سنگ درمانی با سنگ های قیمتی – قسمت سوم

گاهی اوقات اگر در فرآیند درمان، روش سنگ درمانی را اضافه کنیم، آنگاه تجربه ای همراه با تأثیرات بسیار عمیق سنگ ها خواهیم داشت که تأثیر درمان را در یک مسیر مشخص تعیین و ارتباط آن را با نشانه های معین ایجاد خواهیم کرد.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو


در این راستا انواع سنگ ها با اشکال گوناگون غالبا مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال سنگ صخره ای اغلب برای درمان های غیر مشخص جهت آرامش، نشاط، شفافیت و رهایی ، بدون هدف قرار دادن یک وضعیت مشخص به کار می رود. این سنگ نیز به مقدار مناسبی انرژی و روشنی به ما می بخشد . عناصری که در زندگی عملا به آنها احتیاج داریم.

سنگ ها در شکل های چوب ها و قلم های بلوری یا سنگ های بلند غلتانی (سنگ های گرد صیقلی، رفع کننده نگرانی) برای فرآیند سنگ درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. در این فرآیند غالبا از انتهای پهن و مدور به همراه انتهای کوچک و نسبتا گرد قلم ها و چوب های بلوری، استفاده می شود.

این استفاده به این دلیل می باشد که انتهای پهن قلم ها تأثیر آرام کننده تر و انتهای کوچکتر، اثر نشاط بخش و فعال کننده تری را دارد. هیچ اختلاف کیفی بین قلم و چوب وجود ندارد. بنابراین بر طبق علایق شخصی یا بر اساس انواع سنگ های موجود، سنگ خود را انتخاب کنید. بهتر است قلم، چوب های بلوری یا سنگ بلند غلتانی (که از این به بعد آن را قلم می نامیم) را مثل یک مداد در دستان خود بگیرید.

معرفی سنگ های مختلف برای سنگ درمانی:

در این قسمت می خواهیم شما را با خواص درمانی سنگ آونتورین آشنا سازیم. آونتورین آرامش و خواب را تقویت کرده و به بهبود شرایط قلبی، استرس و حالات عصبی کمک می کند. این سنگ نیز برای بیماری ها، سوختگی با آفتاب و گرما زدگی مؤثر است به شرط اینکه شما با استفاده از ضربه های آرام، فرآیند سنگ درمانی را انجام دهید.

آونتورین به عنوان قلم یا قطعه بلوری موجود است. انجام فرآیند سنگ درمانی با آونتورین، برای مشکلات بی خوابی عالی است .

این سنگ به درمان سرگیجه ، فکر مغشوش و کاهش استرس و ناراحتی های عصبی کمک می کند. از نظر فیزیکی، سنگ درمانی با سنگ آونتورین برای تأثیر تابش خورشید مانند آفتابزدگی بسیار مناسب است.

در قسمت های آتی سری مقالات سنگ درمانی آریان گوهر رخشان، شما را بیشتر با شیوه های سنگ درمانی، خواص گوناگون سنگ های قیمتی و انواع آنها آشنا خواهیم ساخت.


نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها