اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا در روز سه شنبه با افزایش 1 درصدی همراه شده است

در روز سه شنبه با افزایش بحران های کشور یونان و همچنین بالاتر رفتن میزان ترس در میان سرمایه گذاران در اینکه سرمایه هایشان را از دست ندهند و ضرر کمتری را کرده باشند دوباره به سمت خرید شمش های طلا روی آورده اند و باعث افزایش 1 درصدی طلا شده اند.

به گزارش سایت طلا و به نقل از سایت Economic times طلا به دلیل کاهش ارزش سهام ها و کاهش نقدینگی در بازارهای جهانی به علت ترس از دو برابر شدن مشکلات یونان و ناتوانی این کشور در بازپرداخت وام هایی که در گذشته دریافت کرده است با افزایش همراه شد و این موضوع در حالی رخ داد که فلز مس و نفت دریای برنت شمالی هم با کاهش هایی همراه شده اند.
با توجه به بحران های به وجود آمده و عدم کاهش آنها در اینگونه شرایط قیمت طلا در سال 2012 با افزایش همراه خواهد شد و به 1850 دلار در هر اونس خواهد رسید. با توجه به موارد یاد شده بسیار بعید است که طلا در یک روند نزولی قرار بگیرد.
طلا در تحویل فوری با افزایش 10 دلاری به 1667 دلار و 7 سنت در هر اونس رسیده است و این انتظار می رود که این روند رو به رشد ادامه داشته باشد و بهای هر اونس طلا به 1674 دلار و 4 سنت افزایش یابد.
به گفته یی لینگ یکی از تحلیل گران، هر چه نگاهمان بیشتر به سمت آینده معطوف شود به این نتیجه خواهیم رسید که طلا برای نگهداری کردن از سرمایه ها راه منسب تری نسبت به راه های دیگر باشد و تقاضا برای خرید شمش های طلا بیشتر هم بشود. این افزایش ها تا جایی ادامه خواهند داشت که احتمالأ در سال 2012 هر اونس طلا به 2000 دلار خواهد رسید. طلا در صورتی به این قیمت دست پیدا خواهد کرد که بتواند به پایه ی 1700 دلاری برسد و آن را تجربه کند./ح
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد