اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرویس خدماتی جدید اتحادیه طلا و جواهر تهران

سایت طلا: اتحادیه طلا و جواهر تهران با راه اندازی سرویس حقوقی اعضای این صنف را برای حل مسائل حقوقی و بحث مالیات بر ارزش افزوده یاری می کند.



به گزارش سایت طلا، اواخر سال گذشته اتحادیه طلا و جواهر تهران با انتشار اطلاعیه ای سرویس جدیدی را جهت مشاوره حقوقی و بحث مالیاتی برای اعضای خود و همچنین اشخاص حقوقی، شرکتها و موسسات مشمول مالیات بر ارزش راه اندازی کرد.

هدف از این سرویس اتحادیه کاهش هزینه های تشخیص و وصول مالیات و در نهایت بهبود مستمر عملکرد واحدهای صنفی طلا و جواهر و سرعت، صحت و سهولت در مراجعات، پیگیری ها و حل و فصل امورمالیاتی خواهد بود.

در همین حال محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد این اقدام اتحادیه به سایت طلا گفت: هیئت مدیره جدید دو کار جدید را در اتحادیه برای رفع مشکلات صنفی انجام داد، یکی بررسی و کمک برای بحث مسائل مالیاتی افراد صنف، و دیگری موضوع کمک به حل درگیری های حقوقی و مشکلاتی از این دست است که همکاران ما با آن مواجه هستند.

وی با اشاره به ایجاد یک تیم حقوقی در اتحادیه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: یک تیم مشاوره از از سازمان امور مالیاتی کشور در اتحادیه مستقر هستند که در طول هفته با بیمه مالیاتی، کل سال را برای مشترکان این سرویس مشاوره می دهند .

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد لزوم ایجاد این سرویس در اتحادیه طلا گفت: وقتی مراجعه در مورد یک مشکل خاص زیاد باشد طبیعی است که اتحادیه باید فکر و چاره ای برای انجام آن داد، و در این زمینه اعضای ما خیلی مشکل دارند.
مثلاً سند تجاری آنان و مسائل مالیاتی هست که آنان به علت عدم آشنایی و آگاهی از این مسائل بیش از حد درگیر مشکل می شوند، و به همین خاطر اتحادیه به این فکر افتاد که در این خصوص مشاوره هایی را برای اعضاء داشته باشد که آسایش فکری را برای اهالی این صنف در بر داشته باشد.

گفتنی است اعضاء صنف طلا و جواهر می توانند با پرداخت مبلغ 365 هزار تومان از خدمات و مزایای بند یک تا چهار زیر بهره مند گردند، ضمناً بند پنج شامل تعرفه جداگانه می گردد؛

1 . مطالعه، بررسی، تهیه و تدوین ساز و کارهای شفاف سازی، تنظیم ارتباط بین افراد صنف با سازمان امور مالیاتی به منظور ایجار زبان مشترک، اعمال قوانین و مقررات جاری و تسهیل و تسریع در دستیابی به اهداف مشترک اعضا اتحادیه و سازمان
2 . بررسی، مطالعه، تدوین و ارائه الگوهای نظام مند در چارچوب قوانین ، مقررات و حقوق مالیاتی ، اصول و استانداردهای پدیرفته شده حسابداری و حسابرسی، قوانین و مقررات پولی و مالی و اصلاح مستمر الگوهای مورد عمل.
3. نظارت بر حسن اجرا، تبیین، تشریح و بکارگیری الگوهای مورد اشاره در حیطه عملیات مالی افراد صنفی.
4 . مشاوره مالیاتی حضوری و غیر حضوری
5 . سایر خدمات:
حضور در هیئت های حل اختلاف مالیاتی، خدمات آموزشی و ارتقا مهارت شامل کارگاههای آموزشی، حقوقی، مالی و مالیاتی، خدمات مالی، حسابداری و حسابرسی، طراحی و استقرار روش ها و سیستم های پایشی و اتوماسیون بر حسب توافق و تعرفهای قانونی و مربوطه.

اعضای صنف طلا و جواهر می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر حقوقی مالیاتی اتحادیه مستقر در اتحادیه طلا و جواهر تهران تماس حاصل نمایند./ج


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد