سنگ درمانی با سنگ های قیمتی – قسمت دوم

در اصل هر سنگی با سطح صیقلی شده که لبه تیز نداشته، برای سنگ درمانی استفاده می شوند.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو



شکل کاربردی سنگ ها:
بهترین نوع سنگ ها، سنگ های لنزی، صابونی و غلتانی می باشد. اگرچه سنگ های لنزی و صابونی شکل بر خلاف سنگ های غلتانی کابرد مختلفی دارند. سنگ های صابونی شکل تا حدی بزرگتر (تقریبا بین 50 تا 70 میلی متر) و سنگ های لنزی شکل، کوچکتر هستند.

(تقریبا در اندازه 30 در 45 میلی متر). هر دو نوع این سنگ ها نسبتا منحنی و به نحو مطبوعی در قسمت لبه ها گرد می باشند. سنگ های صابونی شکل به همراه سنگ های لنزی، امروزه در همه نوع سنگی وجود دارند.

هرچند در مورد سنگ های صابونی شکل، انتخاب تا حدودی محدودتر است.روش های سنگ درمانی با سنگ های صابونی و لنزی شامل هماهنگی، ایجاد تحریک و انرژی بخشی می باشد.

معرفی سنگ های مختلف برای سنگ درمانی:

در این مقاله به معرفی خصوصیات دو سنگ از سنگ های قیمتی برای فرآیند سنگ درمانی می پردازیم. اولین سنگ قیمتی، آماتیست می باشد.

آماتیست سنگی است که اضطراب را کاهش داده و به شما آرامش درونی می دهد. از نظر فیزیکی، این سنگ زیبا برای پوست و اعصاب مناسب می باشد. آماتیست در اصل به عنوان یک قلم بلوری موجود است. آماتیست های راه راه در گونه های قلم و سنگ های بلند غلتانی قابل دست یابی هستند.

این سنگ برای غلبه بر ماتم، غم و اندوه یاری کننده است. آماتیست آرام می کند اما در عین حال هوشیاری و آگاهی را افزایش می دهد. از نظر فیزیکی این سنگ زیبا، اضطراب و سر دردهای شدید را آرام می نماید.

سنگ دیگر آکوامارین می باشد. این سنگ برای رفع خستگی و درد چشم ها بسیار مناسب است. برای رسیدن به این منظور باید از این سنگ در ناحیه اطراف چشم استفاده نمایید. استفاده مرتب و منظم از آکوامارین، به جلوگیری از دوبینی کمک کرده و به نزدیک و دور بینی نظم می بخشد. آکوامارین به عنوان قلم بلوری، ناشناخته و به منظور سنگ بلند غلتانی کمیاب می باشد.

یک سنگ لنزی شکل در فرآیند سنگ درمانی می تواند در مورد آکوامارین استفاده شود. از نظر فیزیکی این سنگ رشد و تعادل هرمون ها را مرتب ساخته و به درمانی آلرژی ها، مخصوصا تب یونجه کمک می کند.

در قسمت های آتی سری مقالات سنگ درمانی آریان گوهر رخشان، شما را بیشتر با شیوه های سنگ درمانی، خواص گوناگون سنگ های قیمتی و انواع آنها آشنا خواهیم ساخت.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها