اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

عموم مردم هنوز به بورس ایمان ندارند

سایت طلا: دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس در غرفه سایت طلا در هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اعلام کرد: با توجه به رشدی که در بازار بورس شاهد آن هستیم بورس ما می تواند در جایگاه بهترین بورسهای دنیا قرار گیرد.



ابراهیم نکو صبح امروز با حضور در غرفه سایت طلا در هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، ضمن بیان مشاهده واقعیات در نمایشگاه امسال گفت: برای اینکه بورس کشور را تقویت کنیم باید نگاه ظریفی داشته باشیم و به درستی به آن نگاه و تحلیل کزد، که در آینده تاثیر مثبت آن در اقتصاد و سند چشم انداز اقتصاد ایران تعریف شده است .

وی خاطر نشان کرد: بورس می تواند مکانی برای حداقل رساندن آسیبهای اقتصادی به کشور و جامعه، هم برای مصرف کننده و هم برای تولید کننده باشد و تاثیر مثبت خود را در جامعه خواهد گذاشت، برای همین امر باید در اصل 44 قانون اساسی و سیاستهای آن به درستی عمل کنیم و اهداف و برنامه های آن را به درستی اجرا کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: به مرور زمان باید به سمت آزاد سازی قیمتها با سازکار درست و مدیریت صحیح حرکت کنیم و این می تواند در آینده، دغدغه هایی که مصرف کننده و تولیدکننده دارد را برطرف کند. حتماً این آزادسازی قیمت ها با مطالعات دقیق انجام گیرد.

ابراهیم نکو درباره زیرساختهای توسعه بورس در کشور گفت: مدیران اقتصادی ،دولتمردان و نمایندگان مجلس باید بورس را به درستی بشناسند و جایگاه والای آن را در جامعه و اثرگذاری آن را در بهبود شرایط آحاد جامعه درک کنند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام رشد بورس کشورمان در سالهای اخیر تصریح کرد: مسئولین باید حمایتهای لازم و پشتیبانی های خود را از بورس داشته باشند و همچنین هشدارها و تذکراتی را هم برای برخی انحرافها در آن ارائه کنند.

دبیر اقتصادی مجلس با اشاره به عدم معرفی کامل بورس به جامعه گفت: در بازدید از این نمایشگاه حرکت بورس به سمت شفاف سازی را می توان مشاهده کرد، ولی این شفاف سازی هنوز نهادینه نشده، و چون هنوز درباره بورس آگاهی و به آن ایمان نداریم به سختی وارد بورس می شویم.

وی با بیان علاقه خود برای سرمایه گزاری در بورس یادآور شد: بنده برای سرمایه گزاری ترجیح میدهم در بورس وارد شوم که راه مطمئن و در اهداف مالی سالم می باشد، و با توجه به رشدی که در بازار یورس شاهد آن هستیم، معتقدم بورس کشورمان می تواند بهترین بورس دنیا گردد./ج



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد