دکتر مانی در سایت طلا

از این هفته دکترمانی علاوه بر روزنامه آسیا با مخاطبین پر تعداد سایت طلا نیز همراه خواهد شد !

سایت طلا



تابستان سال قبل بود که از " ماجراهای آقای سهامدار و خانم سهام باز" در روزنامه اقتصادی آسیا ، داستان ها گفتیم. آنها که این مطلب را دنبال می کردند در خاطر دارند که آقای سهامدار با تشکیل یک پورتفو یا سبد سهام اقدام به سرمایه گذاری نمود و هر هفته معاملات خود را به همراه جدول محاسبه بازدهی ، برای مخاطبین و علاقمندانش منتشر کرد.تا اینکه در آبان ماه 1390 به این جمع بندی رسید که تحلیل هایش نشان از احتمال افت قیمت سهام دارد و با این تحلیل پیشنهاد خروج از بازار بورس را داد. خودش هم سهامش را فروخت و به دلیل یک پروژه کاری عازم دیار فرنگ شد.

تا آن زمان که مطالب آقای سهامدار به صورت هفتگی منتشر می شد، تماس هایی با بخش بازار سرمایه روزنامه آسیا از طرف مخاطبین صورت می گرفت.اما از وقتی با خروج آقای سهامدار از بورس، این گزارش ها هم متوقف شد دو اتفاق افتاد.یکی اینکه بازار بورس چندین ماه پیاپی واقعا دچار ریزش فرسایشی و بلند مدت شد ودیگر اینکه همزمان سیل تماس های مخاطبین روزنامه برای استفاده از راهنمایی های ایشان افزایش چشم گیری یافت.

خلاصه بعد از پیغام پسغام های فراوان ، دو ماه پیش آقای سهامدار به اتفاق یکی از دوستانش به دفتر روزنامه آمد. بعد از کلی احوال پرسی متوجه شدیم که اینبار هم ایشان با دست پر به آسیا آمده اند. با توجه به نیاز بخش زیادی از شما مخاطبین عزیز به راهنمایی درباره چگونگی حفظ پس انداز های خود در این بازار پر تلاطم ، بناداریم از این هفته از راهنمایی های دکتر مانی ( متخصص در امور سرمایه گذاری) بهره مند شویم. این مطالب صرفا از طریق روزنامه اقتصادی آسیا و وب سایت طلا ارائه خواهد شد. دکتر مانی دوست قدیمی آقای سهامدار است و با توجه به تحصیلات و سابقه کاری خود و با همکاری تیم مشاوران و تحلیل گرانش، ما را در زمینه خرید فروش ارز ، سکه طلا، سهام و حتی ملک راهنمایی خواهد کرد. او هم اکنون به عنوان مشاور سرمایه گذاری در یکی از بزرگترین شرکتهای سرمایه گذاری کشور مشغول به فعالیت است.
در آن زمان (مرداد ماه)علاوه بر همه اینها از او خواستیم به صورت کاملا عینی و ملموس ، فعالیتهای خود را با مبلغ ده میلیون تومان که به صورت امانی در اختیارش گذاشتیم ، به صورت هفتگی برایمان گزارش کند. او هم با روی خوش و علاقمندی تمام پذیرفت. این میزان پول در دو ماهی که از شروع مطالب در روزنامه آسیا می گذرد ، بر اساس مطالب کاملا مستند و واقعی به 13 میلیون تومان افزایش یافت تا اینکه در هفته اخیر و با روند احساسی و بی منطق بازارها ، این بخش از مطلب، فعلا از دستور کار خارج شد.

با این تفاسیر از این هفته به صورت تحلیلی همه زمینه های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت را در کنار هم بررسی خواهیم کرد. حتما این مطالب را به دقت و به صورت منظم هر هفته پیگیری نمایید تا از آشفتگی ناشی از خبرهای متفاوت و نوسانهای بی دلیل دچار مشکل نشوید. حفظ ارزش پول ، اولین الویت ماست. برای این منظور از طرق معرفی شده با دکتر مانی در تماس باشید و سئوالات خود و اطرافیانتان را با وی در میان بگذارید.

سئوال هفته : دکتر مانی بر اساس تماس های شما مخاطبین عزیز ، از طریق تلفن یا ایمیل، به سئوال یا سئوالاتی که بیشترین تعداد پرسش را داشته باشند، پاسخ خواهند داد.
توجه : هیچ فرد یا گروهی به غیر از مسئول بخش بازار سرمایه روزنامه آسیا ، در تهیه این مطالب و فعالیت ها دخیل نیست.بنابراین اگر احیانا فرد یا افرادی خود را به این گروه سرمایه گذار منتسب کردند ، مواظب پس انداز های خود باشید و فریب آنها را نخورید.
توجه: قصد ما در این نوشتار پیش گویی نیست بلکه بررسی بیشترین احتمال ممکن است.با توجه به شرایط متغییر بازارها ، امکان هر گونه تغییری در این مطالب وجود دارد. تهیه کنندگان این مطلب با اذعان به این موارد مسئولیت هر گونه سود یا زیان احتمالی را از خود سلب می کنند و تنها در جهت شفاف شدن رویدادهای اقتصادی فعالیت می کنند.مسئولیت خرید و فروشهای واقعی افراد به عهده خودشان است.

راه های تماس با دکتر مانی
تلفن : 88789503
E.mail: drmoney@asianews.ir

نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

محمد ارش میگه :

تاریخ: 1391/10/01 ساعت 19:32
با توجه به تهریم جدید خرید طلا .ارز .ملک کدام بهتر میباشد

0 0

payam0013 میگه :

تاریخ: 1391/08/04 ساعت 10:58
سلام.در شرایط کنونی سرمایه گذاری در چه بخشی بهتره

0 0

هستی میگه :

تاریخ: 1391/08/03 ساعت 13:41
سلام دوستان

0 0

سعیده میگه :

تاریخ: 1391/08/03 ساعت 13:33
سلام

0 0

شاهين میگه :

تاریخ: 1391/08/03 ساعت 09:23
با سلام و خسته نباشيد. دكتر ماني داره شهرتش از بيل گيتس هم بيشتر مي شه! ممنون از زحماتتان...

0 0

شادي میگه :

تاریخ: 1391/08/02 ساعت 17:50
سلام دكتر
بنظرشما انتظارسود 6 ماهه از سكه معقوله يا بايد بلند مدت تر برنامه ريزي كرد
ممنون

0 0

دکتر مانی میگه :

تاریخ: 1391/08/01 ساعت 13:29
با تشکر از لطف همه دوستان،در مطالب هفتگی که توسط روزنامه آسیا و سایت طلا منتشر خواهد شد، تحلیل بازارها و پاسخ به سئوالات شما عزیزان ارائه خواهد شد.

0 0

زندانی میگه :

تاریخ: 1391/08/02 ساعت 20:49
من اصلا بد بین نیستم ولی به نظر میرسه میخان تیراژ فروش مجله آسیا را بالا ببرنیعنی چی سوال اینجا و جواب توی مجله آسیا،دمت گرم دکتر خیلی هوای مجله ات را داری

0 0

تازه وارد میگه :

تاریخ: 1391/08/01 ساعت 11:16
ببخشید، من خوب متوجه نشدم چگونه باید از دکتر مانی مشاوره گرفت.
یعنی باید برای ایشان سوال خود را ایمیل زد و به هر شخص یا مجموعه اشخاص پاسخ می دهند

0 0

mary میگه :

تاریخ: 1391/08/01 ساعت 11:09
سلام دکتر من مقداری طلا دارم ایا درست است که بفروشم برای خرید مغازه یا نگهدارم بعدا در فرصتی مناسب انها را بفروشم؟

0 0

رسول میگه :

تاریخ: 1391/07/30 ساعت 17:25
سلام من 50000000 تومان پول دارم سرمایه گذاری یکساله می خواهم انجام دهم چه توصیه ای دارید؟

0 0

بد شانس میگه :

تاریخ: 1391/07/30 ساعت 17:21
من 50 میلیون پول دارم می خواستم بدونم الان طلا بخرم بهتره یا مسکن یاارز.ممنون میشم راهنماییم کنید.

0 0

نیلوفر میگه :

تاریخ: 1391/07/30 ساعت 15:32
سلام وقت بخیر. می خواستم راهنمائی کنید برای خرید طلا یا سکه. آیا امروز یا فردا مناسبه برای خرید یا نه. حقیقتش من حدود 20 روز قبل دلار فروختم و کلی ضرر کردم حالا می خوام اگه بشه دوباره جایگزین کنم با خرید سکه. لطفا راهنمایی کنید.

0 0

نادره میگه :

تاریخ: 1391/07/30 ساعت 15:30
با سلام و خسته نباشید. می خواستم لطف کنید راهنمائی کنید الان زمان خرید سکه و طلا است یا نه و کدام حباب کمتری دارند. تمام سکه یا نیم سکه.

0 0

سميه میگه :

تاریخ: 1391/07/30 ساعت 08:55
سلام آقاي دكتر ماني
من وام ازدواج گرفته‌ام الان سكه بخرم بهتره يا وسيله زندگي چون قيمت وسايل خيلي زياد شده و آيا دلار مياد پايين يا نه لطفا راهنمايي كنيد.

0 0

نادر میگه :

تاریخ: 1391/08/01 ساعت 14:37
چرا اینجا همه نشستن و فقط حرف از دلار و سکه میزنن؟؟؟؟!!!! پس بورسی ها کجان؟؟؟؟!!!! دوستان عزیز درهمین لحظه ای که شما نشستین به امید تقدیر که نیمی از شماها سود و نیمی ضرر کنید بورسی ها اکثرا دارن ثانیه ای سود میکنن خیلی بیشتراز طلا و ارز . لطفا حرفه ای تر - اقتصادی و کلان باندیشید که هم بنفع خودتان هستش و هم بنفع مملکت و هم حرفی منطقی برمبنای علم اقتصاد برای گفتن ..............

0 0

مهراب میگه :

تاریخ: 1391/08/01 ساعت 08:58
دوست عزیز شما ریال نگه ندارید.وسایل لوکس و غیر ضروری هم نخرید. به هر حال برای زندگی اسبابی نیازه که باید اونها تهیه بشه .الباقیش رو حتما سکه یا طلای بدون کارمزد بخرید

0 0

رضا میگه :

تاریخ: 1391/08/01 ساعت 00:32
عزیزان اشتباه نکنید و فقط فکر نکنید که سود توی دلار و سکه یا طلاست . باور نمیکید اگر که بگم اینروزها سود خیلی از چیزهای ساده از سود ارز و سکه بالاتره........

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 16:57
من مقالات دکتر را توفیق اجباری میخاندم،زیرا بخاطر شغلم چند ساله که شنبه ها میرفتم تهران و شب برمیگشتم کرمان و چاپ آسیا هم شنبه ها بود وخدایی مجله بدی نیست، اما ما که از بورس خیری ندیدیم و توصیه میکنم حرفهای همه واز جمله دکتر را بشنویید اما تصمیم را خودتان بگیرید، مطمئن باشید کسی چک ضمانت به کسی نمیده و خیلی با معرفت باشه با یه معذرت سر و تهشه بهم میاره و یا غیب میشه

0 0

ماشاالله میگه :

تاریخ: 1391/07/30 ساعت 08:04
اخه چرا زندانی..؟.. لااقل بگو ..ازاده

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/30 ساعت 07:45
می گم ایی که من هر سوالی بپرسم منفی و مثبت می گیرم، یعنیییییییییییی چه؟!!!!

0 0

مهراب میگه :

تاریخ: 1391/08/01 ساعت 08:43
+ یعنی موافق یعنی بله - یعنی مخالف یعنی نخیر!
مگر اینکه تو سوالتون این پارامترهارو تعریف کرده باشید (مثلا + طلا بخرم ؟ـ طلا بفروشم یا + طلا ـ دلار؟) البته گاهی هم این مثبت منفی ها نشان از جوزدگی دارن .با دقت تصمصم بگیرید که عواقبش مال شماست .

آخرین قیمت ها
14:56 1394/05/06
طلا
اونس طلا ۱۰۹۴.۹
مظنه بازار تهران ۳۸۸,۱۰۰
طلاي 18 عيار ۸۹,۵۰۰
سکه
طرح قدیم ۸۷۶,۰۰۰
طرح جدید ۸۷۸,۰۰۰
نیم سکه ۴۷۸,۰۰۰
ربع سکه ۲۶۸,۰۰۰
سکه گرمي ۱۷۰,۰۰۰
ارز
دلار جزئیات
درهم ۹۰۲
يورو ۳,۶۶۰
سایر قیمت ها
نفت ۴۷.۱۲
نقره ۱۵.۷۷
پلاتينوم ۹۸۵
پالاديوم ۶۲۱
نمودار قیمت طلا