اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل تکنیکال قیمت جهانی طلا در ماه جاری میلادی

سایت طلا: تحلیلگران اقتصادی معتقدند انتشار نرخ بیکاری آمریکا در روز جمعه هفته جاری روند آتی قیمت جهانی طلا را در ماه جولای رقم خواهد زد.


به گزارش سایت طلا به نقل از فارکس امپایر، بهای جهانی طلا ماه گذشته در پی رشد شدید ارزش دلار آمریکا با کاهش شدیدی مواجه شد. از زمانی که هر اونس طلا بر حسب دلار قیمت گذاری شده، افزایش نرخ این ارز ضربه شدیدی به بهای جهانی طلا وارد کرده و منجر به سقوط قیمت این فلز شده است.

چنانچه اقتصاد آمریکا در ماه جاری به اندازه کافی رشد کند این امر منجر به تغییراتی در اجرای طرح محرکه اقتصادی آمریکا خواهد شد و احتمالا قیمت جهانی طلا به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.

بانک مرکزی آمریکا دو عامل میزان رشد اقتصاد و نرخ بیکاری را در لیست خود قرار داده تا در خصوص کاهش میزان طرح خرید اوراق قرضه ماهیانه تصمیم گیری نماید.

بن برنانکه رئیس بانک مرکزی آمریکا در ماه ژوئن اعلام کرد در صورت بهبود و رونق اقتصاد تا پایان سال جاری میلادی میزان طرح خرید اوراق قرضه ماهیانه را کاهش خواهد داد.

برخی از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند کاهش میزان طرح خرید اوراق قرضه ماهیانه آمریکا اوایل سپتامبر سال جاری رخ خواهد داد که این امر منجر به افزایش فروش اونس طلا و سقوط شدید بهای این فلز خواهد شد.

پس از انتشار نرخ بیکاری ماهیانه آمریکا در روز جمعه هفته جاری بازار طلا با توجه به مثبت یا منفی بودن اطلاعات حرکت خواهد کرد.

با توجه به نمودار تکنیکال ماه گذشته قیمت جهانی طلا در پی افزایش فروش از 1344دلار به 1180 دلار سقوط کرد. در صورت افزایش میزان فروش در ماه جاری نیز احتمال کاهش بهای طلا به 961 دلار وجود دارد که نقطه هدف بعدی این فلز است.

در حال حاضر سطح حمایتی قیمت جهانی طلا 1207 دلار می باشد که در صورت کاهش ارزش دلار آمریکا مجددا به 1344دلار افزایش خواهد یافت.

نرخ بیکاری ماه ژوئن آمریکا روز جمعه هفته جاری منتشر خواهد شد که مثبت بودن آن نشانگر رشد اقتصاد آمریکا خواهد بود که این خبر منجر به رشد ارزش دلار و سقوط شدید قیمت جهانی طلا در ماه جاری میلادی خواهد شد./الف


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد