عذرخواهی !!!

سایت طلا

با عرض سلام خدمت کاربران محترم سایت اطلاع رسانی طلا

تقریبا از 10 روز گذشته با نوسانات و حساسیت های شدیدی در بازار طلا و ارز مواجه شدیم و به همین علت بخش هایی از سایت طلا که شامل قیمت ها ، نظرات و اشتراک ها و ... بود را غیر فعال کردیم.

البته حضور در نمایشگاه رسانه های دیجیتال هم مزید بر علت بود.

در این مدت از مراکز مختلف جهت اطلاع رسانی بازار طلا / سکه و ارز استعلام شد و به نتیجه مشخصی درباره اطلاع رسانی قیمت ها نرسیدیم و به دلیل مشکلاتی که برای سایر سایت های اطلاع رسانی قیمت به وجود آمد و عدم ثبات قیمت ها در حال حاضر از اطلاع رسانی قیمت ها معذوریم .

سیاست کلی سایت طلا اطلاع رسانی سریع و شفاف و حفظ منافع صنف محترم طلا و جواهر می باشد و امیدواریم با کمک شما کاربران گرامی سایت بتوانیم در این هدف ثابت قدم بمانیم.

سعی می کنیم در مدت کوتاهی یک شبکه اجتماعی تخصصی در زمینه بازار های سرمایه راه اندازی کنیم تا کاربران گرامی بتوانند نظرات خود را بدون نیاز به تایید مدیران سایت به اطلاع سایر عزیزان و کاربران محترم سایت برسانند.

انشاء الله به یاری خداوند و همکاری شما عزیزان از روز سه شنبه مجددا بخش نظرات سایت فعال می شود و سایت با کیفیت گذشته به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

سایت اطلاع رسانی طلا در مدت سه سالی که فعالیت خود را شروع کرده تا کنون مشکلی به لحاظ محتوا از دید مخاطبین و مسئولین صنفی و اقتصادی نداشته است و دارای مجوز از اتحادیه صنف طلا و جواهر می باشد.

امید است مسئولین محترم اقتصادی و قضایی کشور با سایت هایی پربازدید مانند طلا(دارای رتبه 15) و یا سایر سایت ها در این زمینه با دید اطلاع رسانی و آگاهی رسانی ارزیابی کنند و خدمتی که این سایت ها به صنف و سایر کاربران ارائه کرده اند و در تصمیمات لحاظ شود و یا چنانچه نیاز به تغییر رویه در کارکرد می باشد به صورت مکتوب ابلاغ کنند.

در پایان از مسئولین تشکر می کنیم و امیدواریم جوابیه مناسبی از مسئولین در اختیار کاربران محترم قرار دهیم و از کاربران گرامی این سایت نیز بابت اشکالات فنی که در این چند روزه به وجود آمد پوزش می طلبیم و امیدواریم هرچه زودتر خدمات کامل را ارائه کنیم.



با تشکر

مدیریت سایت طلا

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
0 0

ای کاش میگه :

تاریخ: 1391/08/03 ساعت 19:18
کاش شنبه میفروختیم بازم پایین اومد که.

0 0

جمیل میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 17:16
هیچ کاهش قیمتی در کار نیست ماه رمضان هم گفتند کاهش اما با تحریماتی که در پیشه افزایش پیدا نکنه حداقلش اینه که در همین حد میمونه.

0 0

بدون نام میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 17:05
مدیریت محترم سایت، تعجب می کنم که از یک طرف عذرخواهی می کنید و از طرف نظرات را بصورت سلیقه ای حذف می کنید. دیگر چه تفاوتی بین شما و کسانی که سایتها را فیلتر میکنند وجود دارد؟ وقتی به خاطر انتقاد از شیوۀ سختگیرانۀ حذف کردن نظرات، نظر بنده رو منتشر نمی کنید، نباید انتظار داشته باشید بالادستیهای شما از قدرتشان بر علیه شما استفاده نکنند. همان طور که بارها از شما تشکر کردم و بابت موفقیتهایتان تبریک گفتم، لطفا این انتقاد را هم از من بپذیرید. موفق باشید.

0 0

میدونم میدونم میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 16:56
مسئولین محترم سایت لطفا قيمتها را اعلام کنید.اعلام قيمت جرم نيست.اگر قيمتها رو اعتام نکنید اتونوقت خواننده ها شما رو تحريم ميكنن.متشكرم

0 0

میانه رو میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 16:41
دوستان دست اند کار سایت .میشه شفاف بفرمایید کی قیمت هارو قراره اعلام کنید؟فکر کنم همه اینو بخوان بدونن.

0 0

سروناز اصلی میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 16:39
دوستان.به نظر من اگر بفروشین بهتره .نظر شماچیه؟ بفروشیم + بخریم - .تطفا نظر بدید.و منو از سرگردونی دراورید

0 0

حبیب میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 16:38
مردم جالبی هستیم خیلی راحت موج سواری می کنیم هر چه گرانتر میشه حریص تر میشیم و بیشتر می خریم هممون می دونیم که این جو دست ساز بزودی با یک خبر ساده فرو خواهد شکست و قیمتها بسختی پایین خواهد آمد اما حریص تر از همیشه همه چیز را می خریم و انبار می کنیم .مردم بدی هستیم اگر می فهمیدیم ، عروسک و آلت دست نمی شدیم

0 0

علیرضا میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 15:57
انشاله قراره تا چند سال قیمت ها اعلام نشه ؟؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
بگذارید از اول سال 1404 قیمت ها رو اعلام کنید .
.
.
.
.
خوبه ؟

0 0

امیر میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 15:54
معذرت خواهی گره ای از مشکلات مردم باز نمیکند لطفا" سیاستی به خرج دهید که قیمتها پائین بیاید و الا هر روز شاهد فقر و بیکاری بیشتر خواهیم بود امروز من و فردا همه

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 10:32
سلام اونایی که هنوز کاسه چه کنم چه کنم شونو دستشون گرفتن تو سایت دنبال اینن که یکی بهشون یک راهی نشون بده تا سود کنن اولا هیچ موفقیتی بدون زحمت نصیبتون نمیشه حالا که میخوایین یک شبه سود کنین باید بگم تو دریایی که ماهیش سکه و طلا باشه هرگز غرق نمیشین این شک نکنین اگه نواسانات قیمت که مثل طوفان این دریارو متلاطم میکنه سبب بشه پا تو این دریا نگذارین سخت در اشتباهین اثلا چرا شما به گذشته خودتون نگاه نمیکنین مراسما عروسیا بالاخره مناسبتی بوده که حرف از طلا سکه بشه قیمتش رو یاداوی کنین با الان مقایسه کنین زیاد نه دوسال قبل یک سال قبل حالا حافظتون یاری نمیکنه دیگه دو هفته قبل چند روز قبل سکه رو مگه 200 هزار کاهش قیمت نداشتیم... باز همه چی ردیف شد دیروزو امروزتون همیشه مقایسه کنین طلا و سکه سرمایتون رو چند برابر میکنه خودمن همین دیروز باز اخرین موجودیمو یک نیم خریدم 680 با اینکه جهانی 40 دلار پایین اومده چون میدونم طوفانه زود میگذره و من بی شک مثل همیشه سود خواهم کرد دوم ماه رمضان گرم خام طلا 71 هزار تومن بود الان چقدر شده 136500 خدا بده برکت باز نزدیک دوبرابر در عرض کمتر از دوماه کی بدش میاد از اینهه سود اگه شما بدتون میاد من که قلبم تپش میگیره از بوی طلا

0 0

سيد حسن میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 15:56
دوست عزيز من سكه با دلار1200 دارم دلار1700دارم دلار2200هم دارم.من قبل از اين اتفاقات خريد و فروش سكه ميكردم البته با بس انداز حقوقم و با نظر دوستان موافقم ما سود نكرديم فقط سرمايه مون را باتوجه به زمان حفظ كرديم_البته به جز بعضي مواقع كه با خريد و فروش دلارهامون بيشتر ميشه اينجا سوده

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 16:27
بدون نام منتظر نظرات شما هستیم از اوضاع اقتصادی جامعه چند وقت هست که در نظرات شرکت نمیکنید کسالت دارید

0 0

بدون نام میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 14:39
ممنون از لطفتون شیدای عزیز، خدا رو شکر فعلا هستم.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 20:34
طلا رو به کاهشه.دیگه باید فروخت.قیمتها دیگه بالا نمیره.مطمئن باشید.یادت باشه گفتم اینو.

0 0

الهه میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 14:08
از کجا میدونید شیواخانوم ؟!

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/28 ساعت 20:45
ساعت نزدیک 2 نصف شبه یک چیزی اونایی که الان تصمیم دارین فردا سکه بخرین به نظر من یک راهنمایی میکنم شاید به دردتون بخره امروز مثلا قیمت سکه امامی یک میلیون پانصد وچهل بود درست .... سکه نیم چقدر بود 740 شما قیمت نیم ضربدر 2 کنین میشه چقدریک میلیون 480 هزار درست ربه چقدر بود اها 380قیمت ربع در 4 ضرب کنین میشود چقدر یک میلیون پانصد بیست تفاوت قیمت 2 تا نیم با یک کامل چقدره حدودا 60 هزار تومان وتفاوت 4تا ربع با یک عدد کامل چقدر 20 هزار پس حباب سکه کامل اگه بشکنه سکه نیم تکون نمیخوره چون 60 تومن ارزونتره من به اونایی که میخوان فردا اینشالله وارد بازار برای خرید بشن توصیه میکنم نیم بخرین که اگه یک بادی وزید زیاد قلبتون وای نسه الان نیم میصرفه بخرین چرا ؟چون زیا 4 عدد ربع میشود یک کامل .... و دو عدد نیم یک کامل اما دو عدد نیم از بازر که بخرین 60 هزار تو جیبتون میمونه اگه 4 تا ربع بخرین 20 تومن تو جیبتون میمونه.

0 0

کیمیاگر میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:34
خدمت کاربر گرامی! لطفا با نام خودتان نظر بدهید نه با نام من. از مدیر محترم بخش نظرات خواشمندم با توجه به ایمیل ادرس بنده و سابقه طولانی تر در مورد استفاده از این نام نظرات را با نام های مشابه اولویت بندی کنید نام سابقه دار تر را درج کنید. تشکر

0 0

محمد میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:23
کیمیاگر عزیز با سلام
من حدود 40 تا ربع به فیمت 315 تومن خریدم. الان با این توضیحات شما چکنم؟ بفروشم ؟ + یا نفروشم؟ -

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 06:46
سلام.دوستان با دوسکه میشه وارد این کار شد؟3 میلیون تومن بیشتر ندارم.حقوق 1 سالمه.

0 0

میثم میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:47
اگه برای دراز مدت (حداقل 3 ماهه) پولت رو نیاز نداری بخر بذار کنار. ولی اگه می خوای دست نگه داری ارزون بشه ، دوباره گرون شد بفروشی و بلعکس باید بهت بگم بازی خطرناکی هست و شاید همین سرمایه اندک رو هم به خطر بندازی. دراز مدت فکر کنی از هر سپرده گذاری بهتر هست.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 10:47
سلام- من نزديك 200 ميليون پول دارم براي سرمايه گداري، به نظرتون خونه بخرم بيشتر سود ميده يا سكه... خونه + سكه -

0 0

پریناز میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 16:45
خونه در شرایط امن سیاسی خوبه که بخری با خودت فکر کن الان این شرایط وجودداره ؟وآیا هرزمان بخواهی به پول نقد تبدیل می شه ؟فروردین سال 90 یه تکه زمین ارث پدری داشتم فروختم وچون سهمم کم بود نتونستم ملک بخرم و سکه دونه ای 426 تومان خریدم اون ملک الان دوبرابر شده ولی سکه های من 3 برابر فقط ملک از این جهت که می تونی رهن بدی و با پولش سرمایه گذاری کنی خوبه ولی الان ممکنه زمانی که به پولش احتیاج داشته باشی نتونی بفروشی . موفق باشید

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:01
من 8 تا دونه سكه رو به قيمت 1450 فروختم - اشتباه + درست بود

0 0

فهیم میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 15:01
حالا دوباره وقت خریدنته

0 0

وحیدددد میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 14:16
مشخصه که کار خوبی کردی.حتما چهارشنبه فروختی.
شما میتونستی 5 شنبه یا امروز شنبه با قیمت پایین تری بخری

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:07
سلام به نظرتون الان آپارتمان بخریم یا رشدشو کرده دیگه آنقدر گران نمی شود؟

0 0

کامران میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 15:32
هنوز اقزایش قیمت مصالح روی خانه اثر نگذاشته . اگر قصد خرید مسکن دارید نهایتا تا پایان امسال فرصت دارید.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/29 ساعت 13:22
سلام.میشه خواهش کنم قیمت سکه امروز رو اعلام کنید.من سکه لازم دارم الان بخرم + یا میاد پایین -؟

0 0

شیما میگه :