اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا با افزایش نسبی روبرو شد

سایت طلا : ادامه بحران اوکراین و انتشار آمارهای اقتصادی ناامید کننده در آمریکا موجب شد تا قیمت جهانی طلا بار دیگر با افزایش نسبی روبرو شود.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، قیمت جهانی طلا که روز گذشته برای لحظاتی به پایین ترین حد خود در 10 هفته اخیر رسیده بود پس از انتشار گزارش وزارت بازرگانی آمریکا در خصوص کاهش شدید فروش مسکن در ماه مارس با افزایش نسبی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا برای تحویل فوری به بیش از 1286 دلار رسیده است. قیمت طلا روز دوشنبه نیز به 1277 دلار رسید که این پایین ترین رقم از 11 فوریه به شمار می رود.

قیمت طلا پس از کاهش چشمگیر در سال 2013 میلادی از ابتدای امسال تاکنون 6.8 درصد رشد داشته است. تنش در اوکراین، نگرانی نسبت به وضعیت اقتصادی آمریکا و چین و افزایش تقاضا در بازارهای نوظهور تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

موسسه مالی سیندا فیوچرز نیز اعلام کرد، قیمت طلا تحت تاثیر بحران اوکراین و انتشار آمارهای مربوط به بخش مسکن آمریکا با افزایش نسبی روبرو شده است. ما هنوز فکر می کنیم که اقتصاد آمریکا در مسیر رشد و رونق قرار دارد و این مساله موجب کاهش قیمت طلا در بلندمدت خواهد شد.

برگزاری نشست هفته آینده فدرال رزرو آمریکا نیز می تواند تاثیر زیادی بر تحولات قیمت جهانی طلا داشته باشدو این نشست روزهای 28 و 29 آوریل برگزار خواهد شد./م

انتهای پیام
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد