اونس طلا2377.23
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

پابندطلا راز سرقت از منازل غرب تهران را افشا کرد

رییس پلیس آگاهی تهران‌بزرگ از دستگیری سارق منازل غرب تهران خبر داد.



سرهنگ عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات این دستگیری، گفت: چندی پیش فردی به نام «احمد» با در دست داشتن پرونده‌ای مبنی بر سرقت از منزلش به پایگاه دوم پلیس‌آگاهی تهران مراجعه کرد.

وی با بیان اینکه مالباخته در اظهاراتش عنوان داشت که منزل مسکونی‌اش واقع در انتهای سردارجنگل مورد دستبرد سارق یا سارقان احتمالی قرار گرفته، گفت: مالباخته مدعی شد که اموالی از قبیل طلاجات، دوربین عکاسی، ساعت مچی گران قیمتش، به همراه مدارک شناسایی و دست‌ چکش به سرقت رفته است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی منزل این فرد ادامه داشت تا این که در همین زمان زنی با شاکی تماس گرفته و اذعان می‌دارد که مدارک هویتی وی در منزلش پیدا شده، گفت: ماموران با دعوت از این زن متوجه می‌شوند که همسرش (مهدی) به علت حمل موادمخدر و استعمال آن توسط دادگاه انقلاب به زندان منتقل شده و مدارک مالباخته توسط دوستش به وی داده شده است.

وی گفت: برای بررسی بیشتر همسر این زن به دستور قاضی پرونده در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس‌آگاهی تهران قرار می‌گیرد که در تحقیقات از وی مشخص می‌شود مردی با نام «محمود» مدارک و دوربین فیلمبرداری و یک پابند طلا را در قبال مبالغی به وی داده و او نیز دوربین و پابند طلا را به دختری که با وی در ارتباط بود، هدیه داده است. در ادامه تحقیقات از این دختر دعوت و کلیه اموال از او بازپس گرفته شد.

محمدیان با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی «محمد» آغاز شد، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد نام وی جعلی بوده و اسم اصلی‌اش «حامد» است که با توجه به متواری بودن این متهم، مشخصات وی در بانک افراد تحت تعقیب ثبت شد و سرانجام در اواخر مردادماه امسال با تماس ماموران آگاهی سبز‌وار مشخص شد که «محمد» به عنوان سارق منزل توسط ماموران سبزوار دستگیر شده که با اخذ نیابت قضایی،‌ متهم به تهران دلالت داده و در تحقیقات به سه فقره سرقت از منازل غرب تهران و 17 فقره انباری در منطقه مرزداران اعتراف کرد که تحقیقات از این فرد ادامه دارد.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد