قدرت وکیفیت شفابخش بلور کوارتز طبیعی

کریستال کوارتز شفاف یکی از مقدس ترین سنگ های فرهنگ های کهن است. وضوح و شفافیتش، کیفیت آینه ای به آن می دهد که از بین آن همه چیز به وضوح دیده می شود. در حقیقت از یک طرف آن میتوان اشیای طرف دیگر را مشاهده کرد.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو



کریستال کوارتز طبیعی نماد انرژی نور سفید است.قدرت کریستال را می توان در ساختار آن یافت که از عمیق ترین قسمت های زمین در حال رشد و رسیدن به بالا و به سمت نور است.

این سنگ یک هادی یا رسانای انرژی است، هم به عنوان یک گیرنده و هم به عنوان یک فرستنده عمل می کند. این که کریستال خود را تمیز نگه دارید بسیار حائز اهمیت است چون این کار باعث می شود تا از آن در برابر ارتعاشات منفی خارجی محافظت شود.

کریستال هایشخصی،خودشان را با ارتعاشات شما هماهنگ میکنند. درست همانطور که شما با ارتعاشات طبیعی کریستال تطابق پیدا می کنید.

کریستالهایی را انتخاب کنید که به نظر می رسد در حال صحبت با شما هستند یا آنهایی را که احساس می کنید برای گرفتن بهترین نتایج، شما را به خود جذب میکنند.

کریستال های کوارتز شفاف، قرن ها برای موارد درمانی مورد استفاده قرار گرفته اند. مصریان آنها را در اهرام، به منظور جذب قدرت موجود در نور استفاده می کردند. شکل مثلثی آنها منظر و جذبه ای عرفانی به آنها می داد.

سرخپوستان آمریکایی مدت های طولانی کریستال را به عنوان نمادی مقدس از نور مورد احترام قرار می دادند. کریستال ها برای قطع بند ناف نوزاد استفاده و اغلب همراه با مردگان نیز دفن میشدند؛ علاوه بر این موارد، برای استفاده در بسیاری از مراسم و آداب و رسوم نیز کاربردهای فراوانی داشتند.

در فرهنگ تبت، کریستال ها اشیاء مقدسی محسوب می شوند که از عناصر چهارگانه قدرت می گیرند. مردم دربسیاری از فرهنگها، آنها را برای محافظت از اتفاقات و افکار منفی با خود حمل می کنند.

کریستال ها برای درمان جسم، دگرگونی روح، الهام بخشی بینش بصری، محافظت در برابر ارتعاشات منفی و هموار کردن جریان انرژی از روح و بدن، کاربرد داشتند.

امروزه نیز گوهرشناسان و متخصصان این امر به کاربردهای گوناگون سنگها در زندگی روزمره افراد باور دارند و سنگ درمانی یکی از شناخته شده ترین موارد استفاده آنهاست.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها