سنگ درمانی با سنگ های قیمتی – قسمت هشتم

مهمترین حرکت در حین سنگ درمانی با استفاده از گوی های بلوری، شکل 8 افقی است. رقم هشت نماد مقدار نامحدود است. این رقم نیز تأثیر هماهنگ کننده در دو نیم کره مغزی را داشته و به تعادل دو نیم کره مغزی راست و چپ در عصب شناسی، کمک می کند.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو

ترتیب حرکات با گوی های بلوری
مهمترین حرکت در حین سنگ درمانی با استفاده از گوی های بلوری، شکل 8 افقی است.رقم هشت نماد مقدار نامحدود است.
این رقم نیز تأثیر هماهنگ کننده در دو نیم کره مغزی را داشته و به تعادل دو نیم کره مغزی راست و چپ در عصب شناسی، کمک می کند. این رقم شامل دو کره کامل است که با همدیگر مماس بوده و هر کره یک کلی از بدن را نشان می دهد.
برای اینکه حس خوب سنگ درمانی با گوی های بلوری را تجربه کنید، کافی است که یک گوی را در دستتان گرفته و بچرخانید تا حس خوبی به شما بدهد. به حرکت گوی ها در دستان گرد شده تان توجه نمایید تا لذت سنگ درمانی با استفاده از گوی بلوری را درک کنید.

معرفی سنگ های مختلف برای سنگ درمانی:
سنگی که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد، فلوئورایت نام دارد. این سنگ برای پوست، بافت، استخوان ها و مفاصل خوب است. این سنگ، فشار مزمن را کاهش داده و قدرت بدنی را زیاد و به مشکلات راه رفتن کمک می کند.
همچنین فلوئورایت اعصاب را تقویت می نماید. متأسفانه این سنگ بسیار شکننده بوده و بنابراین باید با دقت در درمان مورد استفاده قرار گیرد.
از جهت روانی و حسی، فلوئورایت ساختار و نظم به زندگی داده و فرد را انعطاف پذیر و آزادتر می سازد. از نظر فیزیکی، این سنگ حالت راه رفتن و تحرک را بهبود بخشیده و به درمان سرفه، گرفتگی صدا کمک می کند.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها