سنگ درمانی با سنگ های قیمتی – قسمت نهم

روش های گوناگونی برای انتخاب یک گوی مناسب بلوری وجود دارد. اگر شما بیش از یک حق انتخاب داشته باشید، می توانید به شکل سرگرم کننده ای به گوی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. اما اگر تنها یک گوی داشتید، از همان گوی برای فرآیند سنگ درمانی استفاده نمایید.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو

انتخاب یک گوی بلوری
بهتر است که فرد گیرنده درمان، خودش گوی را انتخاب کند، چون بدن آن فرد قرار است درمان شود.

فرد با گذاشتن دستش بر روی گوی با چشمان بسته، می تواند احساس کند که کدام گوی مناسب است. تمایل به انتخاب یک گوی، خاص هر فرد خواهد بود.

راه دیگر این است که می توانید گوی های خود را شمرده و از فرد درمان شونده بخواهید که یک شماره بگوید، سپس شما گوی مورد نظر فرد درمان شونده را به او بدهید.

نوع دیگر انتخاب یک گوی توسط درمان پذیر می تواند این باشد که فرد گویی را انتخاب کرده که در آن لحظه بیشتر جذب آن شده است. هر سنگ کریستالی که تیره بوده و درخشش نداشته باشد، می تواند مناسب باشد.

همچنین شما می توانید خودتان، گویی را به فرد درمان شونده پیشنهاد نمایید. شما تنها باید اطلاعات مخصوص به هر گوی را به فرد درمان شونده باز گو کنید.

معرفی سنگ های مختلف برای سنگ درمانی:
سنگی که در این مقاله درباره آن صحبت خواهیم کرد، یشم نام دارد. سنگ یشم، نگین سنگ هاست. این سنگ سیستم دفاعی بدن را تقویت کرده، بیماری ها را کاهش داده و از حملات قلبی زودهنگام، جلوگیری می کند.

یشم به ما کمک می کند که خودمان را شناخته و رشد کنیم. یشم قرمز، جریان خون را افزایش داده و کمک می نماید که با ضعف و خستگی مقابله نماییم. این سنگ خون و گرما را جریان داده و انرژی می بخشد. این سنگ جرأت و توانایی فرد را برای اثبات خودش بالا می برد.

یشم برای پوست بسیار خوب است. این سنگ منافذ پوست را باز کرده، ریزش عرق و دفع سموم را افزایش می دهد. این سنگ، یک سنگ درمانی مناسب برای استفاده در سونا و قبل از حمام و شست و شو می باشد.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها