اوناکیت چیست؟

اوناکیت (Unakite) سنگ آذرینی است که عمدتا ازفلدسپات ارتوکل ازصورتی، اپیدوت زرد متمایل به سبز، کوارتز ومقادیرجزئی ازسایر مواد معدنی تشکیل شدها ست.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو


اوناکیت (Unakite) سنگ آذرینی است که عمدتا ازفلدسپات ارتوکل ازصورتی، اپیدوت زرد متمایل به سبز، کوارتز ومقادیرجزئی ازسایر مواد معدنی تشکیل شدها ست. در حقیقت این سنگ، گرانیتی باظاهر،ترکیب و رنگ غیر معمول است. اوناکیت یا اپیدوت با فلدسپات – که به این نام نیزشناخته شده است- متشکل از ترکیبی از یشم قرمز تغییر شکل یافته و اپیدوت سبزیست که محکم بهیکدیگر متصل شده اند، در نتیجه باعث ایجاد رنگ بندی زیبای صورتی و سبز مغز پسته ای میشود. رگه های هلویی کمرنگروی یک پس زمینه سبز رنگ تازه،اوناکیت را تبدیل به یک سنگ جواهر بسیار محبوب وجادویی میکند. این سنگ نام خود را ازکلمه یونانی (epidosis) به معنی با هم در حال رشد، گرفته و وجه تسمیه این نام اتصال مواد به یکدیگر، چیزهایی که با هم می آیند ، به یکدیگر تعلق دارند، می باشد.

قدرتهای متافیزیکی اوناکیت:
حمل این سنگ به عنوان سنگ همراه، به شما کمک خواهد کرد که بین زندگی معنوی وجسمی خود تعادل برقرار کنید. اوناکیت به هردوی این نیروهای درونی شما اجازه میدهد تا با هم ادغام شده و شما را در ساختن زندگی مورد نیازتان ، یاری کنند. درضمن برای رفع موانع در راه رشد شخصی شما فوق العاده عمل میکند؛ حال چه این مانع مسئله آزاردهنده ای از دوران کودکی شما باشد چه طلاقی که همین ماه قبل اتفاق افتاده و انرژی شما را میگیرد. مدیتیشن با این سنگ به شما کمک میکند تا خود را از درد و عصبانیتی را که از دستش خلاصی ندارید، برهانید.درمانگران باور دارندکه اوناکیت توانایی رها کردن دردهای عاطفی قدیمی وکمک به فرایند درمان جسمی بدن را نیزدارد.

از آنجائیکه بسیاری از بیماری ها با یک ضربه روحی یا یک مشکل ریشه دار ذهنی شروع میشوند، رها کردن احساسات ناراحت کننده ای که تمام مدت شما را آزار می دهد، بهترین روش برای رهایی از انواع بیماریها و مشکلاتی از این دست است. زیرا این کار باعث تنظیم سیستم عصبی و آرامش بافت های بدن در یک سطح سلولی میشود.این روش موجب داشتن اندام و عضلات سالم تر است. اوناکیت بخاطر اینکه سنگ ماه نیز هست موجبات داشتن یک دوران بارداری امن و راحت را نیز فراهم میکند و در دوران جنینی باعث رشد سالم نوزاد میشود. این سنگ قیمتی همچنین میتواند در رسیدن به وزن مورد نظرتان و چاق شدن در نواحی خاص بدن به شما کمک کند.رنگ این سنگ زیبا اپیدوت سبز و ارتوکلاز صورتی و سختی اش برای اپیدوت 7-6و 6 برای ارتوکلاز است. شفافیت، جزو خواص نوری اوناکیت بوده و خاصیت منحصر بفردش داشتن ترکیب نادری از مواد معدنی سبز و صورتی در یک سنگاست.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها