اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش 1.9 درصدی قیمت طلا در هفته جاری

سایت طلا : با توجه به تعطیلی بازارهای بین المللی فلزات گرانبها در روز جمعه قیمت جهانی طلا در آخرین ساعات مبادلات روز پنج شنبه به پایین ترین حد خود در دو هفته اخیر رسید.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه مارکت واچ، امیدواری سرمایه گذاران بین المللی نسبت به بهبود شرایط اقتصادی آمریکا و نگرانی از کاهش تقاضای چین موجب شد تا قیمت طلا بار دیگر به کمتر از 1300 دلار در هر اونس برسد.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در آخرین لحظات مبادلات روز گذشته با 0.7 درصد کاهش به کمتر از 1294 دلار رسیده که این پایین ترین رقم در دو هفته اخیر به شمار می رود.

قیمت جهانی طلا طی هفته جاری با کاهش 1.9 درصدی روبرو شده است. قیمت هر اونس نقره نیز روز گذشته با 0.2 درصد کاهش به کمتر از 19.60 دلار رسیده است. قیمت نقره نیز طی هفته گذشته با کاهش 1.8 درصدی روبرو شده است.

کاهش تعداد بیکاران آمریکایی و افزایش تولیدات صنعتی این کشور طی ماه گذشته تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت جهانی طلا داشته است.

اظهارات اخیر ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا مبنی بر نگرانی از افزایش ارزش یورو و اجرای سیاست های انبساطی می تواند موجب کاهش ارزش یورو در برابر دلار شود./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد