زیادی بر افت شاخص سهام داشته است.

بر اساس این گزارش رژیم صهیونیستی به بیش از 90 هدف مختلف در نوار غزه حمله کرده و تعداد زیادی از مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیده است. قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون 9.5 درصد رشد داشته که تشدید تنش در روابط روسیه و اوکراین و اوضاع عراق تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

تاکید فدرال رزرو آمریکا بر پایین نگه داشتن نرخ بهره بانکی نیز تاثیر زیادی بر ادامه این روند صعودی داشته است. فرانک مک گی رئیس موسسه سرمایه گذاری بروکریج شیکاگو تاکید کرد: مردم به علت نگرانی نسبت به کاهش شاخص سهام در بازارهای جهانی بار دیگر اقدام به خرید طلا می کنند.

تنش های سیاسی نیز سرمایه گذاران بیشتری را به بازار طلا سوق خواهد داد و این مساله رشد قیمت این فلز زرد را در پی خواهد داشت.

فدرال رزرو آمریکا نیز قصد دارد متن مذاکرات نشست ماه گذشته خود را منتشر کند. ارزش محرک پولی فدرال رزرو از نوامبر گذشته تا کنون کاهش یافته و به کمتر از 35 میلیارد دلار رسیده است./م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد