اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اولین گردهمایی منتخبین صنف طلا و جواهر برگزار شد

سایت طلا: نخستین نشست منتخبین صنف طلا و جواهر جهت گزارش عملکرد اتحادیه طلا و جواهر تهران در دوره جدید روز گذشته با حضور رؤسا، اعضا و فعالان این صنف برگزار شد.


به گزارش سایت طلا ، اولین گردهمایی منتخبین صنف طلا و جواهر روزگذشته با حضور محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهرو اعضای این اتحادیه، فاضلی رئیس مجمع امور صنفی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران، سرهنگ راغی رئیس اداره اماکن نیروی انتظامی تهران در محل مجمع امور صنفی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم علی فاضلی رئیس مجمع امور صنفی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران به وجود بحرانهای زیاد در صنف طلا و جواهر اشاره کرد و گفت: عدم انسجام و هماهنگی مشکلات زیادی را در اتحادیه طلا و جواهر ایجاد کرده است.

این گزارش حاکیست، وی در خصوص راه حل مشکلات صنف طلا و جواهر ، از تمام پیشکسوتان بازار و اصناف درخواست نمود تا این مشکلات را بین خودشان با تشکیل کمیته و ریشه کردن بعضی از افراد نالایق و ناکارآمد حل نمایند.

سرهنگ راغی رئیس اداره اماکن نیروی انتظامی تهران نیز در این نشست اهمیت طلا را در چرخه اقتصادی کشور بالای 50 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: اگر برخی معظلات و نا امنی ها از قبیل تخلفات صنف طلا، عیار پایین طلا و ... در افکار مردم ایجاد شود این امر ضربان جبران ناپذیری را به صنف طلاو جواهر وارد می کند.

وی همچنین از برنامه اداره اماکن نیروی انتظامی تهران برای جلوگیری از بروز مشکلات در صنف طلاو جواهر خبر داد و اعلام کرد: تحت کنترل قراردادن دوربینهای مدار بسته به منظور جلوگیری از مشکلات در این صنف از اهداف بعدی این اداره می باشد.

در ابتدای اولین نشست منتخبین صنف طلا و جواهر محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهرتهران ضمن ارائه گزارش عملکرد 5 ماهه این اتحادیه اعلام کرد: اتحادیه طلا و جواهرتهران در حال حاضر حدود 5000 واحد صنفی را تحت پوشش قرار داده که در 20 رسته شغلی 800نفر در سمت ویزیتوری مشغول به کار هستند.


وی ضمن ارائه آماری از اعضاء و کارمندان این اتحادیه گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت های این اتحادیه از آذر سال جاری پرداخت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرتهران اظهار داشت: این اتحادیه به منظور آشنایی بیشتر صنف طلا و جواهر با مسائل مالیاتی تیم مشاوره ای را در چند نقطه تهران از جمله بازار تهران مستقر نموده تا این افراد توضیحات کامل درباره امور مالیاتی را به طلافروشان ارائه دهند.

کشتی آرای در گفتگو با سایت طلا هدف از برگزاری این همایش را آشنا کردن افراد صنفی با اقدامات انجام شده و در حال انجام اتحادیه طلا و جواهر تهران و نشان دادن راه درست درباره مسائل مالیاتی عنوان کرد.

محسن پور سرپرست مشاورین مالی اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز در انتهای این مراسم به امور مالیاتی صنف طلا و جواهر اشاره کرد و اذعان داشت : حل مشکلات مالیاتی صنف طلا و جواهر نیازمند مساعدت این صنف و دولت است.



انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد