اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درخشش مجدد سکه های طلایی

سایت طلا: در هفته ای که گذشت بازار سکه با تغییراتی که ناشی از روند رشد طلای جهانی و دلار داخل در کنار اقبال برای تقاضا بود، هفته ای با تقویت 25 هزار تومانی سکه را پشت سر گذاشت.


به گزارش سایت طلا، در هفته گذشته بازار سکه روزهای نوسانی را پشت سر گذاشت، نوسانی که ناشی از تغییرات اونس جهانی و دلار داخل بود و سبب شد تا بازار سکه که در ایام تعطیل کم رونق شده بود تاحدی با اقبال تقاضا روبرو و ارزش سکه بهار آزادی 25 هزار تومان تقویت شود.

بنابراین گزارش، در روز شنبه بازار سکه که شاهد همسو نبودن حرکت اونس جهانی و دلار داخل بود با رشد اونس جهانی تنها به ارزش سکه بهار آزادی افزود اما با کاهش بیشتر دلار در روز یکشنبه و ثبات اونس جهانی مجبور به عقب نشینی شد و بهای سکه بهار آزادی را به 945 هزار تومان رساند.

همراه شدن رشد دلار داخل و اونس جهانی در روز سه شنبه زمینه ای شد تا بازار ارزش سکه های طلایی را افزایش دهد و قیمت سکه بهار آزادی تا سطح 971 هزار تومان رشد یابد.

گزارش سایت طلا می افزاید، تداوم روند افزایشی سکه در روز چهارشنبه بهای سکه بهار آزادی را تا نزدیکیهای 980 هزار تومان پیش برد که البته در پایان معاملات این روز به علت کاهش تقاضا و ارزش دلار قیمت سکه تمام کاهش یافت و با اختلاف 18 هزار تومانی به 960 هزار تومان رسید.
سایر سکه ها در غروب روز چهارشنبه در هر نیم و ربع سکه بر بهای 510 و 298 هزار تومان و سکه 1 گرمی بر نرخ 196 هزار تومان قرار گرفتند.

این گزارش حاکیست، در روز پنج شنبه بازار سکه به رغم افت نرخ ارز و با تقویت طلای جهانی به ارزش سکه ها افزود و هر قطعه سکه بهار آزادی را در طرح امامی به 970 هزار تومان و در طرح قدیم به 067 هزار تومان برساند.

بازار سکه در هفته ی گذشته همزمان با رشد طلای جهانی و نرخ ارز و افزایش سطح تقاضا نشانه هایی از بهبود روند بازار و رونق را به نمایش گذاشت و این در حالی است که این بازار در ایام تعطیل همراه با رکود اونس جهانی کم رونق شده بود.
فعالان این بازار امیدوار هستند تناسب قیمتی سکه و اونس به منظور عملکرد بهتر بازار تداوم داشته باشد. /ج

انتهای پیام





خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد