اونس طلا2394.45
مظنه16,146,000
18 گرم3,727,300
ارزش سکه36,376,938
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,300,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

اظهار امیدواری وزیر دارایی آلمان درباره پیشرفت اقتصاد یونان

سایت طلا : وزیر دارایی آلمان تاکید کرد یونان با خطر ورشکستگی روبه رو نخواهد شد .

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز ،ولفگانگ شاوبل تصریح کرد یونان ورشکست نخواهد شد ولی اگر آتن مجبور به ترک منطقه یورو شود این مساله به ضرر این کشور و کل منطقه یورو خواهد بود و خسارات سنگینی را به اقتصاد یونان و کل منطقه یورو وارد خواهد کرد .

بر این اساس وی افزود من فکر نمی کنم یونان با شرایط و وضعیت ورشکستگی اقتصادی و مالی روبه رو شود . یونان باید بسته کاملی از اصلاحات ساختاری مالی و اقتصادی را اجرا کند .

همه به این مساله اعتماد دارند که دولت یونان آنچه را لازم است انجام خواهد داد و این کشور در منطقه یورو باقی خواهد ماند . اظهارات این مقام ارشد آلمانی در حالی است که مذاکرات یونان با نمایندگان وام دهندگان بین المللی به بن بست رسیده است .

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، یونان خواستار مهلت دو ساله بیشتر برای اجرای اصلاحات ساختاری و سیاستهای ریاضتی است . در صورتی که وام دهندگان بین المللی با اعطای کمکهای مالی بیشتر به یونان موافقت نکنند این کشور ورشکست خواهد شد .

یونان امیدوار است در نشست آتی وزرای دارایی منطقه یورو توافق کلی بر سر اعطای کمک مالی جدید به این کشور حاصل شود . نخست وزیر یونان نیز هشدار داد این کشور تنها تا پایان ماه نوامبر منابع مالی کافی برای تامین هزینه های خود را در اختیار دارد./م
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد