اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش تولیدات صنعتی چین فشار زیادی به قیمت طلا وارد می کند

سایت طلا : میزان تولیدات صنعتی چین طی ماه آوریل برای چهارمین ماه متوالی با کاهش روبرو شده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کرده است.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، کاهش تولیدات صنعتی چین در ماه آوریل این گمانه زنی را تقویت کرده است که رشد اقتصادی این کشور در سه ماه دوم امسال نیز با افزایش چندانی روبرو نخواهد شد. بی شک تحولات اقتصادی چین تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا خواهد داشت. چین دومین اقتصاد بزرگ جهان و بزرگترین بازار طلای دنیا به شمار می رود.


بر اساس این گزارش کارشناسان اقتصادی بر این باورند که دولت چین باید برای دستیابی به رشد و رونق باثبات اقتصادی سیاست های حمایتی بیشتری را طی ماه های آینده اجرا کند و در غیر این صورت اقتصاد چین با کاهش رشد بیشتری روبرو خواهد شد.

شاخص خرید مدیران در اقتصاد چین طی ماه آوریل به کمتر از 48.3 واحد رسیده است که این رقم هنوز کمتر از 50 واحد است. افت این شاخص به کمتر از 50 واحد نشانگر رکود حاکم بر فعالیت های صنعتی چین بوده است.

رشد اقتصادی چین در سه ماه نخست امسال به کمتر از 7.4 درصد رسید که این پایین ترین رقم در 18 ماه گذشته بوده است. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی سیاست های پولی بانک مرکزی چین طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر وضعیت اقتصادی این کشور و تقاضای طلا در بازار خواهد داشت./م

انتهای پیام
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد