سنگهای قیمتی چگونه بر انسان اثر میگذارند؟ (متافیزیک)- قسمت دوم

درمورد سنگ ماه تولد هر شخص، بطور کلی توصیه میشود تا سنگی استفاده شود که مربوط به اولین خانه –مهمترین خانه- ازفال شما باشد؛یعنی نزدیکترین سیاره به شما یا در واقع سیاره ماه تولد شما.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو


با این کار ، فردتصویرش ازخود،اعتمادبه نفس، رفاه، عزت نفس وتوانایی به دست آوردن شناخت را در خود تقویت میکند. عموما سنگ ماه تولد مهم ترین سنگی است که افراد از آن استفاده میکنند، به همین علت در صورتیکه مهم ترین سنگ اولین خانه طالع بینی خیلی ضعیف باشد، اثر سنگ مربوط به آن نیز قدرتی نخواهد داشت.اثرات سنگهای قیمتی نامحسوس هستند، اما آنقدر عمیقمی باشند که بسیاری ازافراد با داشتن سنگ ماه تولد خود، متوجه یک تفاوت مثبت میشوند .

گوهرشناسی سیاره ای:
(راتنا-ویجنانا(Ratna-vijnana) یا راتنا شبه ویدیا (Ratna-para-vidya)) علوم ستاره شناسی باستان یا رتباطبین 9 نوع ازسنگهای قیمتی و 9 سیاره را به عنوان مهمترین طالع بینی نجومی،به رسمیت شناخت ها ست. بنابراین گوهرشناسی سیاره ای یک درمانگر قدیمی و یا هنر محافظت شخصیاست که هر کس میتواند با کمک یک ستاره شناس یا اطلاعات ستاره شناسی، از آن بهره ببرد. در واقع بیشتر اهالی نجوم سنگی را پیشنهاد میدهند که قدرت نفوذ مثبت بیشتری روی فرد داشته باشد و به همین علت است که سنگ ماه تولد اهمیت فراوانی دارد، زیرا میتواند امواج مثبتی را به فردی که از آن استفاده میکند، برساند. بنابراین یکی از زیورآلاتی که توصیه میشود افراد حتما از آن استفاده کنند، سنگ ماه تولدشان است که این کار حتما باید پس از مطالعه دقیق طالع بینی شخص و یافتن سیاره ای باشد که در آن طالع وجود دارد.تاثیر سنگ به طبیعت، مرتبه یاقدرت سیاره و مکان آن در طالع هر شخص، بستگی دارد.

دو نوع سیاره در هر طالع بینی وجود دارد که یکی بعنوان سیاراتمطلوب (یا ANUKUL-GRAHA) و دیگری به نام سیارات نامطلوب (یا PRATIKUL-GRAHA) شناخته میشوند. گوهرها نیز طبق همین موضوع اثر میکنند. در صورتیکه (برای مثال) خورشید (ثریا) در فال شما در مکان مناسبی قرار گرفته باشد، سنگ خورشید –یاقوت – هم بخوبی اثر میکند؛ اما اگر در مکان درستی از جدول تولد شما قرار نداشته باشد در اینصورت سنگ خورشید هم نامطلوب خواهد بود.

هنگامی که در موردکیفیت سنگهای قیمتی- که برای هدف نجومی استفاده می شود- صحبت میکنیم، اولین معیار این است که سنگ باید طبیعی باشد. این بدین معناست که سنگ نباید تحت عملیات بهبود بخشی یا در معرض هرگونه تشعشع، رنگ، جابجایی و تغییرات شیمیایی قرارگیرد. درصورت امکان، این نکته نیز توصیه میشود که سنگی به بزرگی 2 قیراط یا بیشتر انتخاب شود. درضمن سعی کنید سنگی فاقد شکستگی، نواقص و ناخالصی زیاد، انتخاب کنید.

سنگهای بی عیب و نقص سخت بدست می آیند و بسیار هم گرانقیمت هستند. بنابراین، شخص باید خرید سنگی با اینکلوژن (inclusion) اندک را درنظر داشته باشد اما بدون شکستگی و لکه های قهوه ای و سیاه. بطور کلی تا زمانی که حس آرامش دارید و پوست شما سنگ را لمس میکند، اهمیتی ندارد که آن را در کدام قسمت از بدن استفاده میکنید زیرا نکته مهم، کیفیت، رنگ و اندازه آن است. اگرسنگ تراش خورده و پولیش شده باشد، زاویه فست ها و پولیش نیز میتواند مسئله مهمی تلقی شودچرا که سنگ در این حالت میتواند مثل یک منشور عمل کند وپرتوهای کیهانی را نیز منعکس کند.

مهمترین چیزی که هر کس باید بداند اعتقاد داشتن به سنگهاست و اینکه آنها چگونه بر افراد اثر میگذارند. این باور قبل از استفاده از سنگ در تاثیرگذاری مثبت و نتیجه دلخواه آن، بسیار مهم است. اغلب گفته میشود که سنگهای قیمتی باید در زمان مناسبی که ستاره شناسان میگویند،استفاده میشود تا موثر واقع شود.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها