اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پایین بودن سطح مبادلات عامل اصلی کاهش قیمت طلاست

سایت طلا : تحلیلگر برجسته بانک ANZ استرالیا تاکید کرد، عامل اصلی کاهش شدید قیمت طلا در مبادلات امروز پایین بودن سطح مبادلات در بازارهای بین المللی به علت عید مسیحیان بوده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، قیمت طلا نتوانسته است در مبادلات روزهای اخیر سطح 1300 دلاری را حفظ کرده و بار دیگر وارد کانال 1200 دلاری شده است.

بر اساس این گزارش ویکتور تیان پیریا تحلیلگر بانک ای ان زد استرالیا گفت: کمبود نقدینگی در بازار و تعطیلی بسیاری از بازارهای بین المللی تا فردا سه شنبه علت اصلی ادامه روند نزولی قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها به شمار می رود.بازارهای لندن، هنگ کنگ و استرالیا امروز نیز به علت عید مسیحیان تعطیل است.

وی افزود، کاهش 10 تنی ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر طی هفته گذشته نیز فشار روانی زیادی را بر سرمایه گذاران بین المللی وارد کرده است. افت شدید قیمت طلا در سال 2013 میلادی نیز موجب شده بود تا میزان ذخایر طلای این صندوق به شدت کاهش یابد.

شاخص ارزش دلار نیز امروز دوشنبه با رشد 0.1 درصدی روبرو شده است. کاهش تقاضای فیزیکی در بازارهای بین المللی به خصوص آسیا نیز تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است./م

انتهای پیام
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد