اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شاخص سهام اروپا افزایش یافت

سایت طلا : به دنبال افزایش امیدواری ها نسبت به اجرای سیاستهای انبساطی پولی در چین و افزایش در آمد شرکتهای اروپایی ، شاخص سهام اروپا روز دو شنبه با افزایش روبرو شد .

به گزارش سایت طلا به نقل از وال استریت ژورنال ، شاخص استاکس 600 اروپا امروز با 0.6 درصد رشد به بیش از 271 واحد رسیده است . شاخص اف تی اس ئی 100 بورس لندن نیز با 0.5 درصد رشد به بیش از 5822 واحد رسیده است .

بر این اساس، شاخص دکس آلمان نیز با 0.7 درصد افزایش به بیش از 7285 واحد رسیده است . شاخص کک فرانسه نیز با 1.3 درصد رشد به بیش از 3432 واحد رسید . شاخص بورس یونان نیز با رشد 0.4 درصدی و شاخص بورس ایتالیا نیز با رشد 0.9 درصدی روبرو شده است .

ارزش سهام بانکهای بزرگ اروپایی امروز با رشد 1.1 درصدی مواجه شده است . افزایش مازاد تجاری چین رشد 2.4 درصدی واردات این کشور تاثیر زیادی بر افزایش شاخص سهام اروپا داشته است .

کاهش نرخ تورم چین نیز موجب شده است تا احتمال اجرای سیاستهای انبساطی پولی از سوی بانک مرکزی این کشور افزایش یابد . این در حالی است که نگرانیهای بین المللی نسبت به وضعیت اقتصادی و مالی یونان و اسپانیا همچنان ادامه دارد . نشست وزرای دارایی منطقه یورو قرار است 18 و 19 اکتبر برگزار شود./م
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد