اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار جهانی طلا در انتظار نتیجه انتخابات ایتالیا

سایت طلا: در حالی که سرمایه گذاران در انتظار نتیجه انتخابات پارلمانی ایتالیا و تاثیر آن بر منطقه یورو می باشند افزایش شاخصهای سهام خرید فیزیکی طلا در آسیا را افزایش داد و امروز منجر به رشد اندک بهای این فلز زرد شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، قیمت جهانی طلا امروز با رشد 4 دلاری در سطح 1586 دلار و هر اونس طلای آمریکا در دامنه 1583دلار دا و ستد شده است. این در حالی است که بهای این فلز گرانبها روز پنج شنبه در پی انتشار بیانیه بانک مرکزی آمریکا مبنی بر کاهش یا توقف اجرای طرح محرکه اقتصادی به مرز1554 دلار سقوط کرد.

بر اساس این گزارش،" برایان لان" مدیر مرکزخرید و فروش فلزات گرانبها در سنگاپور با اشاره به اینکه در حال حاضر سطح حمایتی قیمت جهانی طلا 1527 دلار می باشد اظهار داشت: اونس جهانی طلا در صورت عبور از دامنه 1585 دلاربه سطح 1600دلار خواهد رسید.

این گزارش می افزاید، ارزش یورو در برابر دلار امروز به پایین ترین حد طی 6 هفته اخیر رسید و هر یورو در برابر 1.3145 دلار مبادله شد.

انتخابات پارلمانی ایتالیا روز گذشته آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

گفتنی است، بی ثباتی اوضاع اقتصادی کشور ایتالیا نیز تضعیف ارزش ارز این کشور را دوچندان خواهد کرد. قیمت جهانی طلا همزمان با بحران بدهی منطقه یورو در سپتامبر سال 2011تا 1920دلار افزایش یافت. /الف


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد