حراج 26.8 میلیون دلاری یاقوت و زمرد تراش نخورده

Gemfields یکی از مهمترین تولید کنندگان سنگهای قیمتی رنگی محسوب می شود.

حراج 26.8 میلیون دلاری یاقوت و زمرد تراش نخورده


Gemfields یکی از مهمترین تولید کنندگان سنگهای قیمتی رنگی محسوب می شود.این شرکت معتبر از حراج زمرد تراش نخورده و بریل که اخیراً در سنگاپور برگزار شده است درآمدی برابر با 26.8 میلیون دلار بدست آورده است. بدین ترتیب این حراج بزرگ جواهرات از لحاظ درآمد دومین حراج پرفروش سال جاری محسوب میشود.

در این حراج حدود یک میلیون قیراط زمرد و بریل فروش رفته است. چنین رقمی به معنای آن است که به ازای هر قیراط از این جواهرات 29.71 دلار درآمد حاصل شده است این رقم مقداری کمتر از حراج قبلی جواهرات که در ماه مارچ امسال و در سنگاپور برگزار شد است ولی باید توجه داشت که در آن حراج جواهرات دارای کیفیت بالاتری بوده اند.
یان هرباتل مدیر اجرایی Gemfields گفت:” ما از نتایج بدست آمده بسیار خوشحال هستیم و این نتایج گواه این است که عدم اطمینان به اقتصاد جهانی باعث نشده که میزان درآمد به ازای هر قیراط زمرد تراش نخورده کاهش یابد. بسیاری مواقع سنگ های قیمتی در شرایط ناپایدار اقتصادی برای حفظ سرمایه استفاده می شوند. با توجه به تقاضای جهانی و اطمینان حاصل شده از ارزش سنگ های قیمتی ما به تامین زمرد کیفیت بالا از معدن Kagem کشور زامبیا ادامه خواهیم داد. “
هرباتل افزود: Gemfields در نظر دارد بر روی طرح های جدید بازاریابی تمرکز کند و هدف این طرح ها گسترش و فراگیر کردن استفاده از زمرد، یاقوت و دیگر گوهرهای مهم رنگی است.

منبع: آموزشگاه آرگو

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها