سنگ درمانی با سنگ های قیمتی – قسمت اول

سنگ های گوناگون در طبیعت دارای خواص و انرژی های متفاوتی می باشند. امروزه در جهان مقالات و کتاب های متنوعی در خصوص سنگ درمانی با سنگ های مختلف قیمتی منتشر شده است.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو


در سری مقالات سنگ درمانی برآنیم تا شما را به طور مختصر در خصوص روش و اصول مختلف سنگ درمانی آشنا سازیم. در این قسمت مقدمه ای را در این خصوص بیان می کنیم.

سنگ های مختلفی برای فرآیند سنگ درمانی استفاده می شوند که از این بین می توان به انواع گارنت ها، آماتیست، انواع عقیق ها، مرجان ها و ... اشاره کرد.

به هر حال آنچه که در این امر حائز اهمیت می باشد توجه به این نکته است که بعد از استفاده از سنگ ها و بلورها حتما باید آنها را شستشو دهید. به این روش که ابتدا آنها را به مدت دو دقیقه یا بیشتر زیر جریان آب نگه داشته و آنها را با شدت تمام با انگشتان خود بمالید.

توجه خواهید داشت که سطح سنگ ها در آغاز کار تا حدودی صابونی هستند هنگامی که به این کار مبادرت نمایید کم کم به حالت سابق برخواهند گشت و دیگر انگشتان شما از سطح آن لیز نخواهند خورد. این عمل به شما نشان خواهد داد که آب انرژی جذب شده را از بین می برد.

بلورها را از آب بیرون آورده و آنها را روی یک سنگ گرد آمتیس یا یک قطعه از این سنگ قرار دهید. سنگ آماتیس اطلاعات خارجی سنگ ها را آزاد می کند. بعد از ساعاتی، سنگ های شما تمیز و برای درمان بعدی آماده خواهند شد.

حرکات مورد استفاده در سنگ درمانی

حرکات دورانی
حرکت دادن سنگ بر روی پوست به شکل دورانی و با آوردن فشار کم و زیاد و به طور متناوب

سایش
حرکت بلورها ، بر روی پوست به شکل حرکات صاف طولانی.

معرفی سنگ های مختلف برای سنگ درمانی:

یکی از مهمترین و مفید ترین سنگ ها برای فرآیند سنگ درمانی، سنگ عقیق می باشد. این سنگ به شما یک احساس خوب فیزیکی یا یک حس آرام و محافظتی داده، به سوخت و ساز مفصل ها کمک کرده و در نتیجه برای پوست خوب می باشد. عقیق به صورت ریز تر و یا عقیق سوراخ دار بسیار برای مفاصل، سرخرگها و روده ها مفید می باشد.

این سنگ ظرافت، تحرک و قابلیت تغییر روحی را به بار می آرود. سنگ عقیق سوراخ دار به عنوان یک سنگ مفید در فرآیند سنگ درمانی، به کاهش آرام اضطراب عمیق کمک کرده و به فرد کمک می کند تا بر مشکلات فائق آمده با گروه های اجتماعی متحد شود.

در فرآیند سنگ درمانی احتیاج به قلم یا عصای بلوری از این سنگ داریم. قلم بلوری عقیق برای موضوعاتی نظیر مراقبت، امنیت، خواب خوب، کاربرد دارد. سنگ درمانی با عقیق شامل امنیت و ثبات درونی می شود. از نظر فیزیکی این بلور به گوارش، دفع، مفاصل و پوست کمک می کند.

در قسمت های آتی شما را بیشتر با شیوه های سنگ درمانی، خواص گوناگون سنگ های قیمتی و انواع آنها آشنا خواهیم ساخت.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها