تاج سلطنتی روسیه

تاج سلطنتی روسیه که همچنین به عنوان تاج Great Imperial Crown شناخته میشود توسط امپراتورهای روسیه تا سال 1917 مورد استفاده قرار میگرفته است.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو


تاج سلطنتی روسیه که همچنین به عنوان تاج Great Imperial Crown شناخته میشود توسط امپراتورهای روسیه تا سال 1917 مورد استفاده قرار میگرفته است. این تاج برای اولین بار در تاجگذاری کاترین دوم ، و آخرین بار در تاجگذاری نیکلای دوم استفاده شده و پس از انقلاب روسیه به طور موقت به ایرلند منتقل شد اما هم اکنون در کاخ کرملین مسکو به نمایش گذاشته شده است.

این تاج که نشان دهنده مهارت و استادکاری Pauzie است ودارای4 هزار و 936 الماس در الگوها و طرح های مختلف، تعدادی مروارید سفید بزرگ و یاقوت است. بزرگترین یاقوت سرخ این تاج با وزن 398.72 قیراط (79.744 گرم) توسط Nicholas Spafary (سفیر روسیه در چین) به روسیه آورده شد. در لبه تاج ردیفی از مروارید های بزرگ سفید قرار دارد که تعداد آنها به 37عدد در هر طرف میرسد.

Pauzie تمام نبوغ و خلاقیت خود را در قسمت کمان میان تاج به نمایش گذاشته است. طرح این کمان از 8 گل زنبق با 4 جفت شاخه نخل به همراه برگ هایی از بلوط به همراه قطعاتی از الماس است که در میانه تاجخودنمایی میکند. میانگین وزن الماس هایی که در این تاج به کار رفته است 5 قیراط (1.0 گرم) می باشد و بزرگترین آنها با وزن 12.6 قیراط و با تراش گلابی شکل (pear-shaped) در قسمت جلوی تاج قرار دارد.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها