اونس طلا2205.42
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پیشبینی این هفته سایت کیتکو در مورد بهای اونس جهانی طلا

اکثر کارشناسان سایت کیتکو در پیش بینی این هفته این سایت، بهای اونس جهانی طلا را صعودی پیش بینی کرده اند.

به گزارش سایت طلا به نقل از سایت کیتکو در نظرسنجی این هفته این سایت از میان 32 کارشناس 25 نفر شرکت کردند. از میان این 25 نفر، 19 نفر به افزایش و 6 نفر نیز به کاهش بهای طلا در این هفته رای مثبت خود را اعلام کردند. افراد شرکت کننده در نظرسنجی این هفته از میان سرمایه گذاران بانکی، کارگزاران شمش های طلا، مدیران و تحلیل گران تجاری و مالی می باشند.

بسیاری از این کارشناسان بر این عقیده می باشند که با اعلام رای بانک مرکزی امریکا مبنی بر عدم تغییر نرخ بهره بانکی تا پایان سال 2014 نرخ حرکتی طلا صعودی شده است. بسیاری از کارشناسانی که تا قبل از روز چهارشنبه هفته گذشته اعتقاد بر کاهش بهای طلا داشته اند، هم اکنون به علت اعلام رای بانک مرکزی امریکا نظر خود را تغییر داده و بهای اونس جهانی را در این هفته صعودی پیشبینی کرده اند.

آدریان دی رئیس مدیریت منابع شرکت آدریان دی در اظهار نظری عنوان کرده است که در این هفته بهای اونس جهانی طلا صعودی می باشد اما این فلز ارزشمند نیم نگاهی هم به سمت شرایط بحرانی اروپا خواهد داشت. چرا که بحران بدهی در یونان در حال وخیم تر شدن می باشد. اگر شرایط یونان به همین وضع باشد طلا در این هفته به سیر صعودی خود ادامه خواهد داد ،اما اگر یونان در جلسات خود با وام دهندگان بخش خصوصی به توافقات باورنکردنی برسد می تواند موجبات فروش ارزان قیمت طلا را فراهم سازد که در نهایت کاهش بهای طلا را به همراه خواهد داشت.

در این میان تعدادی از کارشناسان کاهش بهای طلا را در این هفته پیشبینی کرده اند. این کارشناسان بر این عقیده اند که طلا در حال حاضر تنها به جبران کاهشی پرداخته است که در گذشته به آن دچار شده بوده است. در همین باره اسپنسر پاتون چنین می گوید که سیاست های پولی جدیدی در این هفته اتخاذ خواهد شد که می تواند بهای جهانی اونس طلا را با کاهش رو به رو سازد./ح
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد