آیا هم اکنون طلای خود را بفروشیم؟

سایت طلا: اونس جهانی طلا در حال حاضر با ثبت رکورد شش ماه گذشته خود و نزدیک شدن به سطح 1780 دلار موجب شده است افراد به فروش دارایی های خود از قبیل جواهرات، شمش و سکه طلا، نقره و پلاتین اقدام نمایند.

کیتکو


به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو، اجرای دورجدید طرح محرکه اقتصادیQE3 توسط بانک مرکزی آمریکا برای رونق اقتصاد و رشد بهای طلا و نقره به بالاترین حد طی شش ماه اخیر در روز گذشته، موجب ترغیب افراد به فروش طلا در سراسر جهان شده است.

براساس این گزارش، تحلیلگران اقتصادی با بیان اینکه اونس جهانی طلا درحال حاضر به سطح 1780 دلارو آخرین رکورد در ماه فوریه نزدیک شده است اعلام کردند این فلز زرد فقط مدت کوتاهی در این محدوده باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری،"اسمارت گلد" نمایندگی خرید و فروش طلا در نیوزلند به افراد توصیه می کند هم اکنون بهترین زمان برای فروش جواهرات،شمش و سکه طلا ، نقره و پلاتین می باشد.

این مرکز خرید وفروش طلا با توجه به رکورد زنی بهای طلا درچند روز اخیر افراد را تشویق می کند تا طلای خود را برای کسب سود زیاد به فروش برسانند.

این گزارش می افزاید، این نمایندگی اعلام کرد: افرادی که اقدام به خریداری طلا می نمایند باید از زمان فروش آن در بالاترین قیمت آگاه باشند.

براین اساس، طلا بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، به دلایل نوسان پایین در بهای آن ، مزایای مالیاتی و عدم ریسک چندین قرن است که به عنوان یک محصول سرمایه گذاری و ثروت فنا ناپذیر تلقی شده است./الف

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

فرنوش میگه :

تاریخ: 1393/07/19 ساعت 00:30
سلام
من برای خرید خونه باید طلاهامو بفروشم . آیا بفروشم خوبه ؟ به نظرتون قیمت پایین تر میاد ؟
چی کار کنم؟

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/10/22 ساعت 21:33
ایا قیمت دولار بهمن ماه چقدر میشه.اگه میشه جواب منو بدید؟

0 0

مرجان میگه :

تاریخ: 1391/08/24 ساعت 15:24
سلام من مقداری طلای زینتی دارم برای خرید خانه به پولش احتیاج دارم لطفا راهنمائیم کنید. باتشکر

0 0

امین میگه :

تاریخ: 1391/08/21 ساعت 21:19
الان وفت خرید یا فروش . به پولش احتیاج دارم لطفا کمکم کنید

0 0

خودمم میگه :

تاریخ: 1391/08/09 ساعت 05:51
سلام من مقداری طلای زینتی دارم میخوام بفروشم بذارم بانک سودشو بگیرم آیا کارم درسته؟ لطفا راهنماییم کنی.

0 0

جوجه میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 09:06
لطفا افرادی که در نوسانات دلار داد و ستد کردند از احوالات خود بفرمایند . ما که نداشتیم بخریم و بفروشیم فقط نظاره گر بودیم !!!

0 0

محمد رضا میگه :

تاریخ: 1391/07/24 ساعت 17:53
من باید برای جشن نامزدیم طلا بخرم کی بخرم آیا طلا پایین میاد امروز که 146 تومن هست تا یک هفته دیگه پایین میاد.

0 0

آرمین میگه :

تاریخ: 1391/07/11 ساعت 12:26
مهران جان صبح ببین روند سعودیه یا نزولی اگه هنوز سعودی بود بخر. اگه نزولی بود صبر کن. فکر کنم دلار تا 5000 بره که خوب سکه هم میره چون هردو پارامترش صعودیه.

0 0

آرمین میگه :

تاریخ: 1391/07/11 ساعت 06:43
به نظر من هنوز هم حتی وقت خرید طلاست البته سکه.

0 0

صاحب نظر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/11 ساعت 21:08
اگه بخواییم نگه داریم و حالا حالا ها نفروشیم مثلا تا سال بعد ، طلا بخریم یا نه؟ نظر شما فقط سکه هست برای سود کردن فعلی؟؟؟؟

0 0

مهران میگه :

تاریخ: 1391/07/10 ساعت 19:13
سلام فردا 3 شنبه ب سکه خرم (+) یا نه (-)

0 0

حسن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/11 ساعت 10:04
سکه شده 1.300 تا هفته دیگه بالا میره؟؟؟ من که فکر کنم بفروشیم بهتره!!!

0 0

دیانا میگه :

تاریخ: 1391/07/10 ساعت 15:16
ایا الان وقت فروش طلا است؟

0 0

آرمین میگه :

تاریخ: 1391/07/10 ساعت 22:06
ما که همون روز خریدیم. امروز هم سود کردیم.

0 0

آرمین ر میگه :

تاریخ: 1391/07/10 ساعت 00:18
سلام
امروز بخرم؟
سکه یا دلار؟

0 0

صاحب نظر میگه :

تاریخ: 1391/07/09 ساعت 15:14
من میخوام 24 گرم از طلا هامو تعویض کنم و روش هم نقدی پول بدم، 40 گرم بخرم . نظرتون چیه؟؟؟

0 0

milad میگه :

تاریخ: 1391/07/09 ساعت 16:24
سکه تا اواخر دی ماه صعودی خواهد بود یعنی تا بعد از تعطیلات ژانویه و بعد از اون پایین میاد تا حدود 950 تومن خوشحال میشم دوستان نظرات خودشون رو با من در میان بذارن...مرسی

0 0

استاد میگه :

تاریخ: 1391/07/09 ساعت 02:43
طلا ودلار بايين بيا نيستن نفرشين دوستان

0 0

امین میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 19:37
با ازاد موافقم امروز صبح 10 میلیون طلا خام خریدم گرمی 110.900 الان که ساعت 8 شده 113.500 فکر می کنم تا 120 بره بالا بعد بیاد پایین دوباره

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 20:20
1-شما طلا از کجا میخرید..........!؟ طلای نو که به خاطر پول اجرت فایده ای نداره! میمونه طلای کهنه، مگه طلا فروشی ها طلا کهنه میدن؟ از کجا باید گیر بیاریم؟
2-سکه هارو شما نسبت به بازار چطور میفروشید؟ مثلا من موقعی که 946 بود 916 ازم خرید و این بیشترین حدی بود که تو شهرمون ازم خریدن!
3- ایا شما وقتی سکه مقطعی خیلی میره بالا از شما با همون فیمت بالا میخرن؟

0 0

امیر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 22:55
فقط تو بازار تهران به راحتی میخرن... بازار سکه تهران واقع در 15 خرداد... 100 تا رو هم می خرن

آخرین قیمت ها
10:41 1394/06/07
طلا
اونس طلا ۱۱۳۴.۸
مظنه بازار تهران ۴۰۶,۷۰۰
طلاي 18 عيار ۹۳,۸۰۰
سکه
طرح قدیم ۹۱۵,۰۰۰
طرح جدید ۹۱۵,۰۰۰
نیم سکه ۴۶۸,۰۰۰
ربع سکه ۲۵۹,۰۰۰
سکه گرمي ۱۷۰,۰۰۰
ارز
دلار جزئیات
درهم ۹۳۳
يورو ۳,۸۹۰
سایر قیمت ها
نفت ۴۵.۲۲
نقره ۱۵.۷۷
پلاتينوم ۱۰۲۱
پالاديوم ۵۹۱
نمودار قیمت طلا