سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.

عذرخواهی !!!

سایت طلا

با عرض سلام خدمت کاربران محترم سایت اطلاع رسانی طلا

تقریبا از 10 روز گذشته با نوسانات و حساسیت های شدیدی در بازار طلا و ارز مواجه شدیم و به همین علت بخش هایی از سایت طلا که شامل قیمت ها ، نظرات و اشتراک ها و ... بود را غیر فعال کردیم.

البته حضور در نمایشگاه رسانه های دیجیتال هم مزید بر علت بود.

در این مدت از مراکز مختلف جهت اطلاع رسانی بازار طلا / سکه و ارز استعلام شد و به نتیجه مشخصی درباره اطلاع رسانی قیمت ها نرسیدیم و به دلیل مشکلاتی که برای سایر سایت های اطلاع رسانی قیمت به وجود آمد و عدم ثبات قیمت ها در حال حاضر از اطلاع رسانی قیمت ها معذوریم .

سیاست کلی سایت طلا اطلاع رسانی سریع و شفاف و حفظ منافع صنف محترم طلا و جواهر می باشد و امیدواریم با کمک شما کاربران گرامی سایت بتوانیم در این هدف ثابت قدم بمانیم.

سعی می کنیم در مدت کوتاهی یک شبکه اجتماعی تخصصی در زمینه بازار های سرمایه راه اندازی کنیم تا کاربران گرامی بتوانند نظرات خود را بدون نیاز به تایید مدیران سایت به اطلاع سایر عزیزان و کاربران محترم سایت برسانند.

انشاء الله به یاری خداوند و همکاری شما عزیزان از روز سه شنبه مجددا بخش نظرات سایت فعال می شود و سایت با کیفیت گذشته به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

سایت اطلاع رسانی طلا در مدت سه سالی که فعالیت خود را شروع کرده تا کنون مشکلی به لحاظ محتوا از دید مخاطبین و مسئولین صنفی و اقتصادی نداشته است و دارای مجوز از اتحادیه صنف طلا و جواهر می باشد.

امید است مسئولین محترم اقتصادی و قضایی کشور با سایت هایی پربازدید مانند طلا(دارای رتبه 15) و یا سایر سایت ها در این زمینه با دید اطلاع رسانی و آگاهی رسانی ارزیابی کنند و خدمتی که این سایت ها به صنف و سایر کاربران ارائه کرده اند و در تصمیمات لحاظ شود و یا چنانچه نیاز به تغییر رویه در کارکرد می باشد به صورت مکتوب ابلاغ کنند.

در پایان از مسئولین تشکر می کنیم و امیدواریم جوابیه مناسبی از مسئولین در اختیار کاربران محترم قرار دهیم و از کاربران گرامی این سایت نیز بابت اشکالات فنی که در این چند روزه به وجود آمد پوزش می طلبیم و امیدواریم هرچه زودتر خدمات کامل را ارائه کنیم.



با تشکر

مدیریت سایت طلا

نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

ای کاش میگه :

تاریخ: 1391/08/03 ساعت 19:18
کاش شنبه میفروختیم بازم پایین اومد که.

0 0

جمیل میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 17:16
هیچ کاهش قیمتی در کار نیست ماه رمضان هم گفتند کاهش اما با تحریماتی که در پیشه افزایش پیدا نکنه حداقلش اینه که در همین حد میمونه.

0 0

بدون نام میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 17:05
مدیریت محترم سایت، تعجب می کنم که از یک طرف عذرخواهی می کنید و از طرف نظرات را بصورت سلیقه ای حذف می کنید. دیگر چه تفاوتی بین شما و کسانی که سایتها را فیلتر میکنند وجود دارد؟ وقتی به خاطر انتقاد از شیوۀ سختگیرانۀ حذف کردن نظرات، نظر بنده رو منتشر نمی کنید، نباید انتظار داشته باشید بالادستیهای شما از قدرتشان بر علیه شما استفاده نکنند. همان طور که بارها از شما تشکر کردم و بابت موفقیتهایتان تبریک گفتم، لطفا این انتقاد را هم از من بپذیرید. موفق باشید.

0 0

میدونم میدونم میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 16:56
مسئولین محترم سایت لطفا قيمتها را اعلام کنید.اعلام قيمت جرم نيست.اگر قيمتها رو اعتام نکنید اتونوقت خواننده ها شما رو تحريم ميكنن.متشكرم

0 0

میانه رو میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 16:41
دوستان دست اند کار سایت .میشه شفاف بفرمایید کی قیمت هارو قراره اعلام کنید؟فکر کنم همه اینو بخوان بدونن.

0 0

سروناز اصلی میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 16:39
دوستان.به نظر من اگر بفروشین بهتره .نظر شماچیه؟ بفروشیم + بخریم - .تطفا نظر بدید.و منو از سرگردونی دراورید

0 0

حبیب میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 16:38
مردم جالبی هستیم خیلی راحت موج سواری می کنیم هر چه گرانتر میشه حریص تر میشیم و بیشتر می خریم هممون می دونیم که این جو دست ساز بزودی با یک خبر ساده فرو خواهد شکست و قیمتها بسختی پایین خواهد آمد اما حریص تر از همیشه همه چیز را می خریم و انبار می کنیم .مردم بدی هستیم اگر می فهمیدیم ، عروسک و آلت دست نمی شدیم

0 0

علیرضا میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 15:57
انشاله قراره تا چند سال قیمت ها اعلام نشه ؟؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
بگذارید از اول سال 1404 قیمت ها رو اعلام کنید .
.
.
.
.
خوبه ؟

0 0

امیر میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 15:54
معذرت خواهی گره ای از مشکلات مردم باز نمیکند لطفا" سیاستی به خرج دهید که قیمتها پائین بیاید و الا هر روز شاهد فقر و بیکاری بیشتر خواهیم بود امروز من و فردا همه

0 0

الی میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:22
سلام.میشه خواهش کنم قیمت سکه امروز رو اعلام کنید.من سکه لازم دارم الان بخرم + یا میاد پایین -؟

0 0

مرتضی میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:16
الان که سایت شما قیمت نمیزنه هم که باز قیمت ها بالا رفته
پس دلیلش اطلاع رسانی شما نیست
هرچی سانسور خبری بیشتر باشه مردم راغب تر میشن
تمام سایت های خبری رو که نمیتونن ببندند
ماکه بالاخره قیمت رو می فهمیم پس بیایید همدیگه رو گول نزنیم

0 0

حسن میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:07
سلام به نظرتون الان آپارتمان بخریم یا رشدشو کرده دیگه آنقدر گران نمی شود؟

0 0

کامران پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 15:32
هنوز اقزایش قیمت مصالح روی خانه اثر نگذاشته . اگر قصد خرید مسکن دارید نهایتا تا پایان امسال فرصت دارید.

0 0

مرتضي میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:01
من 8 تا دونه سكه رو به قيمت 1450 فروختم - اشتباه + درست بود

0 0

فهیم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 15:01
حالا دوباره وقت خریدنته

0 0

وحیدددد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 14:16
مشخصه که کار خوبی کردی.حتما چهارشنبه فروختی.
شما میتونستی 5 شنبه یا امروز شنبه با قیمت پایین تری بخری

0 0

راستگو میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 11:45
بگویید سایت طلا را مجبور کردند که نمایش قیمت ها رو ندهد. وگرنه فیلتر میشود. توضیح اضافه هم نمیخواد.والسلام.

0 0

پيمان میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 10:47
سلام- من نزديك 200 ميليون پول دارم براي سرمايه گداري، به نظرتون خونه بخرم بيشتر سود ميده يا سكه... خونه + سكه -

0 0

پریناز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 16:45
خونه در شرایط امن سیاسی خوبه که بخری با خودت فکر کن الان این شرایط وجودداره ؟وآیا هرزمان بخواهی به پول نقد تبدیل می شه ؟فروردین سال 90 یه تکه زمین ارث پدری داشتم فروختم وچون سهمم کم بود نتونستم ملک بخرم و سکه دونه ای 426 تومان خریدم اون ملک الان دوبرابر شده ولی سکه های من 3 برابر فقط ملک از این جهت که می تونی رهن بدی و با پولش سرمایه گذاری کنی خوبه ولی الان ممکنه زمانی که به پولش احتیاج داشته باشی نتونی بفروشی . موفق باشید

0 0

tala میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 08:58
فكر خوبيه افكار عمومي رو به يه جهت سوق دادن !!!!!!

0 0

tala میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 08:48
اي كاش خيلي ها مثل شما اينقدر فهميده بودن .

0 0

کوچولو میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 08:43
خودتونو ناراحت نکنید همه جوره درکتون میکنیم

0 0

shivaaaaa شیوا میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 07:10
من امروز قصد خرید طلا رو ندارم.باید فرخت.نظر شما چیه؟؟؟؟؟ بفروشیم + بخریم -

0 0

کم سرمایه. میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 06:46
سلام.دوستان با دوسکه میشه وارد این کار شد؟3 میلیون تومن بیشتر ندارم.حقوق 1 سالمه.

0 0

میثم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:47
اگه برای دراز مدت (حداقل 3 ماهه) پولت رو نیاز نداری بخر بذار کنار. ولی اگه می خوای دست نگه داری ارزون بشه ، دوباره گرون شد بفروشی و بلعکس باید بهت بگم بازی خطرناکی هست و شاید همین سرمایه اندک رو هم به خطر بندازی. دراز مدت فکر کنی از هر سپرده گذاری بهتر هست.

0 0

ناظر شما میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 23:00
دوستان
طلا ارزان نمیشه ؟ چون اگه ارزون بشه قاچاق میشه
کسانی که دوست دارن ارزون بشه باید بدونن که ریال ارزش نداره وما داریم با ریال کارمیکنیم وبا دلار اجناس میخریم
سیاست دولت ماست فقط دلار وطلا بخرید تا پولتان از ارزش نیفته

0 0

فلیپس میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 21:01
با عرض سلام بدون نام درامد بورس خوبه یا نه لطفا راهنمایی کن ممنون از تحلیل های خوبت

0 0

بدون نام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 22:33
فلیپس عزیز، نمیدونم چرا در مورد رشد فعلی بورس ، احساس خوبی ندارم. درسته که مدتی، قیمتها، شاید در پایین ترین مقدار خود بودند ولی به نظر میرسه، باز هم در حال حاضر سود بورس به اندازۀ سکه نباشه. در ضمن اگر ناگهان شاخص بورس سقوط کنه، به راحتی سکه نمی توانید از دستش خلاص بشوید. تا تثبیت شدن قیمتها و ثبات اقتصادی شرکتهای حاضر در بورس و قطعا دیدن آموزشهای لازم برای سرمایه گذاری در بورس، ورود به اون رو توصیه نمی کنم. موفق باشید.

0 0

کیمیاگر میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 20:45
ساعت نزدیک 2 نصف شبه یک چیزی اونایی که الان تصمیم دارین فردا سکه بخرین به نظر من یک راهنمایی میکنم شاید به دردتون بخره امروز مثلا قیمت سکه امامی یک میلیون پانصد وچهل بود درست .... سکه نیم چقدر بود 740 شما قیمت نیم ضربدر 2 کنین میشه چقدریک میلیون 480 هزار درست ربه چقدر بود اها 380قیمت ربع در 4 ضرب کنین میشود چقدر یک میلیون پانصد بیست تفاوت قیمت 2 تا نیم با یک کامل چقدره حدودا 60 هزار تومان وتفاوت 4تا ربع با یک عدد کامل چقدر 20 هزار پس حباب سکه کامل اگه بشکنه سکه نیم تکون نمیخوره چون 60 تومن ارزونتره من به اونایی که میخوان فردا اینشالله وارد بازار برای خرید بشن توصیه میکنم نیم بخرین که اگه یک بادی وزید زیاد قلبتون وای نسه الان نیم میصرفه بخرین چرا ؟چون زیا 4 عدد ربع میشود یک کامل .... و دو عدد نیم یک کامل اما دو عدد نیم از بازر که بخرین 60 هزار تو جیبتون میمونه اگه 4 تا ربع بخرین 20 تومن تو جیبتون میمونه.

0 0

کیمیاگر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:34
خدمت کاربر گرامی! لطفا با نام خودتان نظر بدهید نه با نام من. از مدیر محترم بخش نظرات خواشمندم با توجه به ایمیل ادرس بنده و سابقه طولانی تر در مورد استفاده از این نام نظرات را با نام های مشابه اولویت بندی کنید نام سابقه دار تر را درج کنید. تشکر

0 0

محمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:23
کیمیاگر عزیز با سلام
من حدود 40 تا ربع به فیمت 315 تومن خریدم. الان با این توضیحات شما چکنم؟ بفروشم ؟ + یا نفروشم؟ -

0 0

shivaaaaa شیوا میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 20:43
بفروشین.بفروشین.بفروشین.وگرنه ضرر میکنین.اطلاعات جدیدی بدست آوردم که ارزون میشه تا دیر نشده بفروشین که ضرر نکنین.

0 0

سروناز اصلی میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 20:40
سلام به همه من دوباره اومدم.منتظر نظرات علمی و پی بینی های قریب الوقوع من باشید.

0 0

شیوا فهمیده میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 20:38
فکرکنم.الان دست نگه دارید بهتره .شاید هم بخرید.معلوم نیست.تشخیص سخت شده.نظر بدید.بخریم+ بفروشیم - کار کنیم به نظرتون؟؟؟؟؟؟؟

0 0

shivaaaaa شیوا میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 20:36
بفروشین.موج ارزونی در راهه

0 0

شیوا فهمیده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 02:04
کی اسم منو گذاشته از حسودیش متاسفم اینا نظر شیوا فهمیده نیست حسادت تا این حد متاسفم

0 0

مهدي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 00:10
موج ارزوني تو راهه چه خوب پس نه تنها نميفروشيم اگر هم پولي داريم دوباره ميخريم اي كاش من پول داشتم

0 0

شیوا فهمیده میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 20:34
طلا رو به کاهشه.دیگه باید فروخت.قیمتها دیگه بالا نمیره.مطمئن باشید.یادت باشه گفتم اینو.

0 0

الهه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 14:08
از کجا میدونید شیواخانوم ؟!

0 0

صدف میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 19:35
ازسایت طلابعلت راه اندازی مجدداین تالارکمال تشکررادارم .واقعااطلاع رسانی خوبی درزمینه طلاوسکه داره

0 0

يه ايراني میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 17:21
عدم اطلاع رساني باعث مي شه خيلي از مردم كه سرمايه هاي اندكي دران درست تصميم نگيرند اونايي كه سرمايه هاي زيادي دارن هر طوري شده از هر جا از وضعيت بازار مططلع مي شن من و خيلي ها مثل من كه اندك پس اندازي داريم بي اطلاع مي مونيم و پس اندازمونو از دست مي دهيم عدم اطلاع رساني بازار رو درست نخاهد كرد اشكال چيز ديگه اي هست پس لطفا به اونايي كه مي خوان اطلاع رساني نكند بگيد الان سال 2012 است ارتباطات و رسانه ها وظيفه شون اطلاع رساني درست و به موقع است

0 0

شیدا میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 16:27
بدون نام منتظر نظرات شما هستیم از اوضاع اقتصادی جامعه چند وقت هست که در نظرات شرکت نمیکنید کسالت دارید

0 0

بدون نام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 14:39
ممنون از لطفتون شیدای عزیز، خدا رو شکر فعلا هستم.

0 0

احسان ق میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 15:42
سلام به همه دوستان.
یک راهنمایی می خواستم.
من حدود 6 میلیون تومن دارم بنظرتان شنبه برم و همشو نیم سکه و یا سکه تمام بخرم یا پیشنهاد می کنید یکی دو هفته صبر کنم؟
سپاسگذارم از همه دوستان باتجربه

0 0

هادی بی تجربه میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 14:46
یه اشتباهی کردم سکه ها مو روز دوشنبه فروختم 1350 حالا متوجه شدم جه اشتباهی کردم !!!
به نظرتون روز شنبه برم دوباره بخرم خوبه تا بیشتر از این ضرر نکردم ؟؟

0 0

siavash میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 14:08
اولین ÷ایه کار اقتصادی مشتری مداری هست لطفا به مردم رو راست باشیذ.

0 0

سرونازک میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 12:48
شیوا فهمیده نظراتت رو خیلی دوس دارم کاملا با هم هم نظر هستیم موفق باشی عزیز

0 0

تازه کار میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 09:06
هر کی تو بازار قیمت سکه و طلا را داره هر روز اعلام کنه

0 0

رضا میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 05:25
شیوا سلام. چند بار اطلاع رسانی میکنی ؟ فیلتر میشیا . این بندگان خدا موندن اصلا بخرن یا نه .تو هی میگی نیم بخرن . در ضمن اختلاف قیمت سکه ها معمولا هست و بستگی به میزان تقاضا داره . مثلا قیمت سکه گرمی 7 ماهه که وزنش به قیمتش نمیخوره .چراشو خودت 2 بار توضیح بده .باز میل خودته.

0 0

مصطفی میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 01:32
نگران نباش سایت طلا... ما به تو وفاداریم...چون چاره ی دیگه ای نداریم.

0 0

ايراني میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 22:57
چاره گروني نخريدنه، فقط يك ماه به ريال خودتون اعتماد كنيد بعد نتيجش رو خواهيد ديد.

0 0

بازنشسته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 15:05
گول همین حرف ها را خوردم 8میلیون پاداش پایان خدمتم را در سال86 سپرده گذاشتم ...حالا به من بگو اعتماد به ریال داشتن خوبه!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0 0

قاهاني میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 21:09
من چند تا تمام 86 ثبت نامي داشتم فروختم دونه اي 1 ميليون و 375 تومان. البته عصر پنجشنبه بود و بازار داشت تعطيل ميشد. به نظرتون اشتباه كردم؟ آيا ميتونم شنبه دوباره بخرم؟ آخه پشيمون شدم. احساس ناراحتي ميكنم شديدا. طلاي شكيته رو گرمي 132 فروختم. خيلي ناراحتم. همه سرمايه زندگيم بود آخه. جواب بدين لطفا.

0 0

وحیدددد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 12:57
دوست عزیز کار خوبی کردی فروختی چون انس درحال پایین امدنه و دلار هم صعودی نخواهد بود. اما هر کدوم رو 50 زیر قیمت دادی.بعدش شما در کمتر از 1 سال حداقل 100% سود کردی.بجای پشیمونی و ناراحتی خدارو شکر کن که ریال نگه نداشتی

0 0

وحیدددد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 11:23
دوست عزیز طلارو هر موقع بفروشی ضرر کردی.اگه احتیاج به پولش نداشتی و فروختی میشه گفت کار اشتباهی کردی و اگه پولشو احتیاج داشتی و یا میخای خرید و فروش کنی نباید دیگه بهش فکر کنی

0 0

شیوا فهمیده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 01:28
ناراحت شدم بخدا اخه چرافروختی حالا فروختی راحت شدی مثلا چی عوض شد ارامش گرفتی خیلی سود کردی مثلا اره بعد این که دیگه نمیتونی سود کنی به نظر من سکه که میخری یک مدت میگذره ادم فکر میکنه بفروشه کلی سود کرده وقت از سکه هات جدا میشی میفهمی چی از دست دادی متاسفم شاید 100 سکه فروخته باشی شنبه نتونی همون 100 رو بگیری با همون پول اما 95 که میتونی بخری سریع ضررت جبران میشه ناراحت نباشد یکم خودت تیشه به ریشه خودت زدی اما باز جلو ضرر از هر جا بگیری منفعته اینشالله ناراحت نباش باز شنبه برو بخر دیگه ناراحت نباش .

0 0

yalda پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 23:47
اره میتونی بخری

0 0

صراف زاده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 23:26
بله متاسفانه اشتباه کردی این شگرد سفته بازهای حرفه ایه که در اوج قیمت ها یکروزه قیمت رو میکشند پایین که خیلی از افرادی که قیمت بالا سکه خریدن از ترس ریزش و ضرر بیشتر به سرعت سکه هاشون رو بفروشند و با گرفتن این نوسان سود زیادی میبرن.10روز پیش در قیمت 1345000این اتفاق افتاد و قیمت رو تا1250000پایین آوردن ولی پیک بعدی 1540000بود.هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود که بخواد100هزار تومان قیمت رو بندازه.هفته آینده برای رسیدن به 1650000تا1700000برنامه ریزی می کنند

0 0

اردلان میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 21:02
سلام
من 5میلیون دارم که همه سرمایه جوونیمه باید طلا بخرم باهاش یا دلارش کنم؟
به پولشم نیاز ندارم.
دلار+ طلا-

0 0

shyta پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 18:17
اگر سرمایتو دوست داری وحلال در اوردی برو سر کار خودت وبه این نواسانات اعتماد نکن مزد ان گرفت جان برادر که کار کرد

0 0

اردلان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 16:26
دوستان میشه بگید چرا طلا؟ رو پیشنهاد کردین و چرا دلار رو پیشنهاد کردین؟

0 0

شیوا فهمیده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 01:32
اردلان جوان اگه سکه بخری تا اخره دیماه پولت هفت میلیونیم میشه اما از دلار من دل خوشی ندارم چون دلار ریسکه

0 0

amin پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 23:48
سکه بخر.بااین وضعی که داره پیش میره مطنئن باش تاآخرسال 2تونه

0 0

كاوه میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 20:17
امروز هفتاد تا 1390000 فروختم. شنبه ميره بالا؟

0 0

1000 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 00:36
سلام عزیزم ، باور کن اگر کسی میدونیت میره بالا یا میره پایین خونه زندگیشو میفروخت و سرمایه گذاری میکرد.
واقعا هر کسی ایم سوال رو میپرسه من خندم میگره چرا که هیچ کس از 1 ساعت بعدش اطلاع نداره

0 0

حسین میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 19:54
سلام.میشه لطفا نظر بدبن که الان وقت خرید هست یا نه؟خرید+ خیر -

0 0

رهرو میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 19:32
رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود رهرو آن نیست که موقعه سختی جیم فنگ بکنه بره من که دیگه نیستم نه انس گویا نه سایت

0 0

باز نشسته میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 18:31
امروز سکه قیمتش چند بود

0 0

لیلی میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 16:46
من مقادیری پول دارم منتها این هفته هر وقت رفتم بازار گفتن نمی فروشیم... به نظرتون چطوری سکه بخرم ؟

0 0

محمد ش میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 15:42
من امروز قصد خرید طلا رو دارم اما نمیدونم چی بخرم

0 0

صراف زاده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 23:33
شیوا خانم با عرض معذرت فکر میکنم اشتباه می کنید چون کامل رو میفروختن1420000ومن نیم سکه گرفتم680000با اینحال پنج شنبه شب یک فرصت ایده آل واسه خرید بود

0 0

عطا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 22:35
سرمایه گذاری دراین شریط عاقلانه نمیباشدوبه نظرمن بایدتاپایان ماه مهرمنتظرباشیم ببینیم چی میشود

0 0

shivaaaaa شیوا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 19:41
امروز فقط سکه کامل ارزونه میصرفه چون دو تا نیم میشه یکی و ده هزار اینجا نیم گرونتر میوفته ربع هم 20 تومان که کامل امروز خریدش منطقیه باز مونده به تصمیم خودتون

0 0

محمد میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 14:01
من زیاد از سرمایه گذاری طلا سر در نمیارم اما 6میلیون دارم . اونایی که واردن لطفا راهنماییم کنن

0 0

amin پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 16:32
ببین محمدجان کلا برای اونایی که تازه کارن و الان میخوان سکه وطلابخرن ریسک بالائیه ولی اگه خیلی میخوای اینکاروبکنی دوتاپیشنهادبهت میکنم:یکی اینکه ازخرید کم شروع کن که اگه پایین اومدزیادضررنکنی واگه دیدی بالارفت وسودکردی وقیمت تقریباثابت شددوباره بخر.دوم اینکه اگه خواستی همه پولتو هزینه کنی توصیه میکنم یه نفر{مطمئن} رو توی سودوضررخودت شریک کن.من تجربه هردو رو داشتم جواب داده.

0 0

مانی پارسی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 15:03
فقط ریال نگه ندار ، همین!!

0 0

مری میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 12:38
دیروز قیمت نیم سکه هرچقدر بود در هر صورت من دو تا نیم سکه را فروختم هرکدوم 707 هزار تومان!!!
یعنی طلافروش تو هر نیم سکه 33 هزارتومن سود کرد.
گرون تر اصلا نمی خریدن.
چرا؟

0 0

وحیدددد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 17:11
وقتی نوسان بازار زیاد باشه معمولا اختلاف قیمت خرید و فروش زیاد میشه

0 0

لیلی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 16:49
چون بازار رسما تعطیله صوری یه نرخی اعلام می کنند ولی نرخ رسمی نیست به همین خاطر هر کس هر نرخ غیر قانونی رو برای خرید می گیره... من شاید ده تا مغازه رو تو بازار سوال کردم همه گفتن که خرید و فروش نداریم. مگر اینقدر ارزون بدی که طرف بخره.

0 0

پدرام میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 11:33
ما از اين نوسانات كم نداشتيم در دهه 70 اين اتفاق يعني سفته بازي رو ارز هم اتفاق افتاد كه فكر كنم بعد از 2 ماه دولت كاملا ان را كنترل كرد و قيمت ها رو به روال عادي برگرداند . همچنان كه در روسيه و چين اتفاق مشابه افتاد . در چين چند تا دلال تاثير گذار در بازار را اعدام كردند و اوضاع به حالت عادي برگشت. الان هم تا حداكثر 1 ماه اينده همه چيز به روال عادي بر ميگرده در اين بين افراد عادي ضرر مي كنند . افرادي كه اينجا نظر در مورد افزايش قيمت ها مي دهند 100% غير كارشناسانه بوده و تحت تاثير از التهابات بازار بوده است. الان تقريبا عرضه 70% و تقاضا براي طلا 30% مي باشد بعد رو چه حساب هنگامي كه عرضه بالاتر از تقاضا است قيمت ها بالا ميرود؟ اين نشون مي دهد اين جو رواني و غير واقعي هست. الان بسياري از طلا فروشان از اين وضعيت ناراحت هستند چون تقاضا براي خريد طلا طي اين چند روز به شدت كاهش يافته ايت بعد شما جاي كه تقاضا كم شده اقدام به خريد طلا مي كنيد؟
هدف من فقط راهنمايي افرادي هست كه غير حرفه اي عمل مي كنند

0 0

بابک میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 09:36
دیروز طلا گرمی 149 هزار...
تا حالا یه گرم طلا گرفتین دستتون وزنشو احساس کنین ؟
حتما این کارو بکنین و ببنین که 149 تومن و بابت چی دارین میدین...

0 0

علي میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 08:48
قيمتها حتما مي ره بالا

0 0

رضا میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 08:22
آدم این چیز ها را میخونه یاد قرون وسطی می افته!؟

0 0

رضا میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 07:33
شیوا هر3 تا نظرتو خوندم . بیان کردن کلماتت نشون میده که چقدر دید مثبتی نسبت به سرمایه گذاری تو این بازار داری . یا بهتر بگم معلومه عاشق طلا خریدنی . مسلما تا حالا راضی بودی و نتیجه کارت باعث شده هر روز جرات و قدرت ریسک کردنت بیشتر بشه وبه کاری که میکنی ایمان بیشتری بیاری . نمیدونم از کی شروع کردی و دیدت بلند مدته یا کوتاه مدت . البته اینم بگم منم تا حدود زیادی مثل شما فکر میکنم و عملکردم شبیه شما بوده . ولی فکر نمیکنی بیش از حد تند میری وباید احتمالاتم در نظر بگیری هرچند درصدش کم باشه ؟ مثل اتفاقی که پارسال افتاد وسکه از 1 میلیون به زیر 600 نزول کرد ؟ به نظر من صبر +ریسک بموقع=موفقیت کلا از حرفاتون انگیزم بیشتر شد. موفق باشید

0 0

شیوا فهمیده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 12:36
رضا جونی اتفاقا حق با شماس از استرس زیاد شدن پولام قلبم وامیسه من کجا این همه پول کجا روز به روز بیشتر میشه اثلا شاید مسخره هست من نیاز مالی ندارم اما همین ارزون شدن پارسال ضرری به من نزد چون من کلی وقتی 600 بود 530 بود خریدم بد تر از اون خانوادم برادر مجرم که فقط سبب خرید سکه هاش من بودم کلی حرف شنیدم بخاطر پر گوییام تونسه 100 میلیون سود کنه اخرشم اسمی از من نیست این چیزا قلبمو میشکنه یا خانوادم چقدر سود کردن من جوابی از اونا ندیدم اما خدایی خدا هوامو دارهاره عاشق طلا شاید گفتنش خنده دار باشه 2 روز پیش 680 پول تو کیفم بود میخواستم دندونم عصب کشی کنم گفتم دکتر دو روز چانسمان میکنه تا برم پر کنه رفتم سکه خریدم و دوروزه از 680 شده 740 مگه بده قوربون طلا برم دیگه من سنی ندارم اما پدرم در اومده انقدر از طلا میخونم قید همهچی زدم چسبیدم به این طلا میدونم تورمه و همه چیز گرون شده شاید در ظاهر هیچ سودی نباشه اما در جا نزدم سوار بر تورمم

0 0

مهدیار میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 06:43
سلام من خودم ی طلافروش وکاسب چندین ساله ام:باورکنین ازموقعی که این جو تازه شروع شده ازکارساخته مون درامد به حدصفررسیده وفقط این شده که بقال و نقاش وووووو حتی رفته گر محل صبح به صبح میپرسه سکه چند دلارچند شده به نظرمن دلیلش اینه که خیلی ازمردم هجوم به طلا آورن وحرفه اصلی خودشونو روکنارگذاشتن که بالاترهاهم دیگه نمی تونن کاری بکنن ناچاربه فیلتروووووومیشن چیمیشه مردم مثل گذشته بشن

0 0

shivaaaaa شیوا میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 01:58
ساعت نزدیک 2 نصف شبه یک چیزی اونایی که الان تصمیم دارین فردا سکه بخرین به نظر من یک راهنمایی میکنم شاید به دردتون بخره امروز مثلا قیمت سکه امامی یک میلیون پانصد وچهل بود درست .... سکه نیم چقدر بود 740 شما قیمت نیم ضربدر 2 کنین میشه چقدریک میلیون 480 هزار درست ربه چقدر بود اها 380قیمت ربع در 4 ضرب کنین میشود چقدر یک میلیون پانصد بیست تفاوت قیمت 2 تا نیم با یک کامل چقدره حدودا 60 هزار تومان وتفاوت 4تا ربع با یک عدد کامل چقدر 20 هزار پس حباب سکه کامل اگه بشکنه سکه نیم تکون نمیخوره چون 60 تومن ارزونتره من به اونایی که میخوان فردا اینشالله وارد بازار برای خرید بشن توصیه میکنم نیم بخرین که اگه یک بادی وزید زیاد قلبتون وای نسه الان نیم میصرفه بخرین چرا ؟چون زیا 4 عدد ربع میشود یک کامل .... و دو عدد نیم یک کامل اما دو عدد نیم از بازر که بخرین 60 هزار تو جیبتون میمونه اگه 4 تا ربع بخرین 20 تومن تو جیبتون میمونه...

0 0

پاسخ شیوا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 10:29
میشه شیوا خانم یک خورده هم مهلت به بقیه بدهید یکی ندوونه میگه شما الان متخصص اقتصادید..اتفاقا اونایی که حرفه ای هستند تو همین بازه زمانی کم معامله می کنند

0 0

4 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 22:42
ای ول متخصصی

0 0

shivaaaaa شیوا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 19:59
اخه کسی که سکه میخره باید یک چند ماهی ترشی بندازه قرار نیست که امروز خریدی بپری بفروشی اگه زمان کوتاه بخواین بفروشین حق با شماست تسلیم

0 0

shivaaaaa شیوا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 19:48
سلام الان سکه کامل میصرفه ها چون 100 هزار اومده پایین و نیم و ربع گرونر می افته الان 7 غروب 27 مهر پنج شنبس

0 0

بهرام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 13:16
ولی باید به تفاوت قیمت خرید و فروش هم توجه کرد. چون با یه مبلغ معین تعداد ربع یا نیم های بیشتری میشه خرید پس باید مبلغ بیشتری هم بابت تعداد بیشتر سکه ها به عنوان مابه التفاوت خرید و فروش داد!

0 0

لیلی میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 23:36
من خریدم1500000

0 0

سوال میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 23:08
یورو چند؟

0 0

علیرضا... میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 22:38
شما هم به فکر نون و آب خود هستین.

0 0

وحیدددد میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 20:45
قیمت امروز سکه و دلار در مشهد ساعت 7
سکه تمام 1480 فروش و 1465 خرید
دلار 3700 و خرید 3663

0 0

جواد طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 19:13
امروز پنج شنبه ساعت 19 طلا مثقالی 587000 تومان فروش -و 580000 تومان خرید - سکه 1380000 فروش- و 1360000 خرید- دلار 3450 خرید- و 3500 فروش

0 0

دیت-مشهد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 23:02
میشه وحید جان اگر ادرس جای خوب دار بدی؟ممنون

0 0

آرزو بانو میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 20:28
منم از مدیر سایت عذرخواهی می کنم اگه قضاوت اشتباه کردم؛اینطور که شواهد نشون می ده خودتونم راضی به این مسایل نیستید و بیشتر از اون چه ما فکر می کنیم تحت اجبارین.

0 0

shivaaaaa شیوا میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 20:17
بابا اینقدر نگین قیمت قیمت یک ت**** به خودتون بدین تا سرخ خیابون که برین انلاین قیمتا رو مانیتور رو دیوار طلا فروشی هست هر کی یک بار دیگه بگه قیمت بگذارینا کچل شه بابا میخواین این یک روزنه هم از دستمون بره نه نه نه نه نه ....

0 0

پری ناز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 23:03
دفتر کار من توی پاساژ طلا و جواهره ولی تو این تعطیلی سایت کلی ضرر کردم چون می خواستم بخرم نمی تونستم قیمت ها رو رصد کنم و کلی ضرر کردم من که نمیتونستم دم به دقیقه از طلافروش ها قیمت بپرسم .

0 0

مجی میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 19:47
خدا بده برکت، سکه طرح امامی
نظرتون چیه؟1.540.000

0 0

مینا میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 19:23
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه!!!

0 0

رضا میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 19:02
قیمت امروز طرح جدید 1.540 و طرح قدیم 1.520 در کرج بود ( بعد از ظهر چهار شنبه ) بازار تهران چند بود ؟

0 0

لیلا میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 18:28
خدایی طلا ازدستت عصبانی بودم چه خوب شد عذر خواهی کردی .

0 0

ram!!z میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 17:47
با عذرخواهی که کار درست نمیشه مگه میشه 10 روز قیمت در دسترس نباشه

0 0

n میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 17:40
توي اين آشفته بازار شماهم هي جو بديد

0 0

دکترعرفان میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 17:29
قیمت سکه الان 1498000است بهترین موقعیته برای فروش .من که سکه رو900000خریدم امروز فروختم 1450000.

0 0

msabalans میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 16:17
هر کس باد بکارد توفان درو می کند

0 0

آرامش میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 15:58
دوستان اصلا نگران نباشید روزگار میگذره چه برا اونی که طلا دار چه برا اونی که نداره

0 0

امید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 22:15
ای ول - چه اونهایی که ضرر کردن چه اونهایی که سود کردن "میگذرد"

0 0

خسرو میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 15:29
خیلی متاسفم که فکر می کنند با ندادن اطلاعات به مردم مشکل حل میشه. متاسفانه بازدیدکنندگان سایتتون هم خیلی کم می شوند.

0 0

طلای کوهستان میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 15:06
قیمت امروز سکه رالطفا درج کنید

0 0

مسعود-کیان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 00:17
امروزصبح سکه 1520000وبعدازظهر 1470000بازار بسته شد

0 0

ربنا میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 12:06
خدایا ظهور اما زمان رو نزدیک بگردان

0 0

هاشم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 22:55
انتظار نداشتم کسی به این نظر رای منفی بده.
واقعا جای تعجب دارهه؟؟؟؟

0 0

shivaaaaa شیوا میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 12:05
موقع خرید سکه استرس نداشته باشین هر وقت ماهی رو از اب بگیری تازه هستش دوستان خوبم شما برای خرید یک لباس به چند تا مغازه سر میزنین برای خرید سکه هم همین کارو میکنین وقتی قیمت کف دستتون اومد پس کلاهی سرتون نرفته بعد میتونین با قیمت روز خرید کنین .پس هی سوال نکنین امروز خوبه بخرم کی بخرم خوبه مهم تصمیم شماست که شمارو روانه بازار خرید می کنه همین.

0 0

فرزاد میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 11:51
من 110 گرم 133 خریدم تا یک سلاهم به پولش نیاز نادرم اشتبا کرد - درست + ممنون میشم نظر بدین

0 0

بدون نام میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 11:54
حواستان به شوکه منفیه بازار باشد.یه عده ای فکر میکنند پیشبینیه بالا رفتنه قیمتها کاره سختیه.نه عزیزم این کار اسونه چون تو مملکته ما طبیعیه.اگه راست میگید شوکه بازارو پیشبینی کنید بدون نامها.به هر حال تو مملکته ما بازار همیشه شوکه یک باره داشته.دیریا زود تا شب عید خواهیم دید.

0 0

مهران كرجي میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 10:56
آقا بهروز ممنونم از نظرت. فقط با اين پول نميشه رهن كرد. خونه ام دست مستاجر بايد پولشو جور كنم تا خودم برم بشينم. 10 تومن دارم 10 تومن ديگه لازم دارم. فقط 100 گرم طلا دارم

0 0

پگاه میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 10:56
سوالم کوشش؟ کجایی پس؟ عجله دارم...

0 0

صبور میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 10:42
با سلام خدمت دست اندرکاران سایت وزین و مردمی طلا. ما شرایط شما را و همچنین وضعیت خاصی که با ان روبرو بوده اید درک میکنیم و بنده امیدوارم هر چه زودتر مسئله بوجود امده مرتفع گردد. با تشکر از اطلاع رسانی صادقانه و شفاف شما.امیدوارم برخی از مسئولین یاد بگیرند که مردم ما در قبال اطلاع رسانی شفاف بسیار فهمیده و صبور هستند.

0 0

مائده میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 10:03
با تشکر از مسئولین سایت که سایت به این خوبی را پشتیبانی می کنند و بدونین که ما پشت شما هستیم و حمایتتون می کنیم

0 0

راننده تاكسي میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 08:14
يادش به خير دو سه هفته پيش اين سايت چه شور و حالي داشت ولي آلان با اينكه سكه شايد به نزديكاي 2تومن هم برسه و خيلي ها خوب هم سود كنن اما ته دل آدم خاليه ،نگرانه.يه جور احساس ناامني از يه سونامي خيلي بزرگ كه تو راهه و فقط تو با چند تا سكه تونستي پناهگاه نه چندان محكمي برا خودت بسازي

0 0

malihe پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 20:03
و چه بسیارند کسانیکه همین پناهگاه رو هم ندارن

0 0

مريم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 17:57
كاملا باهاتون موافقم

0 0

سراب میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 07:04
بنویسد قیمتا را تو رو خدا

0 0

پری ناز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 22:59
منم چون قیمت لحظه ای نداشتم نتونستم برای خرید اقدام کنم و حالا می بینم 1500 شده تو هر سکه 200 تومان ضرر

0 0

shivaaaaa شیوا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 20:14
چی از جون این سایت میخوایین برین قدم بزنیم رو تابلو طلافروشی انلاین هست دیگه شماره تلفن اتحادیه طلا شهر خودتون از 118 بگیرین بقیشو خودتون می فهمین .... این سایت محبتش رو به ما میرسونه خبرای جدید میگذاره بقیش خودتون یکم تکون بدین تا سر خیابونتون برین ببینین دیگه حالا چون شمایی من میدونم قیمت کامل یک میلیون پانصد چهل هزار تومان ونیم هفتصدو چهل ربع سیصدو هشتاد ....

0 0

احمد میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 06:02
ببینید دوستان
1-بی اعتمادی صاحبان ریال به آینده اقتصادی ایران
2-وابستگی زیاد به واردات برای تامین مایحتاج مردم و صنایع
3-تحریم های شدید بین المللی
4-مدیریت غیر علمی و علم ستیز در کشور
5-سیاست های جزم گرایانه
و دلایل دیگر شاید زیاد
برای هر کس که دو صفحه اقتصاد خوانده باشد مسلم می کند که باید برای جلو گیری از ازبین رفتن حاصل زحمات و پس انداز چند ساله خود ریال را به چیز دیگری تبدیل کند
بهم زدن شفافیت بازار ارز یا طلا تنها کاری که می کند ریال ها را به سمت بازار دیگری مثل مسکن یا فلزات دیگر خواهد برد
آنچه مسلم است ارزش ریال تا بر طرف نشدن دلایل فوق کاهش خواهد یافت و مردم مرتب فقیرتر خواهند شد
شاید بعضی ها آرزو کنند کاش علم نابود می شد!
زنده باشید

0 0

۱ میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 03:49
از دست اندر کاران سایت بسیار متشکرم چون همیشه هر چه در توان دارند دریغ نمیکنند و زحمت میکشند.

0 0

امید فسا میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 00:19
آقایون میدونم بی ربطه ولی حرف دلمه
من کامیون دارم لاستیک میخریدم جفتی 500 هزار و مابقی خرج ها هم ماهی 2ملیون میشد از اون طرف هم 6ملیون کارمیکردم ولی حالا کارکرد همونه خرج ماهیانه 3و نیم ملیون شده لاستیک هم جفتی 2و نیم ملیون ....... بیمه 2 برابر خلاصه سرتون درد نیارم با یه کامیون 150تومانی ماهیانه 1 الی 1و نیم زیاد میاد که با مخارج خونه جور در نمیاد .. وای بحال او نهایی که همینم ندارن

0 0

نگار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 23:52
ای خدا خودت کمک کن داریم به کجا میرسیم

0 0

سحر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 15:24
جناب امید ما دارندگان زندگی کارمندی سالهاست با همین درآمدها زندگی می کنیم. از همه خواسته هامون چشم می پوشیم و پس اندازی هم نداریم. انشاالله که اوضاع شما خوب می شه و بر می گردی به دوران رفاه...

0 0

نسل سومی میگه :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 00:10
به شماسایتهانمیشه ایرادگرفت چون مشکل جای دیگه است توی اینجورموقعیتهامعمولامسوولین مردم غریبه به حساب میارن وجلوی اطلاع رسانی به مردم میگیرن

0 0

پیمان میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 21:24
با درود فراوان خدمت همه کاربران عزیز و مسئول میدهیین ارجمند سایت از اینکه بی تفاوت نیستید و نظرمیدهید خوشحالم و یک خواهش دارم خودتان را کنترل کنید و از بیان سخن توهین امیز خود داری کنید ولی نظر خود را بیان نمائید همه شما حق دارید نگران و عصبانی باشید ولی بمسئول سایت از بالا دستور میدهند با ارزوی روزی که دیگر سانسور نباشد وهمه اخبار واقعی باطلاع مردم برسد

0 0

بدون نام میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 21:13
پیشنهاد می کنم با نام کاربری سایت طلا، علت حذف برخی نظرات را برای کاربر مربوطه توضیح دهید. ( این کار را می توان با تعدادی از جمله های از پیش آماده هم انجام داد). این کار وقت چندانی نمی گیرد و نشان دهندۀ احترام بیشتر به نظرات کاربران سایت خواهد بود.

0 0

علی راستگو میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 21:03
سلام متاسفانه سیاست ایجاد اختلال در سایت بسیار نادرست بود.نه بخاطر عدم درج قیمت ها، نه بخاطر عدم تثبیت قیمت ها، بلکه بخاطر تشدید نگرانی در ذهن کاربران سایت.یادتون باشه زمانی عزیز و دوست داشتنی هستید که در کنار کاربران باشید.اما متاسفانه روش نادرستی رو بکار بردید و اونم بستن نظرات کاربران بود.شاید این نظر رو پخش نکنید.ولی مطمئنم که این مطلب رو می خوانید.امید وارم تغییر روش بدهید.

0 0

ارش میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 19:54
قابل توجه دوستانی که بالا وپائین رفتن اونس براشون مهمه البته این دید شخصی منه
بالاوپائین رفتن اونس به انتخابات آمریکا بستگی داره اگرکفه رامنی سنگین بشه حتما اونس بالا میره واگرکفه اوباماسنگین بشه اونس پائین میاد البته فاکتورهای دیگه هم هست
یه خواهش ازدوستان دارم ازانتقادهای تند وغیر لازم بپرهیزیدکه همین فضای فعلی که به نظرم
سودمنده ومیشه تجارب رادرمیان گذاشت از دست میدیم

0 0

چه خبر؟ پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 12:16
اونس واسه چی؟مگه ۱۷۷۰ شد ۱۷۴۰ ارزون شد؟

0 0

fahim میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 18:54
ای بابا

0 0

ایمان میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 18:43
امروز که بازار تعطیل بوده قیمت سکه روی 1420 وایستاده . واقعا دیگه اوضاع گرونی داره بیداد می کنه .

0 0

$ پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 17:35
الان که 14980000هستش فکرکنم فردا1560000باشه واز هفته ی دیگه سیرنزولی قیمت ها.

0 0

بهروز میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 17:55
به هيچ عنوان نه مردم ونه مسؤولان سايت مقصر نيستند و اين اعمال محدوديتها هيچ كمكي به كنترل بازار نميكنه بلكه بازار شايعه رو داغ وبازار سياه بوجود مياره نمونه اش هم اينكه سكه امروز به ١٤٥٠ رسيده آيا قيمتها كنترل شدن ؟؟؟؟

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 17:51
من یه سوال از شما دارم
با این کارا و اعلام نکردن قیمت ارز مشکل جامعه حل میشه؟
بابا بخدا مردم ایران هم آدم هستن

0 0

علی... میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 17:48
دوستان عزیز، کسانی که با مسوولین سایت از نزدیک آشنایی دارند میدونن که هدف ایشون نه سوار شدن رو موج نوساناته نه ضرر زدن به خریداران و فروشندگان و ...
شما خودتون رو فقط یک لحظه تو موقعیت مسوول سایت قرار بدید که از کانالهای امنیتی مختلف (به هر دلیل) فشار میارن که فلان کار رو نباید انجام بدین وگرنه باهاتون برخورد میشه. واقعا کدوم یک از دوستان که خرده میگیرن تاب تحمل چنین شرایطی رو دارن؟

0 0

امیر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 15:11
انتقاد ما از فلان سایت یا فلان منبع خبری نیست.انتقاد به پاک کردن صورت مسئله است.در کجای دنیا سکه در عرض یک شب حدود 80 تا 100 هزار تومان گران میشود و ان هم برای چند شب متوالی؟

0 0

مهرداد میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 17:34
این بگیر و ببند ها بازار را ناامن میکند و نتیجه آن خروج سرمایه به بیرون از کشور است .

0 0

امیر میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 17:33
آیا با قطع کردن منابع خبری واطلاع رسانی موضوع اقتصاد حل خواهد شد؟آیا این کار قیمت ارز را پایین میاره؟؟؟؟و آیا ...

0 0

مهرداد میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 17:27
جه خوب بود از نظرات ما برای کنترل بازار استفاده میکردند !!!!!!

0 0

مخالف میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 17:16
دوستان همیشه وضع همین طوری نمی مونه . باور کنید قیمت ها تا 3 ماه آینده به شدت کاهش می یابد . چون همه ی منابع محدودند و مردم تا یه مدت تحمل دارند و دولت کوتاه می آید

0 0

مشكات میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 16:58
باسلام لطفأ شما سعي كنيد به مردم اطلاع رساني دقيق كنيد

0 0

شی..... میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 16:09
روزها و ساعتها و دقیقها و ثانیها و عمر ما میگذرد و ما هنوز حیرانیم که دیروز چه شد و فردا چه خواهد شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0 0

شی..... میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 16:06
تا فرصت هست چیزهایی را که دوست دارید بدست بیاورید....وگرنه روزی مجبور خواهید شد چیزهایی را که بدست آورده اید دوست بدارید . (شکسپیر)

0 0

شی..... میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 16:05
هرگز مغرور نشو ،باییز زمانی رخ میدهد که برگ احساس میکند طلا شده است.

0 0

مهران كرجي میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 15:57
سلام من 100 گرم طلا دارم ميخوام بفروشم پولشو بذارم بانك براي سال بعد پول پيش خونه بدم. به نظر دوستان اينكار درسته يا نه؟

0 0

بهروز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 17:57
بله اما كجا با پول ١٠٠ گرم خونه رهن ميدن ؟؟؟ آدرسش رو به ما هم بديد

0 0

shivaaaaa شیوا میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 15:59
كشاورزی الاغ پيری داشت كه يك روز اتفاقی به درون يك چاه بدون آب افتاد ! كشاورز هر چه سعي كرد نتوانست الاغ را از درون چاه بيرون بياورد ! پس براي اين كه حيوان بيچاره زياد زجر نكشد ، كشاورز و مردم روستا تصميم گرفتند چاه را با خاك پر كنند تا الاغ زودتر بميرد و مرگ تدريجی او باعث عذابش نشود ! مردم با سطل روی سر الاغ خاك می ريختند ، اما الاغ هر بار خاك های روی بدنش را می تكاند و زير پايش مي ريخت و وقتی خاك زير پايش بالا می آمد ، سعی می كرد روی خاك ها بايستد ! روستايی ها همين طور به زنده به گور كردن الاغ بيچاره ادامه دادند و الاغ هم همينطور به بالا آمدن ادامه داد تا اين كه به لبه ی چاه رسيد و در حيرت کشاورز و روستائيان از چاه بيرون آمد !
مشكلات مانند تلی از خاك بر سر ما می ريزند و ما همواره دو انتخاب داريم : اول اين كه اجازه بدهيم مشكلات ما را زنده به گور كنند و دوم اينكه از مشكلات سكويی بسازيم برای صعود !

0 0

ch میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 15:58
میخوام امروز سکه بخرم اما میترسم بخرم + نخرم _

0 0

shivaaaaa شیوا میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 15:46
حق با شماست وقتی بتونم با سرمایم تعداد با لا هر زمان سکه بیشتر بخرم سوده اما دوست عزیز خانم یا اقای شن برادرم سرمایش 50 میلیون بود پارسال سکه رو خرید 530.600.618 الان درسته نمیشه باهاش 100 سکه خرید اما به نظر من با سود سکه میتونه یک خونه 120 میلیونیکه سنی داره بخره به نظر من این سوده نه زرر اگه همین پول بانگ میموند به نظرت چقدر سود میکرد هر یک میلیون 19 درصد میشه 25 هزار درمقابل سکه بهنظرت بهتر نیست خود سکه ارزشش بالاست اما وقتی مشکلات دیگرو باهاش حل کنی نوشتارو میشه مگه نه ...

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/24 ساعت 20:12
FH
با سلام . آیا تلفن اعلام قیمت هم باید قطع باشه ؟!

0 0

سکه دان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 20:48
نمی دانم انتقاد می پذیرید یا نه! به نظرم سایت طلا بیشتر در خدمت صنف است تا مردم...

0 0

محمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 19:14
نرم افزار موبایل zcast خوشبختانه آپدیت میشه و قیمت ها رو اعلام میکنه

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/24 ساعت 20:20
ایا باید این عذر خواهی رو قبول کنیم؟

0 0

محمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 12:52
این عدم اطلاع رسانی یک نکته بسیار قشنگی رو به همه ثابت کرد اونم اینه که دفعه پیش که طلا اوج گرفت تقصیر رو انداختند روی این اطلاع رسانی حالا چی شد؟ اطلاع رسانی نشد هنوز قیمت ها تغییری نکرده!

0 0

shem پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 08:01
نه قابل قبول نیست تو شرایطی که ما نیاز به اطلاعات داشتیم.
ضمن آنکه به جای کنترل بازار نمی شه با کنترل سایت شرایط را درست کرد

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/24 ساعت 20:54
الان دیگه به خیر تکنولوژیی گشترده همه از قیمتا با خبر هستند حتی از شما مسئول محترم سایت طلا بهتر و مطمئن تر.پس لازم نیست خودتون رو اذیت کنید. در ضمن مردم دیگه با هوش و عاقل شدن همه می دونن علت این کارها و زور و فیلتراسیون چیه. باید گفت که نتیجه بر عکس خواهد بود و مردم بیشتر تحریک می شن که هجوم بیارن تو بازار سکه و ارز. متشکرم که نظر من را حذف نمی کنید

0 0

نگار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 20:37
خانم .با نام نگار نیا.نگار منم.شما با اسم خودت بیا

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/24 ساعت 21:03
این حرف ها رو ول کنید. منو بگیرید که چه خطایی کردم و سکه هام رو با 000/100/1 فروختم. آیا دوباره با این قیمت بخرم؟ بله(+) خیر(-)

0 0

malihe پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 12:56
وقتی تو معاملات آتی سکه تحویل دی ماه 1650 معامله میشه یعنی احتمال اینکه بالا بره خیلی زیاده!

0 0

دیت-مشهد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 01:12
الان تحریم بسیار سنگین وضع شده و تا 6 ماه با بحرانی تر شدن اقتصاد طلا ارزش بیشتری خواهد شد.
این دفعه دیگه چیزی به انصورت برای مبادله نمونده.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/24 ساعت 21:15
عدم شفافیت قیمتها اوضاع رو بدتر میکنه و سر آماتورها کلاه میره و گرون بهشون میندازن

0 0

شویین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 19:35
آماتور ها میتونن وارد این بازار نشن ، بدون تجربه و تخصص احتمال ضرر زیاده

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/24 ساعت 21:19
فقط خواستم بگم اون کسی که قبل از این قطع شدن سایت گفته بود آخ جون دلار رفت بالا من نبودم نمیدونم چرا اسم کاربریو بقیه رو استفاده میکنن

0 0

نگار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 22:47
سپاس جناب آرمان

0 0

آرمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 21:13
اگه واقعن اينجوريه من از شما معذرت ميخوام

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/24 ساعت 21:21
حالا چه کار کنیم بخریم ؟

0 0

شادی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 15:09
این مردم خودشون نمی دونن از کی می پرسی؟

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/24 ساعت 21:35
ایا باید این عذر خواهی رو قبول کنیم؟؟؟؟؟

0 0

شویین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 20:04
نه باس بریم بزنیم لت و پارشون کنیم
این چه حرفیه میگی تو ؟

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 00:14
دوستان چرا اعتراض میکنید؟ اگر این سایت هم رعایت دستورات را نمی کرد. الان مثل سایت مثقال فیلتر شده بود.

0 0

s پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 00:09
و مثل سایت mazanex

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 00:19
بگو غلط کردم تا ببخشم

0 0

شادی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 15:11
کمی به خود ارزش قایل شو...

0 0

بهرنگ پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 15:36
آقای حکیم باشی
درستش اینه: تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است. "سعدی"

0 0

حکیم باشی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 16:05
بی ادب را تربیت چون گردکان بر گنبد است

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 06:59
سلام به دوستان. مگيد بالاخره يه نفر پيدا شد عدر خواهي كرد ولي ماشاالله با اين نظراتتون... ميبينيد لياقت و ظرفيت عذرخواهي رو نداريد! بابا حتماً تحت فشار بودن كه مجبور شدن تو سايت محدوديت ايجاد كنن ديگه! سرشون به جايي نخورده كه بخوان براحتي كاربراشونو از دست بدن... اگه خود شماهارو مجبور به كاري كنن و ببينيد منافع و آينده شما داره به خطر ميوفته، بازم حاضريد به ميل خودتون رفتار كنيد؟ بخدا اگه حاضر باشيد... الكي هم كامنت نذاريد كه اگه من بودم ال ميكردمو بل ميكردم... درست سايت طلا قيمت ها رو نذاشت ولي اخبار طلا رو مدام اطلاع رساني ميكرد. براي خريد و فروش هم همينا كافين... اوني هم كه به نظر ديگرون برا ريسك كردن نياز داره همون بره خونه بشينه بهتره تا اينهمه اخبار و نوسانات رو ببينه بازم به سايت طلا گير بده كه چرا قيمت نذاشتي... خلاصه دست از اين كاراتون برداريد. يكم ظرفيت معذرت خواهي را داشته باشيد.

0 0

رضا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 10:13
آقا جو گیر نشید لطفا. جو هم ندید. همه اینو میدونن که سایتی مثل طلا اگه قیمتا را نزنه دقیقا مثل زنبور بدون عسل خواهد بود.
پس جو گیر نشوووو و جووو نده.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 10:22
به نظر دوستان سکه تا یک ماه آینده چه وضعیتی خواهد داشت ؟

0 0

سپهر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 17:34
رویاپردازی نمیکنم حرفام آرزوهام نیست.
یک ماه دیگه انس حدود ۱۷۹۰ دلار روی ۴۵۰۰ می ایسته. بعید میدونم دولت سکه پیش فروش کنه تا همینجاشم بیگدار به آب زده. سکه میشه حدود ۱٬۸۰۰ طلا گرمی ۱۷۵ شایدم بیشتر

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 10:32
سلام اونایی که هنوز کاسه چه کنم چه کنم شونو دستشون گرفتن تو سایت دنبال اینن که یکی بهشون یک راهی نشون بده تا سود کنن اولا هیچ موفقیتی بدون زحمت نصیبتون نمیشه حالا که میخوایین یک شبه سود کنین باید بگم تو دریایی که ماهیش سکه و طلا باشه هرگز غرق نمیشین این شک نکنین اگه نواسانات قیمت که مثل طوفان این دریارو متلاطم میکنه سبب بشه پا تو این دریا نگذارین سخت در اشتباهین اثلا چرا شما به گذشته خودتون نگاه نمیکنین مراسما عروسیا بالاخره مناسبتی بوده که حرف از طلا سکه بشه قیمتش رو یاداوی کنین با الان مقایسه کنین زیاد نه دوسال قبل یک سال قبل حالا حافظتون یاری نمیکنه دیگه دو هفته قبل چند روز قبل سکه رو مگه 200 هزار کاهش قیمت نداشتیم... باز همه چی ردیف شد دیروزو امروزتون همیشه مقایسه کنین طلا و سکه سرمایتون رو چند برابر میکنه خودمن همین دیروز باز اخرین موجودیمو یک نیم خریدم 680 با اینکه جهانی 40 دلار پایین اومده چون میدونم طوفانه زود میگذره و من بی شک مثل همیشه سود خواهم کرد دوم ماه رمضان گرم خام طلا 71 هزار تومن بود الان چقدر شده 136500 خدا بده برکت باز نزدیک دوبرابر در عرض کمتر از دوماه کی بدش میاد از اینهه سود اگه شما بدتون میاد من که قلبم تپش میگیره از بوی طلا

0 0

سيد حسن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 15:56
دوست عزيز من سكه با دلار1200 دارم دلار1700دارم دلار2200هم دارم.من قبل از اين اتفاقات خريد و فروش سكه ميكردم البته با بس انداز حقوقم و با نظر دوستان موافقم ما سود نكرديم فقط سرمايه مون را باتوجه به زمان حفظ كرديم_البته به جز بعضي مواقع كه با خريد و فروش دلارهامون بيشتر ميشه اينجا سوده

0 0

mehrdad پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 11:46
حسادت چیه!آرزوی همه باید این باشه که تک تک این مردم در آسایش و رفاه مادی باشن.از حرفای شما اینطور برداشت کردم که شما خوشحالی که داری سود میکنی! منم توضیح دادم که سودی در کار نیست .بهتره بگید ضرر نمیکنید.این دقیق تره

0 0

سامي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 15:18
باهات كاملا موافقم

0 0

shivaaaaa شیوا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 01:49
یک فرد موفق کسی است که بتواند از آجرهایی که دیگران به طرفش پرتاب کرده اند، ساختمانی محکم بنا کند.

0 0

shivaaaaa شیوا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 01:48
کلمات قدرت آزار دادن شما را ندارند، مگر اینکه گوینده آن کلمات برایتان بسیار عزیز باشد

0 0

شیوا فهمیده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 19:53
دوستای مهربونم یعنی شما میگین فرقی با شما که هنوز سکه نخریدن درجا میزنین ندارم خوبه یک بارونی پاییزی یک پوتین 300 شده میخواستم از کجا بخرم هان از پس اندازم میدام گاو شیرده رو نمیخورن شیرشو میدوشن واااااااا چرا مردم دیر میگیرن یعنی شما شلوار جین که پارسال 40 میخریدین الان 100 تومن شده دلت میاد گاو بکشین چرا شما اینجوریین حسودی نکنین بابا من خواستم تحریکتون کنم شما هم شیر گاو بدوشین حیف شما نیست با کار فراوان سرمایه جمع کردین قبول دارم با تورم هیچی عوض نشده لاقل درجا نزدم هرکی میگه من اشتباه میکنم حق داره اما از شما که سودی نکردی مجبوری از سرمایت هزینه کنی جلوترم چندیدن پله خدارو شکر

0 0

شویین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 19:28
من با نظر شیوا موافقم هرچند به قول بعضی از دوستان ایشون منفعت نکردن و فقط ارزش سرمایشون حفظ شده ولی بهتر از اینه که نسبت به خیلی از مردم متضرر شدن

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 11:07
از سایت خوبتون ممنونم که در روزهایی که التهاب بازار زیاد بود قیمتها رو ادامه ندادید.مطمئنم که موثر بوده بذارید هر کی هر چی میخواد بگه
بعضیها فقط به فکر خودشونن و رحم ندارن

0 0

حسن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 14:06
با نظر شما رویا خانم کاملا موافقم

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 13:21
قلبی که عذر خواهی می کند از طلاست
قیمتش ؟
فقط خداست.

0 0

سپهر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 17:26
واقعا معلوم هست چی گفتی؟
جالبترش اونا که بهش مثبت دادن.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 13:52
من فكر ميكنم اكثر كاربرهاي اين سايت از ته دل دوست دارن طلا و ارز هر روز گرونتر بشه اصلا فكر مردم بيچاره نيستند

0 0

زبل خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 18:03
من با گران شدن انس جهانی طلا و سود هم وطنامون از خرید طلا موافقم ولی هرگز به افزایش قیمت طلا بخاطر بالا رفتن قیمت دلار موافق نیستم!!

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 13:54
تا 3 ماه آینده قیمت طلا و دلار به حداقل میرسه سکه 650 هزار و دلار 1800. نگید نگفت . الان گفتم بهتون

0 0

نازنین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 11:11
خدا از دهنت بشونه اگراینطوری بشه من برات یه کادو میگیرم ولی باور کن که نمیشه .بالا رفتن دلار و سکه به نفع هیچکس نیست حتی اونایی که خیلی سکه دارن چون روز به روز به اجناس اضافه میشه

0 0

سین شین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/26 ساعت 08:56
پیش بینی کاهش دلار را دارم اما با تحلیل شما و دلار 1800 تومانی سکه 650 نمی شود. انس را چند در نظر گرفته اید؟

0 0

جاوید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 18:38
چرا؟ چگونه؟ چطوری ؟ از کجا؟

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 13:50
طبق آخرین شواهدبه زودی شاهد شوک عجیبی به بازار خواهیم بود.این شوکه منفی را تا عید خواهیم دید.فعلا وقته ریسک نیست.

0 0

استرس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 15:49
حدس میزدم.ممنون از راهنماییتون بدون نام اصلی؛

0 0

بدون نام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 15:33
میشه در مورد شواهدی که مشاهده می کنید برای ما بیشتر توضیح بدین!

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 14:52
سلام؛از بدون نام عزیز خواهش میکنم راهنماییم کنه با ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ سکه بخرم یا نه خیلی استرس دارم.

0 0

با نام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 15:41
بخر ولی ریسکه
احتمال افزایش بیشتره

0 0

میگه :