نرخ ارز در مركز مبادلات ارزي؛ دلار 2386 تومان

مركز مبادلات ارزي از روز سوم مهرماه در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز به كار كرد و امروز در سومين روز از راه‌اندازي اين مركز نرخ دلار دو 2386 تومان اعلام شد.

ایسنا


قیمت انواع ارز در اتاق مبادلات ارزی براساس نرخ‌گذاری امروز چهارشنبه بانک مرکزی هر دلار 23860 ریال، یورو 30714 ریال، درهم 6496 ریال، لیر 13304 ریال، روبل 765 ریال، روپیه 445 ریال، یوان 3783 ریال، ین 307 ریال و بون کره 21 ریال است.

براساس برآورد مسوولان مرکز مبادله‌ دارندگان و متقاضیان ارز نرخ دلار دو درصد زیر قیمت بازار آزاد 2386 تومان برآورد شده است.

مرکز مبادلات ارز از ساعات آغازین صبح امروز (چهارشنبه) پذیرای وارد‌کنندگان کالا به اولویت سه، چهار و پنج متقاضی دریافت ارز بودند و متقاضیان ارز با اولویت‌های یاد شده باید با در دست داشتن فرم ثبت سفارش به مرکز مبادلات ارزی مراجعه کنند که در این اتاق سفارش وارد‌کنندگان پس از اقدام به ثبت سفارش کالا در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفته و وزارت صنعت، معدن و تجارت براساس اولویت‌های کالایی آنها را برای دریافت ارز به بانک‌های عامل هدایت می‌کند.

نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

ب نام و نشان میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 01:34
سلام نرخ ارز که دوباره امروز عصری رفت الا

0 0

یه ایرونی میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 21:50
امیدوارم حداقل تثبیت شه این دلار لعنتی که مردم بیشتر از این زیر بار تورمش نرن.

0 0

ایرانی میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 14:17
ای بابا بابا بخدا پارسال 1060- 1070 تومن بود حالا سر 2000 تا 3000 چونه میزنین...

0 0

حسین خان میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 13:54
دیگه به جایی رسیدیم که برامون دلار 2300 تومنی شده قیمت خوب
یادش بخیر روزایی که دلار از 800 تومن بیشتر نمیرفت
قیمت از 750 تا 800 متغیر بود

0 0

مانی پارسی میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 12:21
آیا کسی می داند چرا نرخ ارز بازار آزاد محاسبه شده در این مرکز (2433) با نرخ ارز آزاد در بازار واقعی معاملات (2645) تفاوت دارد؟

0 0

سیار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 17:34
به این میگن فرار به جلو مانی جان که جواب نمیده برعکس بالاترم میره مطمئن باش

0 0

؟؟؟؟؟ بی هویت میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 13:11
میدن یا فقط اعلام می کنن که بازم گرونتر بشه؟؟؟!!!

0 0

تازه کار بی پول میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 12:47
من فکر می کنم بانک مرکزی نیز سه نوع نرخ دلار برای کالاهای اساسی 1225وبرای صنعت 2400وبرای اولویت 8به بالا نرخ روز بازار را پذیرفته.با این حساب تفاوت نرخ بازار با نرخ اعلامی دولت به تدریج کمتر از 1200 نخواهد بود .پس به دلار 3500 تا سه ماه دیگر سلام گفت.

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 00:34
جالبه دقت کردین معمولا کسایی که تو سایت میان میگن قیمت ارزون میشه اسم خودشون رو دکتر و اقتصاد دان و حرفه ای معرفی می کنند ولی هر کی میگه قیمتا میره بالا خودشو بی سواد و تازه کار و عامی معرفی می کنه؟ :)))

0 0

پرویز میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 12:35
میشه به من بگین تو این مملکت چه خبره یک روز دلار میاد پایین یه روز میره بالا ما که نفهمیدیم .

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 00:36
یک روز کمی میاد پایین، بقیه روزها کلی میره بالا. "متاسفانه"
خبر = ما تحریم شده ایم و نمی تونیم نفتمون رو بفروشیم.

0 0

mehrdad میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 11:29
دوستان من حدود 4 ماه زدم تو کار خیلی رو اخبار حساسم همش دارم دنبال میکنم خدارو شکر همشم سود کردم دیشب که قیمتا کله پا شد میدونستم امروز میره بالا
فردا شب تا می تونید بخرید شنبه دستتون بهش نه میرسه

0 0

بابک شریفی میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 12:30
لطفا اینقدر ولخرجی نکنید!! برای خودتون نرخ تعیین میکنید و بالا و پایینش میکنید اما در بازار ما چیزی نمیبینیم.

اگه واقعا دلار دارید بجای اینکه در اتاق رد وبدل کنید به بازار بریزید تا قیمتها پایین بیاد.

0 0

كشاورز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 19:05
بازم ميخواي بخري انبار كني ؟ نه ديگه تموم شد !

0 0

سیار میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 11:25
یادش بخیر اون موقع ها دلار 2560 بود دیگه ازاین خبرا نیس.دیگه زیر 2700 نمیاد چه رسه 2360

0 0

boby4ton میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 12:26
یعنی نرخ دلار باید 2430 تومان باشه!؟؟
پس این 2600 و خورده ای دروغه! آهان فهمیدم
یعنی سکه هم باید حدود 960 باشه! نیست که آخه

0 0

آزاده میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 12:21
پس چرا باز همه نرخهای بازار ازاد داره میره بالا؟!!!! اگه با نرخ 2386 دارن ارز میدن پس چرا هیچ تاثیری تو بازار نداره که هیچ, قیمتها بالاتر هم میره!!!!

0 0

mehrdad میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 11:15
امروز شاهد انفجار قیمتها خواهیم بود بورو بالا نیوفتی ازون بال ...... بالا بالا بال ......

0 0

$ میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 11:10
یه احساسی دارم که میگه این آرامش قبل از طوفانه . دلار و سکه مقطعی پایین اومده و به احتمال زیاد در روزهای آتی بالا خواهد رفت.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 12:09
به مدیران سایت طلا تبریک عرض می کنم. ranking سایت طلا به رتبۀ 1648 در کل وبسایتهای اینترنتی رسیده است. در ضمن بازدید از خبر "آیا هم اکنون طلای خود را بفروشیم؟ " در یک روز از 50 هزار بازدید کننده عبور کرده است. چون در اون صفحه، دیگه جایی نبود اینجا تبریک گفتم. موفق باشید.

0 0

امیدوار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 14:57
بدون نام همچنان منتظر نظرات جالب و کارشناسانه شما هستیم

آخرین قیمت ها
10:26 1394/06/08
طلا
اونس طلا ۱۱۳۴.۸
مظنه بازار تهران ۴۰۴,۵۰۰
طلاي 18 عيار ۹۳,۳۰۰
سکه
طرح قدیم ۹۱۰,۵۰۰
طرح جدید ۹۱۰,۵۰۰
نیم سکه ۴۶۸,۰۰۰
ربع سکه ۲۶۰,۰۰۰
سکه گرمي ۱۷۰,۰۰۰
ارز
دلار جزئیات
درهم ۹۲۸
يورو ۳,۸۰۵
سایر قیمت ها
نفت ۴۵.۲۲
نقره ۱۵.۷۷
پلاتينوم ۱۰۲۱
پالاديوم ۵۹۱
نمودار قیمت طلا