اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل ماینینگ از علل موثر بر قیمت جهانی طلا در ماه های آینده

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت جهانی طلا در ماه های آینده تصمیم فدرال رزرو آمریکا در خصوص نرخ بهره خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی ماینینگ، برخی تحلیلگران اقتصادی معتقدند نوسانات مربوط به نرخ تورم و تصمیم فدرال رزرو آمریکا در خصوص نرخ بهره در ماه های آینده بیشترین تاثیرات را بر قیمت طلا خواهد داشت.

بر اساس این گزارش اظهارات ماه گذشته جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا در خصوص احتمال افزایش نرخ بهره تاثیر زیادی بر کاهش قیمت جهانی طلا داشته است. پایین بودن نرخ تورم آمریکا کمک زیادی به فدرال رزرو کرده است تا نرخ بهره را در شرایط کنونی پایین نگه دارد.

موسسه کاپیتال اکونومیکس نیز در تازه ترین تحلیل خود اعلام کرد، تجزیه و تحلیل آماری نشان می دهد که بین اوراق قرضه 10 ساله آمریکا و قیمت طلا در سال های اخیر رابطه معکوسی وجود داشته است. افزایش نرخ بهره آمریکا تقاضا برای دلار را افزایش داده و تاثیر منفی بر قیمت طلا خواهد داشت.

اگر نرخ بهره واقعی آمریکا به بیش از 2 درصد افزایش یابد قیمت طلا به زیر 1000 دلار خواهد رسید. فدرال رزرو از اواخر سال 2008 تاکنون نرخ بهره را نزدیک به صفر نگه داشته است./م


انتهای پیام







سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد