موسسه بارکلی پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا در سال 2013 را کاهش داد

سایت طلا : موسسه مالی بارکلی لندن در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به قیمت جهانی طلا در سال 2013 میلادی را کاهش داده است .

سایت طلا


به گزارش سایت طلا به نقل از فاکس بیزینس موسسه مالی بارکلی پیش بینی کرده است میانگین قیمت جهانی طلا در سال 2013 میلادی به کمتر از 1815 دلار در هر اونس خواهد رسید که این رقم نسبت به پیش بینی قبلی این بانک بیش از 2.4 درصد کاهش داشته است .

بر این اساس میانگین قیمت هر اونس نقره نیز سال آینده به 32.05 دلار خواهد رسید . موسسه بارکلی در بیانیه ای افزود؛ گر چه چشم انداز بازار جهانی طلا در سال 2013 میلادی مثبت و امیدوار کننده است ولی هنوز ریسکهای زیادی اقتصاد جهانی و بازارهای مالی و کالا را تهدید می کند .

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، پیش بینی می شود قیمت هر اونس طلا در سال 2013 میلادی به کمتر از 1815 دلار برسد .

اگر ارزش دلار طی ماههای آینده افزایش یابد قیمت جهانی طلا بر مبنای سایر ارزهای بین المللی افزایش خواهد یافت .

این گزارش افزود، میانگین قیمت هر اونس پلاتین نیز سال آینده با 4 درصد کاهش به کمتر از 1690 دلار خواهد رسید . /م

نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

ساحل میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 20:00
خبر تحریم های جدید در همین سایت تو قسمت سکه اتی وجود داره بخونید . من هم شک داشتم وقتی خبر رو خوندم دیدم درسته تحریم های جدید از روز 5 شنبه اجرا شده .

0 0

فاتحی میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 18:57
خیالتون از انس راحت باشه تغیرات انس در اون حدی نیست که رو قیمت سکه تاثیر بزاره با این که دارن جلو اونس رو میگیرن ولی اونس محکوم به صعوده صعود تدریجی ارز قیمت سکه رو صعودی میکنه الان فقط خرید

0 0

گلپا میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 17:04
عزیزان نفروشید صبر کنید تا بیشتر ضرر کنید +

0 0

ناشناس میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 15:29
به نظر من کاهش یاافزایش سکه ربطی به اونس نداره وبا قیمت دلار در آن تغییرات ایجاد میشه. پس فعلا افزایش قیمتی وجود نداره. چه بسا که کاهش پیدا میکنه.

0 0

منتقم میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 14:32
براساس شواهد اوضاع اقتصادی آمریکا، تلاش اروپا برای حفظ اتحادیه و همچنین مسائل داخلی و تلاش برای تثبیت وضعیت تغییرات افزایشی در قیمت طلا متصور نشده و درخصوص دلار نیز نوسات کمی روبه کاهش پیش بینی می گردد. تغییرات در اوضاع سیاسی خاصا بین المللی می تواند تاثیر مثبت و منفی بر قیمت دلار داشته باشد که ظاهرا این تاثیر مثبت و دلار نیز در چند ماهه اخر سال با افزایش روبرو نخواهد بود

0 0

بمب اتم میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 13:01
من اینو فهمیدم تا دلالای اصلی نخوان طلا تو ایران بالا یا پایین نمیره و نرخ دست اوناست حالا هر خبری بخواد بشه اونا نرخ رو مشخص میکنن

0 0

jojotala1 میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 13:05
به نظر من 3 تا 4 روز کاهش بعدش افزایش داریم تا شب سال نو مسیحی

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 13:00
من الان 3 ساله دارم طلا پس انداز می کنم ... و به هیچ عنوان ضرر نکردم ... در ضمن قیمت طلا در ژانویه سال 2013 به سقف قیمت خواهد رسید... سکه از مرز 1500 هم می گذرد

0 0

aria میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 12:38
توافقی در کار نیست.آمریکایی ها با ما ایرانی های مسلمان و ما ایرانی ها با آمریکایی های نا مرد وحشی که کاری غیر از مظلوم کشی و جنایت بلد نیستند توافق تا الان نکردیم و دیگه هم نمیتونیم بکنیم.
مرگ باد بر آمریکا و اسراییل......

0 0

محسن طلا میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 12:34
دوستان واگذاری سکه پیش فروش 9 ماهه و مذاکرات 5+1 به پایان رسید و قیمت الان کف بازار است و تا زمانی که قیمت سکه رکورد حدودا 1.6 میلیون تومان را بدست آورد بانک مرکزی طرح پیش فروش جدید سکه را پیاده خواهد نمود و شاهد افت قیمت خواهیم بود.

0 0

خدمتگذار میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 12:15
سلام من برگشتم فعلا نمیشه نظر درستی داد چون امروز خبرها قیمت طلا را پایین اوردن خبر توافق طرفین ولی هیچی قطعی نیست شاید مثل قبلا دوباره توافقی در میان نباشه هیچی معلوم نیست چون اگه توافقی در کار بود چرا ادامه مذاکرات انداختن 27 دی

0 0

ساحل میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 12:14
فروش طلا یعنی دیوانگی . بازار طلا غیر قابل پیشبینی است . روند طلا وسکه در داخل صعودیه . نوسان داره اما درکل صعود میکنه .

0 0

آرمان میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 11:49
ديديم كه طبق پيش بيني دلار تو ايران كمي پايين اومد چون مذاكرات طبق گفته دو طرف اميدوار كننده بوده

0 0

آرمین میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 10:44
توافق قطعی است برید طلاهاتونو بفروشید.من که فروختم خیال خودمو راحت کردم

0 0

ارنوشا میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 09:53
من كه تعدادي سكه روي 1100 خرده بودم در اين هفته نيز چه ارزان بشود و چه گران تعداد ديگري خواهم خريد در اين شرايط اگر ارزان شود بهترين كار خريد مجدد است نه فروس سكه و طلاي قبلي /انها كه تشويق به فروش ميكنند دلالاني هستند كه ميخوهند در كف قيمت خريد كنند

0 0

آماتور میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 07:54
دوستان مثل اينكه به 1چيز توجه نكردين هاشيه خبر مهمتر از خود خبره!!احتمالا ارزش طلا با ساير ارز ها محاسبه ميشود
حالا فكرشو بكن تو ايران هم بجاي دلار يورو جايگزين بشه
واي تو مركز مبادلاتم كه هروز يورو20تومن ميره بالا!!!!!

0 0

feri میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 04:55
درحالی که هنوز جزئیاتی از بازدید آژانس از تاسیسات هسته ای کشور به شکل شفاف منتشر نشده است، اما گزارشات رسانه های خارجی مواردی ضد و نقیض از این دیدار و مذاکرات را بازتاب داده اند و در حالی که برخی این دیدار را بسیار مثبت ارزیابی کرده اند، برخی دیگر اما این مذاکرات یک روزه را چندان موثر ارزیابی نکرده اند.

اما در همین روز، ایالات متحده آمریکا اقدام به وضع تحریم های اقتصادی جدید بر علیه ایران کرده است که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، ویکتوریا نولاند در این خصوص گفته: این تحریم ها کار ایران برای ادامه دادن به برنامه هسته ای خود را دشوار میسازد.

0 0

ناشناس میگه :

تاریخ: 1391/09/25 ساعت 03:12
تا چند وقت پيش يكي از كاربرا با نام خدمتگذار نظر مي داد كه تقريبا تمام پيش بيني ها و نظراتش به واقعيت تبديل مي شد . ازش خواهش ميكنم كه اگه هنوز به اين سايت سر ميزنه باز هم نظرات خودش را در مورد آينده دلار و طلا براي كاربرا بنو يسه لطفآ

0 0

احمد میگه :