مرواریدهای مصنوعی

مروارید کلمه ای بسیار آشنا برای همگان و بخصوص خانم هاست که به دو دسته ی طبیعی و مصنوعی تقسیم میشود.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو

مروارید کلمه ای بسیار آشنا برای همگان و بخصوص خانم هاست که به دو دسته ی طبیعی و مصنوعی تقسیم میشود. مروارید های طبیعی همانطور که از اسمشان برمی آید منشاء طبیعی داشته و بدون دخالت انسان تولید میشوند، اما مروارید های مصنوعی داستان متفاوتی دارند. مرواریدهای مصنوعی(تحت این عنوان نیز شناخته میشوند: مروارید فاکس) می توانند از مواد کاملا مصنوعی مثل شیشه و پلاستیک یا مواد طبیعی مثل صدف ساییده شده حلزون - که برای پوشاندن دانه های مروارید به کار می رود- درست شود. مفهوم به اصطلاح آزمایش دندانه، یک روش متمایز کردن مرواریدهای طبیعی یا پرورده از مروارید های فاکس مصنوعی است. این آزمایش می تواند نتایج ترکیبی داشته باشد. آزمایش دندانه با مالیدن مروارید در لبه تیز دندان جلو، برای شناسایی هر حالت شنی یافت شده در مروارید طبیعی انجام می شود.

مرواریدهای شفاف سوارافسکی که توسط سوارفسکی اتریش درست می شود، مروارید شیشه ای مانند است که از هسته کریستالی و پوششی که به آنها درخششی شبیه مروارید طبیعی می دهد درست شده است.
مرواریدهایی که در اواخر قرن 19 توسط ادوارد هوگو هیوش شبیه مرواریدهای ماجوریکا ساخته شده،درجزیره مایورکای اسپانیا در ماناکور درست می شوند. مروارید ماجوریکا از هسته شیشه ای مات درست شده که در محلولی که ازپولک ماهی، فرو رفته است. تا 30لایه این پوشش صدفی، برای شبیه کردن به درخشش مرواید طبیعی بکار برده می شود.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها