سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.

مرحله جدید هدفمندی یارانه ها امسال اجرا نمی شود

سایت طلا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن بیان عدم رضایت مجلس از بازار ارز، وعملکرد دولت در این حوزه گفت: به طور قطع امسال فاز جدید هدفمندی یارانه ها انجام نخواهد شد.

سایت طلا



موسی الرضا ثروتی در گفتگو با سایت طلا، در مورد نرخ ارز در بودجه سال آتی گفت: تعیین نرخ طبق قانون برنامه پنجم برعهده بانک مرکزی است، و مجلس قیمت ارز را تعیین نمی کند، بلکه در مورد رقم پیشنهادی آن نظر می دهد.

وی ضمن اعلام عدم ارائه لایحه بودجه به مجلس تاکنون، در مورد روند تصویب آن اظهار داشت: پس از ارسال لایحه از دولت به مجلس، در کمیسونهای مختلف بررسی می شود و سپس به کمیسیون تلفیق داده شده، و لایحه بودجه در این کمیسیون نهایی می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با بیان لزوم واقعی نگه داشتن قیمت ارز خاطرنشان کرد: مجلس در برنامه پنجم توسعه اعلام کرد که باید قیمت ارز متناسب با تورم داخل و خارج، میزان عرضه و تقاضا باشد، و تعیین کننده قیمت ارز در این قانون شناور مدیریت شده باشد، و این مدیریت در اختیار بانک مرکزی است.

ثروتی با اعلام نارضایتی مجلس از سیاستهای اقتصادی دولت بویژه در حوزه ارز، و مرکز مبادلات ارزی گفت: ما در قانون آورده بودیم که قیمت ارز قیمت روز باشد، ولی بانک مرکزی 1226 تومان را اعلام کرد، که این قیمت متناسب با ارز روز و شناور مدیریت شده نیست. وقتی که قیمت دلار بیش از 3000 تومان است، معلوم است که قیمت گذاری بانک مرکزی اشتباه است. بانک مرکزی باید بتواند آنقدر ارز عرضه کند، که نیازها را پوشش دهد، و قیمت ارز پایین بیاید.

نماینده بجنورد و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک مجلس و دولت طی هفته های اخیر در گفتگو با سایت طلا تاکیدکرد: امسال به هیچ وجه هدفمندی یارانه ها با آن روشی که دولت می خواهد، اجرا نمی شود.

وی با بیان جاری بودن قانون هدفمندی یارانه ها گفت: از نظر مجلس، دولت باید فاز چهارم هدفمندی یارانه ها را در زمان فعلی اجرا می کرد، که دولت دو مرحله عقب است، و با توجه به تورم و عدم مهار بازار ارز، مجلس جلوی اجرای این قانون و افزایش قیمتها را گرفته است./ج


نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

نظر سنجي میگه :

تاریخ: 1391/11/16 ساعت 23:52
سكه داران + سكه نداران -

0 0

فرمانده میگه :

تاریخ: 1391/11/14 ساعت 21:53
خودتون وضعیت اقتصادی خارجی و داخلی رو در نظر بگیرید و یه کارشناس واسه خودتون باشید... زیاد به این رای دادنا اهمیتی ندین خدا میدونه چه آدما و با چه طرز فکرهایی شدن کاربران این سایت البته جسارت نشه منظورم بعضیا هست...

0 0

cemil میگه :

تاریخ: 1391/11/14 ساعت 20:49
بخرم؟+
بفروشم؟_

0 0

يه آدم میگه :

تاریخ: 1391/11/14 ساعت 15:01
بيايد همه دست به دست بديم تا همه چي ارزون شه. چرا وقتي يه جنس گرون شه همه صف ميبندن 2 روز هيچي نخريد تا همه چي ارزون شه

0 0

اکبرآقا میگه :

تاریخ: 1391/11/14 ساعت 13:16
امیدوارم آنقدر ارزان بشه که همه به آسایش و رفاه نسبی برسند.

0 0

آمیرزا میگه :

تاریخ: 1391/11/14 ساعت 00:12
سلام.25بهمن چک دارم.الانم کلی دلاردارم.بنظر شمادوستان عزیز24بهمن بفروشم یا تا 18 بهمن بفروشم.24بهمن+....18-...مرسی

0 0

زرنگار میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 18:22
روز جمعه در صورت بسته شدن قیمت بالای 1675 دیگر به یقین میتوان گفت که هفتۀ آینده اونس مقاومت سخت 1705 را خواهد شکست. و افزایش اونس در هفته آینده به معنای کاهش قیمت طلا در بازار ایران است. قیمت داخلی در جهت عکس فرمول جهانی در حرکت است. به امید بهروزی.

0 0

شهروند میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 16:50
دوستان عزیز بنظرتون فردا تا ظهر مظنه بالا میره یا پایین میاد

0 0

موافق میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 16:28
با نظر چراغ نفتی و بهروز موافقم.خصوصا نظر آقابهروز در مورد خودم کاملا صدق میکنه .

0 0

گلدن میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 16:03
بازار حالاحالاها افزایشه. علت: بالارفتن قیمت دلار آنهم بعلت وجود تحریمها . راه علاج: برداشتن تحریمها و آسان شدن راه ورود انواع ارزها به کشور عزیزمان ایران . بدرود .

0 0

دیانا میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 15:34
همیشه درصدی از سرمایتون طلا باشه بقیه پول توی دستتون باشه اگه با این پول باقیمانده میتونید مسکن بخرید شک به دلتون راه ندید و بخرید چون سرمایه گذاری روی مسکن بسیار مطمئن تر از طلاست اما اگه پولتون کمتره با بازار برید جلو یعنی الان که قیمتها به شدت گران شده درصدی از پولتون رو بدین طلا و به محض اینکه ارزان شد بقیش رو هم بدین طلا.حتما اینو داشته باشید که با همه سرمایه یکجا با هیچ قیمتی خرید نکنید

0 0

زرگر 13 میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 14:13
آرش جان احتمال پیش فروش خیلی بالا رفته چون دولت از همه ما بهتر داره جریان رو دنبال میکنه و کارشناس هاشم بیشتره درصد احتمال افزایش قیمت خیلی کمتر از کاهشه ولی طلا مال خودته ولی ریسک صبر بالاست پیشنهاد دوستانه من فروشه من که چند روزه هر چی سکه - طلا داشتم رد کردم انشاالله هر تصمیمی که میگیری موفق باشی

0 0

عاشق مردم میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 13:44
آقاي اكبري نگه داريد.

0 0

م. رضا میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 13:26
شنبه هیچ خبری نیست یه روزیه همانند روزهای خوب خدا. فقط دلار وسکه افزایش خود را ادامه خواهند داد و مسله تجهیز تاسیسات نطنز به شدت افزایش ارز دامن خواهد زد بدرود

0 0

آرش اکبرى میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 12:50
دوستانه عزيزازتون يه راهنمايى ميخوام واميدوارم يه راهکارپيشه پاى من بزارين.تقريباپنج ماهه قبل حدودهفتادگرم طلاخريدم که هرگرمى هشتادودوتومن برام محاسبه شد,بااين روندبازاربنظرتون قيمت طلابازم بالاترميره ياالان بفروشمش,لطفاراهنماييم کنيد

0 0

بهروز میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 12:38
آقا وحید معلومه که فروختی الان هم منتظری بیاد پایین . دیگه همه میدونند که برای اینکه سکه بیاد پایین باید دلار بیاد پایین و الان امکان پذیر نیست. بیخودی جو کاهش ندید هر کی بفروشه باید 1 ساعت دیگه گرونتر بخره. خبری هم از پیش فروش نیست و نخواهد بود . تمامی عوامل به سمت افزایش هست.

0 0

عاشق مردم میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 12:28
هرگونه نگهداري پول نقد يعني ضرر! ديگه اين نياز به گفتن نداره حتما همه تجربه كردند.

0 0

زهرا میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 12:25
بتروخدا با این گرانی مبارزه کنیین دیگه نمیخواییم هدفمندی دوم اجرا بشه به این قشر ضعیف کمک کنین

0 0

م. رضا میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 11:26
یه کلام حتما کلام الان روزگاری است که هر چیزی رو بفروشی دیگه نمیتونی به اونس قیمت بفروشی پس به شایعه های اینو اون توجه نکنید کافیه یه نگاهی به وضعیت معیشتیه دور و برتون بندازید! بدرود

0 0

only gold میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 11:04
اين طلا مثله باروت ميمونه، اگه افزايش غير عادي داشت، بايد سريعاً فروخت و گرنه دامن صاحبشو ميگره. به نظرم شنبه روز سرنوشت سازيه براي دارندگان طلا.

0 0

دیانا میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 08:54
من تا حالا نشنیدم و ندیدم کسی طلا بخره و ضرر کنه.هر کی با هر قیمتی خریده سود کرده فقط دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره

0 0

حسین میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 09:04
زنده باد مجلس قدرتمند جمهوری اسلامی ایران

0 0

only gold میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 08:34
بچه ها نزديكه قضيه پليسي بشه ها، مثله اوايل مهر ماه امسال. خطر نزديك است و امكان كاهش قيمتها بين 200 تا 300 هزار تومن هست. از من گفتن بود حالا خود داني.

0 0

سيگنال میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 08:04
نزديكه سكه 200 تومن بياد پايين، چون همينقدر افزايش ذاشته طي 2 هفته اخير. شنبه نزولي ميشه و از اين بابت خيلي ها ضرر ميكن.

0 0

وحید میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 07:21
تو این شرایط هیجانی بازار فقط کافیه اعلام پیش فروش سکه داشته باشیم اونوقته که امامی1560را میتوان 1 خرید

0 0

@سيامك میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 06:46
به نظر من اونايي كه سكه و طلا دارن تو اين وضع بازار به اندازه اصل سرمايه اي كه برا خريد گذاشتن بفروشن و سود خودشون رو بصورت طلا و سكه نگه دارن، من با فروش همه سكه و طلا موافق نيستم، مثلا سكه ربع چون الان حباب داره، ميتونين ٢ ربع رو با يه نيم سكه عوض كنين و مقداري هم پول بگيرين، با اين كار اصل طلاتون سر جاشه!!

0 0

هوشیار میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 01:29
نوسانگیران دست بردار شایعه افکنی نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتد

0 0

طلا باز میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 23:50
دولت از شنبه دلار زیاد تزریق میکنه تا حداقل در دهه فجر کاری کرده باشه.پس از کسانی که سالها استخوان ترکوندن جویا شدم گفتند حرفه ایها بیشتر از این ریسک نمیکنند و همه فرروشنده شدن.شنبه ریزش به احتمال زیاد شروع میشه و تا 3شنبه به اوج میرسه ...

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 06:43
اکبر اقا حرف شماکاملا درسته ولی الان بازار هم خریدار داره و هم فروشنده...بازار ادم را گیج کرده...در بعضی ساعات خریدارها بیشتر می شن بعضی ساعات فروشنده زیاد میشه.. ازاین به بعد پیش بینی بازار سخته...ولی در کل باید پله ای خرید و فروش کنی..

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/11/13 ساعت 06:27
از این به بعد پیش بینی بازار سخت شده...یعنی به همان اندازه که احتمال داره صعودی باشه ...احتمال نزول هم داره...البته نزول انچنانی نخواهد داشت ولی تا 1450 ممکنه پایین بیاد...در کل بهتره تو این شرایط نصف ریال نصف طلا داشته باشی...

0 0

ali میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 22:29
ربع سکه 1/3 سکه تمام شد ! مثل اینکه طلایی چشمک میزنه قدرت خرید مردم الان به سکه گرمی میرسه و بس

0 0

خواب میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 21:51
اگه بگن از هفته اینده پیش فروش سکه با 1200 قیمتها می افتد پایین. ولی بعیدمیدانم چنین کاری کنند چون دلار و چکار کنن. من که فروختم حالا نمیدانم کارم درست بوده یا نه واقعا بازار مکاره هستش.

0 0

شب یزد میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 21:56
با درود به دوستان
فقط خواستم بگم این روزا ریسک سرمایه گذاری برای طلا و سکه خیلی زیاده،یعنی احتمال ضرر خیلی بیشتر از سوده
پس با احتیاط قدم بردارید تا خدای ناکرده سرمایتون به باد نره
آدم سود نکنه خیلی بهتر از ضرره و ور شکستگیه
بازم خودتون میدونید
همیشه یه سربالایی ،سرپایینی هم داره
و الان نوبت سر پایینیه

0 0

بهلول میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 20:41
هر داستانی اخرش خوب تمام میشه اگه مبینید وضع خراب هست چون هنوز اخرش نشده

0 0

ali میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 20:06
به احتمال 95% آنطور که از کمیسیون اقتصادی و اتاق بازرگانی و جلسه وزرا در اقتصاد و برنامه و بودجه بیرون آمده مرحله دوم با دستور ... به تاریخ 1/4/92 تعغیر پیدا کرده یعنی بعد از انتخابات والسلام

0 0

رضا میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 17:01
ایکاش قبلا یکدفعه اجرا می شد.

0 0

اکبرآقا میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 17:00
دوستان،قیمتها در بازار کاملا هیجانی هست.مواظب خریداتون باشید. بهترین سیاست درکار خریدوفروش طلاوسکه خریدوفروش پلکانی میباشد.دیگه اینگه اگه میخواین سود کنین سعی کنین زمانی که همه خریدارند شما فروشنده باشید وبالعکس.

0 0

مهرداد میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 16:21
سلام دوستان به نظرتون قیمت هر گرم طلا 18 عیار تا چقدر افزایش خواهد یافت ؟ الان که 153000 بفروشم یا نگه دارم فعلا ؟

0 0

مهرداد میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 16:20
سلام دوستان به نظرتون قیمت هر گرم طلا 18 عیار تا چقدر افزایش خواهد یافت ؟ الان که 153000 بفروشم یا نگه دارم فعلا ؟

0 0

اقای سلامت میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 16:17
دولت نیازش به طلا بیشتر از جمع اوری نقدینگی میباشد چون نمیتونه مثل قبل راحت طلا وارد کنه .با پیش فروش به راحتی سکه هارو دست مردم نمیده که قاچاق بشه . یه خورده فکر کنین بعد نظر بدین

0 0

مطلع میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 15:01
دوستان سلام،یواش یواش 1-منتظر ریزش باشید.پس با احتیاط خرید کنید. 2-اجتمال پیش فروش سکه زیاد شده .دولت برای جمع کردن نقدینگی دست به چنین کاری خواهد زد.

0 0

فرهاد میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 14:19
ان شالله همه چیزارزان شود

0 0

محمد؟ میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 13:38
درمان نقدینگی پیش فروش سکه است.

0 0

pedram میگه :

تاریخ: 1391/11/12 ساعت 13:27
دوستان چرا از واقعیت فرار میکنیم چه بخوایم چه نخوایم بعد از عید هدفمندی اجرایی میشه

0 0

اقایی میگه :