سنگهای قیمتی چگونه بر انسان اثر میگذارند؟ (متافیزیک)- قسمت اول

جواهرات وموادمعدنی گرانبها درزمانهای بسیارقدیم به عنوان یک منبع بسیار باارزش استفاده میشدند که توسط خانواده سلطنتی، اشراف، زنان ومردان بمنظورخود آرایی یا برای تزئین وافزودن ارزش به مسائلی بود که آنها را در زندگی روزمره خود بکار میبردند.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو

دنیای سنگهای رنگی همواره جذاب است. اززمان های قدیم، این باور وجود داشت که سنگهای رنگی دارای قدرتهای جادویی خاص هستند و یا توانایی دارند تا به کسانی که از آنها استفاده میکنند،ویژگی های خاص بخشند.

تمام موجودات زنده یاغیر زنده دراین جهان پیوندی دارند به نورسفیدکه متشکل است از7پرتویی که همه مادر رنگین کمان دیده ایم.در دنیای علمی،این مجموعه از7 پرتوی شناخته شده به عنوانVIBGYOR شامل رنگ بنفش، نیلی، آبی، سبز، زرد، نارنجی وقرمز میشود.

دریکی از متون معنوی هند باستان که تحت عنوانKurmaPurana شناخته میشود، 7سیاره به عنوان یک گروه ازهفت پرتوی کیهانی محسوب میشود. بغیر از رنگین کمان، ما نمیتوانیم این هفت پرتوی کیهانی را در جایی دیگر،بدون کمک یک منشور ببینیم. گوهری که به خوبی فست و پولیش شده باشد نیز میتواند همین کار را برای جمع کردن انرژی ازاین پرتوهای کیهانی، انجام دهد.

در ستاره شناسی(طالع بینی)ودایی(Vedic)ویا در بسیاری از موضوعات متافیزیکی به این مسئله اشاره میشود که سنگها بربدن انسان تاثیرمنفی یا مثبت می گذارند. از نظر ستاره شناسی، آنها دارای پتانسیلی هستند برای افزایش ظرفیت ذاتی یک گوهر خاص برای یک سیاره خاص . افراد اغلب آنها را با جواهرات استفاده میکنند (بعنوان نگین و ...)،اما به طورعمده به منظورارتقاء سلامت، ثروت، قدرت و محبوبیت کاربرد دارند.

در تاریخ داستانهای زیادی در مورد اینکه چگونه پادشاهان وملکه ها سابقا برای محافظت از خود در مقابل شر ،بیماری، باقیماندن رقدر تو همچنین برای افزایش طول عمر به جمع آوری بهتر این سنگها می پرداختند، وجود دارد. منطق وهدف ازسنگها به ویژگیها، رنگ وارتعاشات سیارات بستگی دارد؛ زیرا بیشتر سنگهای اصلی ومهم را میتوان به یکی از سیارات نسبت داد .رنگ و اندازه سنگها نیز نقش عمده ای بازی میکند و بر فردی که از آنها استفاده می نماید و دیگرانی که درخشش گوهر را روی حلقه، دستبند یا گردنبند حامل آن میبینند، تاثیرمیگذارد.

هرگوهر قدرت جذب تشعشع ساطع شده از یک سیاره خاص را داراست. بنابراین، به منظور داشتن فواید خاص خود،جواهرمربوط به سیاره خاص باید استفاده شود؛ یعنی هر سیاره متقارن است با یک سنگ و برای کارآیی بیشتر، باید برای استفاده از یک گوهر آن را با سیاره وجودی خود تطبیق دهیم. استفاده از سنگهای قیمتی براساس نمودار تولد فرد،یک نظریه اساسی طالع بینی و داییاست و در هند اکثریت مردم حداقل یک یا دو جواهر روی دست یا دورگردن یا مچ دست خود می پوشند.

ستاره شناسان تاحدودی در روش تجویز سنگهای قیمتی -برای ماههای مختلف- با یکدیگر متفاوت هستند، اما یکسری اصول مورد توافق همگان در این مورد نیزوجود دارد. برای مثال ممکن است یک ستاره شناس سنگ توپ از را به زحل ربط دهد و دیگری به پروتون اما نکته مهم این است که درمورد سنگهای اصلی کمتر این مورد پیش می آید و در اغلب موارد، اتفاق نظر وجود دارد. معمولا گفته میشود که باید هنگام انتخاب سنگهای زیورآلات خود به این نکته توجه کنیم که سنگی را مخالف با طالع بینی خود نباید انتخاب کرد. همواره توصیه شده تا از سنگی استفاده کنیم که به قوی ترین سیاره در طالع بینی مان مربوط میشود.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها