سنگ درمانی با سنگ های قیمتی – قسمت چهارم

سنگ درمانی چه نتیجه ای را در بر دارد سنگ درمانی جریان انرژی را در بدن افزایش داده، بنابراین ارتباط بین موجود زنده، بدن، روح، ذهن و روان را بهبود می بخشد.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو

در اکثر مواقع در ابتدا، یک احساس قوت یا ضعف هشدار دهنده، مورد توجه قرار می گیرد. سنگ درمانی، هر مشکلی را بلافاصله بهبود نمی بخشد، با وجود اینکه احساس فوق العاده ای را القا می کند. ارتباط بهبود یافته بین بدن، ذهن، عقل و روح این اجازه را به ما می دهد که ناگهان آنچه را که در قسمت های مختلف برای ما خوب بوده، شفاف تر درک کنیم.

هدف از این روش درمان، هماهنگی اعضای بدن است. این مقوله در مدت کوتاهی از طریق سنگ درمانی به دست می آید، اما تنها در صورتی ثابت می ماند که ما هماهنگی هایی در جریان زندگی را بر اساس آن به وجود آوریم.

اگر ما سنگ درمانی را به صورت مرتب و منظم تکرار نماییم، تا مادامی که ما با تمایلات خاص و نسبی، آنها را پیگیری کرده و عملی کنیم، می توانیم به تغییر و دوباره سازماندهی زندگی خود کمک کنیم. توانایی عملی کردن این مسائل نیز از طریق سنگ درمانی افزایش می یابد.

در فرآیند سنگ درمانی، با افزودن چوبها، قلم ها و سنگ های بلند غلتانی، به بدن در سطح فیزیکی، عقلی، روحی و روانی حیات و نشاط می دهیم.

نتایج از طریق ماهیت و خواص سنگ، از پیش تعیین می شوند و اینکه می توانند تأثیرات این سنگ ها را با توجه به شکل سنگ مورد استفاده خیلی بهتر به وجود آورده و بزرگنمایی کرد. بنابراین ما باید به دقت درباره انتخاب سنگ بلوری مناسب تفکر کنیم. اگر در مورد سنگی شک دارید و یا مطمئن نیستید که برای شروع باید از چه سنگی استفاده کنید، سنگ صخره ای معمولی می تواند در این شرایط بهترین انتخاب باشد. سنگ های صخره ای به شما انرژی داده و شفافیت به وجود می آورند.

معرفی سنگ های مختلف برای سنگ درمانی:

سنگی که در این مقاله به بررسی خواص و فواید آن می پردازیم، آماتیست می باشد. نوع رگه دار این سنگ، اضطراب و سر درد را کاهش داده و خارش و آفتاب سوختگی را آرام کرده و برای درمان خستگی مزمن افراد، مفید می باشد. تنها در مواقع آفتاب سوختگی باید این سنگ را به آرامی بکشید.

آماتیست در اصل به عنوان یک قلم بلوری موجود است. این سنگ آراش درونی داده و برای غلبه بر ماتم و اندوه، یاری کننده است. این سنگ در عین آرامش دهندگی زیاد، هوشیاری و آگاهی را نیز افزایش می دهد.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها