وقتی گوشی های آیفون (iPhone)نیز به گوهرها علاقمند میشوند!

غالب مردم تمایل دارند که مدلی از گوشی های آیفون را در اختیار داشته باشند. دلیل این مسئله می تواند برنامه های خاص و ویژه ای باشد که این نوع از تلفن همراه به بازار عرضه می کند و امکانات منحصر بفردی که در اختیار علاقمندان خود قرار میدهد. در مطلب پیش رو به یکی از برنامه های جالب توجه آیفون می پردازیم.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو

برنامه جدید آیفون: گوهریاب (App: GemExplorer)
موسسه گوهرشناسی SSEF یک راهنمای تعاملی را به مناطق حاوی معادن سنگ جواهر جهان ارائه کرد.

GemExplorer، نرم افزاری که توسط آیفون راهی بازار شده، این امکان را به کاربران می دهد تا برای تعطیلات سنگی(gemmy) بعدی خود برنامه ریزیو یا فقط از راهنمایی که منابع اصلی سنگ های رنگی، الماس و مروارید جهان را نشان میدهد، استفاده کنند.

بر اساس دانش وهمکاری هایSSEF درتعیین منشاء جغرافیایی و بازدید مناطق تولید سنگ جواهر؛این برنامه یک قطب نمای تعاملی برای این مناطق است.

این برنامه به کاربران، قطب نمایی را ارائه می کند که علاوه بر نمایش دادن مکان جغرافیایی، فاصله بین محل فعلی کاربر و تعداد زیادی از مناطق معدن را نشان می دهد.

در حقیقت این برنامه کمک بزرگی است برای کسانی که به دنبال معادن سنگ هستند تا بتوانند بمنظور دستیابی به اهداف خود، بسیار ساده به مناطق مورد نظر خود برسند.

Mogok، منبع کلاسیک و قدیمی یاقوت سرخ (روبی) درشرق و 8 هزار و 72 کیلومتری بازل سوئیس است، در حالی که بسترهای صدف مروارید طبیعی در سراسر بحرین، جنوب شرقی و 4 هزار و 416 کیلومتری اطراف هستند.

برای کسانی که مدتهای زیادی دوست داشتند بدانند منابع اصلی گوهرها چقدر از بازار دور هستند، یا گنجینه (معدن) گوهر بعدی ممکن است کجا یافت شود، GemExplorer یک قطب نمای مهیج است.

با این برنامه نه تنها می توانید ببینید که نزدیکترین شش منطقه تولید کننده سنگ قیمتی کدام ها هستند؛ پایگاه اطلاعاتی، یک تابع جستجو - بر اساس دسته بندی سنگهای مختلف- را نیز برای شما فراهم می کند.

این نرم افزاربه عنوان یک منبع الهام بخش، برای هنر دوستان علاقمند به جواهر و ماجراجویان، به طور یکسان عمل می کند و جاذبه اش برای افرادی که دنیای گوهرها را دوست دارند بسیار زیاد می باشد.

دکتر مایکل اس. کرزمینکی (Dr. Michael S. Krzemnicki) رئیسSSEF در این باره می گوید : ما این برنامه را برای کسانی درست کردیم که به سنگ های قیمتی و منابع آن علاقه داشته و از سال 1974 ماموریت ما برای به اشتراک گذاشتن دانش گوهرشناسی را دنبال کرده اند.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها