سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.

آیا هم اکنون طلای خود را بفروشیم؟

سایت طلا: اونس جهانی طلا در حال حاضر با ثبت رکورد شش ماه گذشته خود و نزدیک شدن به سطح 1780 دلار موجب شده است افراد به فروش دارایی های خود از قبیل جواهرات، شمش و سکه طلا، نقره و پلاتین اقدام نمایند.

کیتکو


به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو، اجرای دورجدید طرح محرکه اقتصادیQE3 توسط بانک مرکزی آمریکا برای رونق اقتصاد و رشد بهای طلا و نقره به بالاترین حد طی شش ماه اخیر در روز گذشته، موجب ترغیب افراد به فروش طلا در سراسر جهان شده است.

براساس این گزارش، تحلیلگران اقتصادی با بیان اینکه اونس جهانی طلا درحال حاضر به سطح 1780 دلارو آخرین رکورد در ماه فوریه نزدیک شده است اعلام کردند این فلز زرد فقط مدت کوتاهی در این محدوده باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری،"اسمارت گلد" نمایندگی خرید و فروش طلا در نیوزلند به افراد توصیه می کند هم اکنون بهترین زمان برای فروش جواهرات،شمش و سکه طلا ، نقره و پلاتین می باشد.

این مرکز خرید وفروش طلا با توجه به رکورد زنی بهای طلا درچند روز اخیر افراد را تشویق می کند تا طلای خود را برای کسب سود زیاد به فروش برسانند.

این گزارش می افزاید، این نمایندگی اعلام کرد: افرادی که اقدام به خریداری طلا می نمایند باید از زمان فروش آن در بالاترین قیمت آگاه باشند.

براین اساس، طلا بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، به دلایل نوسان پایین در بهای آن ، مزایای مالیاتی و عدم ریسک چندین قرن است که به عنوان یک محصول سرمایه گذاری و ثروت فنا ناپذیر تلقی شده است./الف

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

فرنوش میگه :

تاریخ: 1393/07/19 ساعت 00:30
سلام
من برای خرید خونه باید طلاهامو بفروشم . آیا بفروشم خوبه ؟ به نظرتون قیمت پایین تر میاد ؟
چی کار کنم؟

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/10/22 ساعت 21:33
ایا قیمت دولار بهمن ماه چقدر میشه.اگه میشه جواب منو بدید؟

0 0

مرجان میگه :

تاریخ: 1391/08/24 ساعت 15:24
سلام من مقداری طلای زینتی دارم برای خرید خانه به پولش احتیاج دارم لطفا راهنمائیم کنید. باتشکر

0 0

امین میگه :

تاریخ: 1391/08/21 ساعت 21:19
الان وفت خرید یا فروش . به پولش احتیاج دارم لطفا کمکم کنید

0 0

خودمم میگه :

تاریخ: 1391/08/09 ساعت 05:51
سلام من مقداری طلای زینتی دارم میخوام بفروشم بذارم بانک سودشو بگیرم آیا کارم درسته؟ لطفا راهنماییم کنی.

0 0

جوجه میگه :

تاریخ: 1391/07/25 ساعت 09:06
لطفا افرادی که در نوسانات دلار داد و ستد کردند از احوالات خود بفرمایند . ما که نداشتیم بخریم و بفروشیم فقط نظاره گر بودیم !!!

0 0

محمد رضا میگه :

تاریخ: 1391/07/24 ساعت 17:53
من باید برای جشن نامزدیم طلا بخرم کی بخرم آیا طلا پایین میاد امروز که 146 تومن هست تا یک هفته دیگه پایین میاد.

0 0

آرمین میگه :

تاریخ: 1391/07/11 ساعت 12:26
مهران جان صبح ببین روند سعودیه یا نزولی اگه هنوز سعودی بود بخر. اگه نزولی بود صبر کن. فکر کنم دلار تا 5000 بره که خوب سکه هم میره چون هردو پارامترش صعودیه.

0 0

آرمین میگه :

تاریخ: 1391/07/11 ساعت 06:43
به نظر من هنوز هم حتی وقت خرید طلاست البته سکه.

0 0

صاحب نظر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/11 ساعت 21:08
اگه بخواییم نگه داریم و حالا حالا ها نفروشیم مثلا تا سال بعد ، طلا بخریم یا نه؟ نظر شما فقط سکه هست برای سود کردن فعلی؟؟؟؟

0 0

مهران میگه :

تاریخ: 1391/07/10 ساعت 19:13
سلام فردا 3 شنبه ب سکه خرم (+) یا نه (-)

0 0

حسن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/11 ساعت 10:04
سکه شده 1.300 تا هفته دیگه بالا میره؟؟؟ من که فکر کنم بفروشیم بهتره!!!

0 0

دیانا میگه :

تاریخ: 1391/07/10 ساعت 15:16
ایا الان وقت فروش طلا است؟

0 0

آرمین میگه :

تاریخ: 1391/07/10 ساعت 22:06
ما که همون روز خریدیم. امروز هم سود کردیم.

0 0

آرمین ر میگه :

تاریخ: 1391/07/10 ساعت 00:18
سلام
امروز بخرم؟
سکه یا دلار؟

0 0

صاحب نظر میگه :

تاریخ: 1391/07/09 ساعت 15:14
من میخوام 24 گرم از طلا هامو تعویض کنم و روش هم نقدی پول بدم، 40 گرم بخرم . نظرتون چیه؟؟؟

0 0

milad میگه :

تاریخ: 1391/07/09 ساعت 16:24
سکه تا اواخر دی ماه صعودی خواهد بود یعنی تا بعد از تعطیلات ژانویه و بعد از اون پایین میاد تا حدود 950 تومن خوشحال میشم دوستان نظرات خودشون رو با من در میان بذارن...مرسی

0 0

استاد میگه :

تاریخ: 1391/07/09 ساعت 02:43
طلا ودلار بايين بيا نيستن نفرشين دوستان

0 0

امین میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 19:37
با ازاد موافقم امروز صبح 10 میلیون طلا خام خریدم گرمی 110.900 الان که ساعت 8 شده 113.500 فکر می کنم تا 120 بره بالا بعد بیاد پایین دوباره

0 0

محمود میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 19:22
دلار 3000 تومن در هفته اینده و اخر اسفند 6000. حالا تصمیم با خود شماست که بفروشی یا نگهداری

0 0

محمد- میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 19:17
من میگم سکه به 1250000 میرسه! موافق+مخالف-

0 0

علیرضا blk میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 19:20
واقعا اینطور بالاتر رفتن دلار و به طبع اون سکه همه رو خوشحال میکنه؟؟؟؟؟
طلا تا کجا قراره بالا بره ؟؟؟

0 0

دیانا میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 19:06
بفروشین دیگه سقفه قیمته

0 0

شهره میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 18:23
همه از فروش ميگن اما من نميدونم بخرم يانه؟

0 0

جاوید میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 17:20
با سلام.از زمانی که سکه 700 تومان بود نظرم خرید پله کانی دوستانی که نظرات را دنبال می کنند درجریان هستند.ولی از امروز فروش پله کانی را پیشنهاد می کنم

0 0

انابل میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 16:57
من هم سکه دارم هم دلار .فکر کنم میره بالاتر

0 0

مهندس میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 17:27

0 0

دکتری اقتصاد میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 16:11
اونایی که میگفتن میاد پایین کجا رفتن؟؟؟
دیدیم چقدر اومد پایین...

0 0

zahra میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 15:41
دوستان مهربان
آیا فردا سکه بخرم؟

0 0

رضا میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 15:02
با توجه به احتمال پیش فروش سکه و توان بانک مرکزی در این بخش، احتمال افت قیمت وجود دارد

0 0

ناصر میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 15:56
يك راهنمايي دوستانه به همه بكنم اونم اينكه همين روزا وقت فروشه تا دير نشده بفروشيد ودر هفته هاي ديگه خريد كنيد چون مطمئن هستم برنامه كاهش دلار در بازار توسط دولت در دست اقدام هست و دلار تا مرز 2500 پايين مياد و اونس هم در همين مرز 1770 تا حداقل يك ماه آينده باقي هست

0 0

ایوب میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 15:51
امروز شنبه دلار به قیمت 2795 تومان معامله می شود و سکه به قیمت 1112000 تومان و با توجه به تعطیلی بازار جهانی تا دوشنبه صبح - فقط قیمت دلار در این دو روز بر نرخ سکه تاثیر خواهد گذاشت و بر این اساس در حال حاضر قیمت برابری سکه در برابر دلار - 1162000 خواهد بود .

0 0

سر پياز میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 12:36
دوستان ساعت 12 روز 8 مهر سكه 1100000 تومان مباركه مباركه

0 0

باقر میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 12:45
بله طلا بفروشیم و دولار بخریم

0 0

مهدی خوش شانس میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 11:40
سلام
با توجه به پیش بینی های اقتصادی بانک های آمریکا و کارشناسان اقتصادی قیمت اونس و طلا همچنان بالا میره و قیمت سکه هم به تبع اون بالا میره سکه به 1500000 هم میرسه شک نکنید

0 0

عمه خانوم میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 10:36
قيمت سكه بزودي با نرخ ارز مرجع پيش فروش خواهد شد

0 0

فاطمه میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 08:20
دوست عزيز اگه ملك خوب و ارزنده اي پيدا كردي، فروش طلا توي اين قيمت ها و تبديلش به ملك به نظرم عاقلانه هست و جواب ميده. استرس پايين اومدن و... هم نداري

0 0

سپهر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 16:34
فاطمه! من همیشه باهات موافق بودم اما این بار میگم طلا هنوز جا داره. بدجوری هم جا داره. یه زرگر زرگرزاده زرگرتبار امروز میگفت به زودی طلا گرمی 180 تومن. من میخرم.

0 0

saeed پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 13:21
الان ملک هم گرون شده آیا سکه هامونو نگه دارین هنوز بازار برای بالا امدن جا داره

0 0

بیچاره میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 00:46
من نه پول دارم نه سکه نه هیچی ولی دیدم بحث داغه بذارین دلمون خوش باشه حالا یکی منو هم راهنمایی کنه شنبه بفروشم یا بخرم منو راهنمایی کنید .

0 0

سرحال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 19:11
منم مثل تو هیچ ندارم یکی منو هم راهنمائی کنه که چند تا بخرم یادمه 100 تائی ارزونتر بود

0 0

آزاد میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 23:31
سلام من 130 تا ربع سکه دارم الانم نمیفروشم و بهتون اطمینان میدم هرگرم طلا 18 عیار به 120 تومن خواهد رسید

0 0

داليا* پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 17:44
سكه نزديكهاي قيمت سقفشه حدود 10 درصد ديگه افزايش داره اون موقع بفروشيد وگرنه ضرر ميكنيد

0 0

نادر م پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 11:33
دمت گرم
اصل کارو تو می کنی
فعلا موقع فروش نیست .

0 0

مهیار میگه :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 00:27
در دنیای اقتصاد خواندم که سکه افزایش خواهد داشت که تابع افزایش جهانی خواهد بود اما از اطراف نحلیل میشه که خرید طلای زیادی از همسایه مان ترکیه در حال انجامه که اونم می تونه تو قیمن ها تاثیر داشنه باشه دوست دارم نطرتونه بدونم

0 0

Samad پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 12:56
ترکیه طلا میخره تا پول نفت ایران رو بجای دلار طلا بده (البته کارمزدش رو هم بالاتر از طلافروشیها حساب میکنه).

0 0

مهندس امین میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 23:05
بنظر من که از حس ششم بر میاد اینه که قیمت طلا میاد پایین.اگه سود براتون مهمه بفروشید تا پشیمان نشده اید

0 0

علی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 13:52
دوست عزیز اینجا منطق و تحلیل درست لازمه نه حس ششم.

0 0

دیانا میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 21:43
من ۳۰۰گرم طلا دارم.برای پیش قسط خرید خانه بفروشم؟ضرر نمی کنم؟اکثرا می گن مسکن سودش بیشتره.

0 0

آروین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 23:05
مسلما مسکن بهتره
شک نکن مخصوصا اگر توی محله های بالای شهر باشه

0 0

مسافر میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 22:44
سلام به همه دوستان. من یه سری نیم سکه رو ۵۱۲.۵ فروختم. به نظرتون اگه یکی ۲ هفته صبر کنم، سکه تمام زیر ۱،۰۲۵،۰۰۰ میرسه (+) یا حدود ۱،۰۵۰،۰۰۰ که رسید مجددا خرید کنم (-)
ممنون

0 0

امیر علی ابی میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 20:20
1-شما طلا از کجا میخرید..........!؟ طلای نو که به خاطر پول اجرت فایده ای نداره! میمونه طلای کهنه، مگه طلا فروشی ها طلا کهنه میدن؟ از کجا باید گیر بیاریم؟
2-سکه هارو شما نسبت به بازار چطور میفروشید؟ مثلا من موقعی که 946 بود 916 ازم خرید و این بیشترین حدی بود که تو شهرمون ازم خریدن!
3- ایا شما وقتی سکه مقطعی خیلی میره بالا از شما با همون فیمت بالا میخرن؟

0 0

امیر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 22:55
فقط تو بازار تهران به راحتی میخرن... بازار سکه تهران واقع در 15 خرداد... 100 تا رو هم می خرن

0 0

morteza پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 15:15
راست ميگه لطفا پاسخ بدين

0 0

جلال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 22:36
تو شهر ما (مشهد) وقتی قیمتهای ناگهانی میره بالا کلاً خرید تعطیله و فقط فروش دارند.

0 0

بازنشسته میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 20:01
لطفا نظرات تحلیلی بنوسید واز توصیه به دیگران پرهیز کنید .مگر کسی پرسش ویا راهنمایی خواسته باشید .ببخشید ......

0 0

دیانا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 22:03
اینجا گذاشتن برای توصیه.

0 0

قدیمی میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 19:03
من از 4 سال پیش 50 میلیون سرمایم زدم تو کار سکه و دلار تا حدودا 1 ماه پیش سود خوبی هم بردم اما واقعا این پول وفایی نداشت و خیری ازش ندیدم .چون اه و نفرین مردم پشت سرش هست.تمام خمس 4 ساله سکه هامو حساب کردم و پرداختم.و بقیه پولم هم گذاشتم بانک تا از سودش استفاده کنم.شاید زود باشه به حرف من برسین ولی میرسین

0 0

مهیار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 00:11
شما هم فکر کردی سودی که بانک میده کاملا حلاله کی گفته همش کلاه شرعی برای خالی کردن جیب مردم خرید و فروش در اسلام کاملا حلاله و این فکر شماست که شما را هدایت میکنه از این فکر ها نکنید بفکر سرمایتون باشید

0 0

آروین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 23:08
قدیمی جان
اگر کسی دوباره آه و نفرین کرد بهش بگو برو طلا بخر به جای آه و ناله کردن

0 0

م.م پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 22:36
منم پولمو گذاشته بودم بانک ولی همه ی بهره ی پولم خرج دوا و دکتر شد چون نظرم این بود که بانک با دادن وام به مردم بیچاره و مصادره کردن خونه و زندگیشون داره بهره ی پول منو میده-
حالا آوردم توی سکه و سود بسیار خوبی کردم-
ولی اصلا نباید بصورت خرافاتی به قضیه نگاه کرد-
هر طور فکر کنی همون طوری برات میشینه-
پس خوب فکر کنیم

0 0

طلا کار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 22:16
چون گذاشتی بانک بهت وفا نکرده وگرنه طلا واست میمونه

0 0

الهام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 20:29
ببخشید چرا اه و نفرین؟اینکه ادم مواظب سرمایه اش باشه گناهه؟

0 0

ملنا میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 18:36
كجاميشه سكه بفروشيم لطفاكمكم كنين

0 0

ملنا میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 18:09
لطفا به من كمك كنيدمن اگرسكه بخرم بهتره ياطلا

0 0

الهام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 20:24
سکه بهتره.سودش بیشتره

0 0

بهمن میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 15:43
به نظر من احتمال اینکه هفته بعد ( 9 مهر به بعد) قیمت ها نزول کنند وجود دارد اما موقتی خواهد بود دلیلش هم این است که افزایش قیمت در حال حاضر تا حدی هیجانی است اما در مجموع در طی 6 ماه آینده روند صعودی خواهد بود و با توجه به بحران اقتصادی دنیا احتمال عبور طلا از مرز 2000 دلار بسیار بالاست و متقابلا احتمال سقوط به زیر 1750 هم منتفی.

0 0

حامد میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 13:53
منم فروختم واسه 18 روز با 12% سود بسیار هم خوب بود علی رغم اینکه میدونم جهانی میره بالا اما فک نکنم دلار رو بزارن همینجوری بره بالا حتی شده مقطعی پس من که منتظر اون مقطع میمونم به قول اقتصادیون به نظر خودم به حد سود بس رسیده بودم ببینم چی میشه میگن یکشنبه قراره یه خبرایی بشه قیمت طلا تو ایران به شدت به دلار وابسته است کاذب هم شده افت دلار خواهیم دید در کوتاه مدت

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 12:28
شنبه سکه بفروشم (+) نفروشم (-) ؟ متشکرم.

0 0

فاطمه میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 13:00
یک معامله گر باید شکارچی خوبی باشه.اگر نمی خواهید خیلی ریسک کنید بنابراین وقتی خریدید چند ماه بعد که گران شد بفروشید یعنی به نوسانات کاری نداشته باشید. اما اگر اهل ریسک و هیجان هستید بنابراین باید بتوانید روی منحنی صعودی سواربشوید یعنی به محض اینکه پایین آمد بخرید و بالا رفت بفروشید. بعد از مدتی هم که خرید و فروش کردید درصدی از اصل پول را کنار بگذارید و با بقیه خرید و فروش کنید این کنار گذاشتن را تا وقتی که به اصل پول رسیدید انجام دهید. بعد از آن دیگر در حقیقت با سود پول خود ریسک می کنید که فشار و استرس کمتری در از دست دادن آن خواهید داشت.

0 0

فاطمه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 15:27
دوست عزيز من مدتيه كه توي اين سايت با نام فاطمه نظر ميدم. البته جالب اينجاست كه نظراتم بسيار نزديك به نظرات شما هست. من ميتونم نامم را به فاطمه 2 تغيير بدم. به هر حال من موافق نظراتت هستم . عاقلانه هستن

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 18:02
بسیار عالی البته این را هم اضافه کنید که قسمت کنار گذاشته شده حتما بصورت سکه باشه نه پول نقد. موفق باشید.

0 0

اشکان میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 12:18
هرکس این روزا 30یا40 عدد داشته باشه روزی یی تومن کاسبه

0 0

کاکا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 17:54
اشکان جان سلام چه طوری میشه؟؟!!!؟؟؟

0 0

فروشنده میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 12:14
من 970 فروختم چند روز پیش الان کاملا پشیمانم دوباره میخرم

0 0

نسیم میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 11:27
من 10 سکه اوایل اسفند 90 خرید 82000000 اما سکه ارزان شد تا توی مرداد بالاخره فروختم 7800000 اما بلافاصله گران شد تا الان که... حالا نمیدونم بازهم اگه سکه بخرم ضرر میکنم یانه؟

0 0

قیمت نگر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 19:02
به نظر بنده هم نخرین تا 10 روز پیش به همه میگفتن بخرن ولی الان نه چون اگر که احتمالش کمه فعلا تا 1میلونو 150 هم بره بالا صد درصد پایین میاد .
البته هنوز حبا 115 تومنی منفی داره طلا.

0 0

تارا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 19:09
وایییییییی نسیم من هم دقیقا همین کاری را کردم که شما کردین من 810 فروختم و بعد کلی پشیمانی و حرص و جوشششششششش

0 0

تکتم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 17:01
الان ریسکه بخری یکم دیگه صبر کی تکلیف بازار مشخص بشه-احتمال پایین اومدنش زیاده-طلا رو هر وقت بخری پس اندازه خوبیه

0 0

بهمن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 15:52
من هم مثل شما خرید کردم اما نفروختم و الان هم علیرغم سود مناسب نمی فروشم چون نیازی ندارم به پول اما در مورد خرید در حال حاضر توصیه نمی شه چرا که هیچ ثباتی در بازار دیده نمی شه مگه اینکه قدرت ریسک یا تحمل و صبر گذر زمان را داشته باشی

0 0

الهام میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 10:21
زمانی که قطعنامه ۵۹۸ صادر شد طلا ازگرمی ۱۵۰۰امد ۸۵۰.خیلی ازمردم که طلا خریده بودن ورشکست شدن.الان هم اگرایران درمذاکره با امریکا به نتیجه برسه همه قیمت ها سقوط می کنه.افرادی که سرمایه شان را به طلا تبدیل کردن ضرر می کنن.

0 0

بابك پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 12:25
مثقال طلا از 16000 تومان به 6000 تومان رسيد.
از نصف هم بيشتر.
الان دقيقا تو همون شرايط داريم به سر مي بريم.
الان همه ميگن بخرين ولي اگه خبر جون دار بدن مبني بر سازي اصلا خريدار پيدا نميشه...
به خاطر همين خريد خيلي ريسك داره.
جون هرلحظه احتمال داره كه خريداري پيدا نشه تو بازار...

0 0

مریم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 16:17
بله اون موقع حتی خیلی ها سکته کردن. ولی طولی نکشید که دوباره قیمتها برگشت سر جای اولش و حتی بالا تر . پس اگه به بلند مدت فکر کنید ضرری در کار نیست

0 0

سیاوش میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 06:47
امروز جمعه عصر اونس طلا تا 1700 می رسه

0 0

بهمن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 15:59
جان من رو هوا یه چیزی نگو حداقل یه دلیل بیار. چرا طلا باید 70 دلار یه روز سقوط کنه؟ اصلا تا حالا چنین چیزی سابقه داشته؟

0 0

حامد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 14:36
منظورت 1800 می باشد ؟

0 0

یارو ! پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 13:24
1800 !

0 0

بابابم میگه: میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 03:23
هیچ وقت طلا تو نفروش

0 0

احسان میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 00:23
دوستان،اصلا نفروشین.چون با سیاست انبساط پولی جدید قیمت طلا بالا میره.شاید شب عید فروش بهتر از الان باشه.چون شب عید از قدیم واسه فروش خوب بوده،چه برسه به وضعیت الان طلا

0 0

afshin میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 00:09
سلام عزیزان
به نظر بنده حقیر اونس طلا تا بالای 2000 میرود و در مرز بهمن و اسفند رقم غیر قابل باوری را در ایران تجربه میکند
از نظر بنده هر گرم عیار 18 در ماه بهمن به 130000 تومان خواهد رسید
و در بهار 92 در مرز اردیبهشت و خرداد دوباره کمترین حد سال را مشاهده میکنیم
البته بنده کوچکترین عضو این بحث هستم و امیدوارم باعث ناراحتی نشوم
درباره آینده نزدیک نظری ندارم

0 0

افشین میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 01:10
من که 5 کیلو داشتم فروختم گرمی 104000 تومن شد 540 ملیون خیلی نارحتم اشتباه کردم

0 0

زردوست میگه :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 01:02
طلا دار باشید یعنی سود واقعی بر اساس تجربه در نگهداری طلاست و و طلا بازی هم سرگرمی است و ریسک بالایی دارد گاهی همه سرمایه میرود یا گاهی هم در زمانی کوتاه سود توپی عاید می شود.

0 0

ولادت میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 23:25
به كجا چنين شتابان تورو خدا بياييد همگي دعا كنيم كه جووناي سرگردونمون سروسامان بگيرند واين گروني كمر شكن محو بشه موفق باشيد.

0 0

شویین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 13:59
من هم دوست دارم که گرونی از بین بره ولی با دعا کردن مشکلی حل نمیشه

0 0

ایمان میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 22:24
من رفتم بفروشم مغازه داره ها توی کرمان 40 تومن زیر قیمت 1070 می خریدن !!! نفروختم .

0 0

شویین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 14:00
نفروش بعدا پشیمون میشی

0 0

سرونازک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 11:53
برای فروش بیا تهران اینجا بخوان خیلی زیر قیمت بخرن نهایت 15 تومن زیر قیمت میخرن

0 0

seke doost میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 21:34
انس طلا داره تا کریسمس به 2000 دلار میرسه من میخرم .شب میخوابم صبح 10 میلیون میاد رو پولام خدایا دارم سکته میکنم .هوراااا به انس طلا.

0 0

reza میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 21:25
به نظرتون شنبه سکه بخریم؟

0 0

نیما میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 21:19
من یه آپارتمان کوچک قدیمی طبقه چهارم دارم که مرتب باید خرجش کنم. با توجه به اینکه جنگ هم ممکنه بشه، صلاح می دونین اونو بفروشم یا طلا بخرم و یا از ایران خارجش کنم. اگه توضیح هم بدین خیلی ممنون می شم.

0 0

محمد میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 20:17
به نظر من هفته بعد از 9/7/90 قیمت دلار و طلا در بازار تهران روند نزولی خواهد گرفت

0 0

حسین میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 19:31
من 50 تومان دارم بنظرتون کدوم برای خرید انتخاب کنم
اگه خونه بخرم بنظرتون تا5 سال دیگه چند درصد رشد میکنه اگه 5 ساله بزارم تو بانک دوبرابرم بیشتر میشه
یا اینکه برم سکه بخرم

0 0

شویین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 14:07
اگه سکه بخری 5 برابر میشه
اصلا تا حالا فکر کردی این پولایی که بانک از شماها میگیره و بعد از 5 سال 2 برابرشو بهتون برمیگردونه رو خودش طلا میگیره و بیشتر از اون مبلغی رو که به شما برمیگردونه خودش سود میکنه

0 0

mhadis پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 12:53
عزیزم من تجربه بانک رو دارم، پولت تو بانک بی ارزش میشه. بده سکه یا زمین. اگه سکه بخری بعد از 5 سال مطمین باش پولت حداقل 3.5 برابر میشه.

0 0

دانایی میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 19:30
تو همین هفته بفروشید، از هفته آینده سیر نزولی قیمت سکه با نرخ افزایشی خواهد بود!

0 0

محمد میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 18:42
اگه نظر من رو بخوان احتمال اینکه قیمت طلا بشکنه و پایین بیاد هست.درصد ریسک نفروختن طلا به فروختن اون سی به هفتاد هستش.
من احتمال پایین اومدن طلا رو میدم چون همیشه تاریخ و تجربه ثابت کرده که طلا مدام درحال کاهش و افزایش بوده و به طبع هر افزایشی کاهشی هم به دنبال داره.
ولی اینکه الان وقت خوبی هست یا نه بستگی به طمع شما داره.
امکان این هست که از شنبه سیر نزولی طلا رو داشته باشیم.شایدم از هفته بعد...ولی هرچی باشه قیمت طلا ار 109500 بالا تر نمیره.

0 0

احسان میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 18:59
من 100 گرم با قیمت 95 دو هفته پیش خریدم و امروز 104 فروختم. به امید فرصت طلایی بعدی

0 0

ایوب میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 17:35
در تایم روزانه طلا سقف 1800 را زده است ولی هنوز موج C ما تثبیت نشده است و از طرفی برای شکسته شدن روند صعودی قیمت در اولین تلاش باید طراز 1500 را بشکند و با توجه به قدرت بالای خریداران - در حال حاضر چنین شانسی را نمی توان برای نزول در نظر گرفت .
پس طلا در بلند مدت و تا پایان سال میلادی می تواند سقف 1800 را بزند و به روند صعودی خود ادامه بدهد .
در کوتاه مدت و در تایم یک ساعت الگوی هدن شولدر قابل مشاهده است که بازوی سمت راست آن به سمت پایین شکسته شده است و احتمال اصلاح قیمت در روند صعودی در کوتاه مدت وجود دارد .
در پایان با توجه به نزدیک شدن به پایان هفته و اینکه خبر مهمی هم بر روی مارکت نداریم - بهترین پیشنهاد نقد کردن طلا در حال حاضر و بدنبال خرید در نقطه مناسب در هفته آینده می باشد .

0 0

چنار ایلگاز میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 18:18
دوستان سلام .از فرصت استفاده کنید بفروشید.مطمعن باشید قیمت میاد پایین دوباره بخرید.الان حباب منفیه ولی اختلاف کمتره نسبت به یک هفته پیش.

0 0

مفید میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 18:01
با شرایط موجود آیا شنبه سکه بفروشم(+) نفروشم (-) ؟ ممنون از کمک

0 0

xgh میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 16:54
لطفا راهنماییم کنید

0 0

چنار ایلگاز میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 17:13
دوستان سلام.من که همه طلا وسکه هامو با چهل درصد سود فروختم رفت.کل پولامو هم گذاشتم روز شمارمنتظر میمانم تا قیمتها بیاد پایین دوباره بخرم.شما هم همین کارو بکنید.موفق باشید

0 0

هادی میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 17:05
من 200 تا سکه دارم کجا باید بفروشم هیچکی نمیخره

0 0

حامد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 14:33
مجبور نیستی همه رو یک جا به یک صرافی بفروشی

0 0

م.م پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 12:12
بیست تا بیست تا به چند تا صرافی طی دو سه وز بفروش تا هم پله ای فروخته باشی هم به قیمته بهتری بتونی بفروشی-

0 0

مالی میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 15:55
تا کمتر از یک هفته دیگه سکه تمام 1200000تومان خواهد شد

0 0

اشکان میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 16:11
به نظر بنده موقع فروشه چون جهانی درماه سپتامر به بالاترین حد خود رسیده و الان سرازیر شده رو به پایین و دلیل دیگر سیاسیون از این بیشتر نمی تونندفشارو تحمل کنند و به دنبال اینند که توقف بپذیرند

0 0

سارا میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 15:21
من امروز کلی سود کردم.

0 0

دلال میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:16
سلام طی روزای آینده انس و دلار میاد پایین بهترین زمان فروشه الان جو گیر نشید لطفا واقع بین باشید! من 40 تا ربع فروختم 260 خدارو شکر راضیم!

0 0

علیرضا میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:10
منکه 5 تا نیم داشتم یکساعت پیش فروختم 530.
چهارشنه هفته پیش هم 470 خریده بودم

0 0

مهران میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:41
دوستان بهترین محل برای خرید سکه در تهران کجاست که تقلبی نباشه،فروشنده باشند،قیمت هم معقول باش. صرافی 4راه استانبول؟ سبزه میدون؟ طلا فروشی ها؟

0 0

راننده تاكسي میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:32
ازار اگه با قيمت جديد اونس قرار باشه وفق بده كه حباب منفي از بين مي رود و سكه افزايش پيدا مي كند و تازه اگر در هفته آينده روند صعودي اونس (حتي در محدوده كم)افزايشي باشد كه سكه گرانتر خواهد بود.وقتي حباب منفي ست به هيچ وجه اقدام به فروش نكنيد.

0 0

sami میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:09
منکه فروختم تا ببینیم بعد چی میشه

0 0

علی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 14:27
اشکالی نداره بعد میشینی گریه می کنی.

0 0

keshideh میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 13:59
خریدار کمه با این قیمت های بالا

0 0

ایوب میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 13:25
در حال حاضر با توجه به دلار 2690 تومان - نرخ برابری سکه 1116000 تومان خواهد بود و این قیمت در حال حاضر در بازار 1079000 تومان می باشد .

0 0

پاشا میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 13:13
الآن ریکسه.

0 0

میتی کمون پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 14:45
ریسک دلبندم نه ریکس !!!!

0 0

حسین میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 11:54
اونایی که میگفتن تو این دو روز برمیگرده به 800-900 تومان کوشن ؟ اونایی که میگفتن بفروشید ارزون میشه؟
دلار داره میشه 3000 تومان سکه هم 1300-1400 خیرشو ببینید

0 0

پدرام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 22:18
سكه اگر بالاي 1150000 تومان بره پيش فروش خواهد شد پس دور سكه 1300 و 1400 رو خط بكش
قيمت واقعي سكه الان 930 تومان ميباشد

0 0

پدرام میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 11:52
شك نكنيد سكه الان 150 تومان حباب مثبت دارد
كساني كه در اين حرفه مهارت دارند هيچگاه سكه با حباب مثبت خريداري نمي كنند چون ريسك بسيار بالايي دارد در ضمن دلار تا 3000 تومان راحت بالا مي رود ولي تثبيت نمي شود دولت مي تواند حباب سكه را منفي كند ولي قيمت دلار را با اين شرايط نمي تواند كنترل كند

0 0

نادی میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 11:38
زیر دیپلم جون کجایی دلمون برای تحلیل هات تنگ شده................

0 0

mohammadyaser میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 12:29
سلام دوستان 100 گرم طلا دارام بفروشم یا نه لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم از نظرا تون

0 0

سعید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 16:58
الان بهترین زمان برا فروشه.

0 0

ستاره میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 10:12
واقعا هممون باید خجالت بکشیم تو جنگ عراق به ایران جوانامون جونشونا برای اوضاع مملکتمون دادند ما برای اوضاع اقتصادی مملکتمون و کم شدن فشار تحریم از سکه و دلارامون نمیگذریم تا تورم بیاد پایین

0 0

بازنشسته میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 10:53
دوست من بهترین سرمایه ملک هست این ریسک را نکن فقط پول نقد اگه داری سکه خرید کن شاد باشید

0 0

حسام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 17:43
بله بهترین سرمایه ملک هست وبي با 60-50 مبلبون ملك پيدا نميشه

0 0

غریبه میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 08:58
سکه و دلار تابع ادبیات هستش بستگی داره تکلیف مسائل جهان چی بشه

0 0

محمد میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 07:46
دوستان یادتون نره بعد از فروش سکه هاتون خمس وزکات سکه هاتونو حساب کنید.من 52 سکه دارم میخوام اینکارو بکنم برکت وسود سکه ها دراینه .

0 0

GOLD پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 14:43
قبول من زکات میدم، اما پول تو جیب ما که بی ارزش شده زکاتش رو به مردم پرداخت کنن

0 0

نقطه چین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 01:31
آخه حقیقت تلخه

0 0

بیکار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:01
چرا این همه منفی بنده خدا حرف خوبی گفته

0 0

GOLD پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 12:52
ببخشید مگه پول تو جیبمون ارزشش کم میشه به ما خمس و زکلت میدن ؟

0 0

Gold پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 12:21
خوش بحال اونایی که این خمسهارو میگیرن.بیخود نیس در مقابل این همه افزایش قیمت سکه و طلا سکوت کردن

0 0

سیاوش میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 03:50
نوسان بازار دست دولت هست اگه روزی 50 میلیون دلار تزریق بایار بشه فوری دلار پائین میاد سالانه هم 15 میایارد دلار خواهد بود اگه این کار انجام بشه میتونن دلار را تا 1600 هم پائین بیارن مثل خرداد اگه اگه دلشون بیاد که پائین بیارن پس ما مردم عادی پیش بینی کردنمون کشک خواهد بود و تنها رئیس بانک مرکزی تصمیم گیرنده هست اونائی که میگن سکه 150000 پس خرداد ماه کجا بودین ؟؟؟

0 0

لیلا میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 02:34
امروز نصف سکه هامو 1040 فروختم. منتظرم تا باز بازار با قیمت جدید اونس خودش رو وفق بده برم بخرم.

0 0

حسام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 17:36
خيلي اشتباه كردي

0 0

keshideh پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 13:58
خوب کاری کردی امروز سعدی 1020 هم خرید نداشتن

0 0

keshideh پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 13:37
خوب کاری کردی عزیزم به زودی ریزش داره

0 0

صدرا میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 23:58
من اپارتمان کوچکم رامی خواهم بفروشم سکه بخرم کارم درسته؟اپارتمانم تقریبا تنها محل درامد من و بچه هامه.باقیمت فعلی سکه ریسک نیست؟راهنماییم کنید

0 0

دیانا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 19:29
فروش ملک اشتباهه.اگر پول داری سکه بخر.

0 0

بساز بفروش پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 21:29
بزرگترین اشتباه اینه که ملکو بفروشی و خودتو توی ریسک و دلهره بندازی...خیلی اشتباهه

0 0

keshideh پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 13:46
نه این کارو نکنید . اصلا صلاح نیست

0 0

پروفسور! پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 12:04
با درآمدی که از آپارتمانتون دارید، خرید کنید! الان سرمایه ها در سکه و دلاره! زمانی که اینا تثبیت بشن، سرمایه هجوم میاره به مسکن! اونوقت، دیگه با اون سکه هاتون همین آپارتمان رو هم نمیتونید بخرید!

0 0

mehrab پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 09:33
نه.اصلا اینکار رو نکنین.ترجیحا با پس اندازتون و بصورت کم کم شروع به ورود به این بازار کنین

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 01:38
ریسک شدید داره. شما که آپارتمان داری و از روش درآمد هم داری اصلا پیشنهاد نمیشه این کار رو بکنی.

0 0

مسعود میگه :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 00:07
چند سوال
1 به نظرتون دلار تا 3000 میرسه؟
2 آیا بین بالا رفتن دلار و سکه رابطه هست؟
3 تو این 2 روز بازار نشون داده با قیمت10,490,000 مشگلی نداره پس اگر جواب 2 سوال بالا مثبت هست پس سکه بالاتر هم میره
موافقان مثبت مخالفان منفی

0 0

حسین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 21:22
طلا در ایران تابع 2 عامل است: قیمت اونس جهانی و دلار آزاد.
در بازار جهانی ارزش دلار و قیمت انس طلا رابطه معکوس دارن(نسبت عکس دارند) و در ایران فقط قیمت دلار بر روی طلا اثر مستقیم داره و قیمت طلا بر روی دلار اثری نداره.

0 0

محمد میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 22:03
منکه فروختم، خوب یا بدش هم دیگه گذشت اما خیلی استرس داشتم

0 0

سیاوش پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:11
دیروز بازار همه در حال فروش سکه بودند به نظر من وقتی سودی که مدنظرت بود کردی باید بفروشی سال قبل هم 2 بار به این قیمت رسید ولی همه دیدیدم که باز هم پایین اومد این قیمت قیمت تعادلی نست!

0 0

مرمر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:08
منم دیشب 103800فروختم

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/03 ساعت 16:10
الان فروش سکه و طلا اشتباه محض است .

0 0

محمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:38
بهتره به جاي نهي كردن به ما , علتش بگي .
.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/03 ساعت 16:20
خوب یعنی چی؟یعنی طلاپایین میاد؟

0 0

احمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 00:11
قیمت رو فروشنده پایین میاره نه خریدار.
هیچ لزومی نداره وقتی خریدار نیست قیمت هم بیاد پایین.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/03 ساعت 17:01
الن بهترین وقت واسه فروختن طلاس هرکه نفروشه ضرر میکنه

0 0

ايمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 10:14
چرا

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/03 ساعت 17:23
سريع بايد فروخت . البته خريدار کم و نرخ اون پايينه . امروز سکه فروختم 956 در حاليکه قيمت فروش 1020 است. ولي بايد سريع فروخت. دلار بزودي افت ميکند باورکنيد. از ما گفتن. منتظر ريزش قيمت طلا باشيد. خيلي زود. من و نظرم رو هم بخاطر بسپاريد. من داش سعيدم

0 0

امید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 12:03
پاسخگوی عزیز . منم دقیقا به خاطر قیمت تطابق نداشتن انس جهانی با طلای داخل میگم سریع بفروشید. الان از کشورهای همجوار با 30 % کاهش میشه طلا خرید آورد داخل و سود کرد . سرمایتون رو بازیچه این افزایش کاذب نکنید
و بازم میگم زود بفروشید و گول این رشد کاذب رو نخورید

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/03 ساعت 17:55
من سه روز پیش سکه هامو فروختم 955 و الان خیلی پشیمونم

0 0

yani پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 21:50
امروز تا 1056 مي خريدن از مردم

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/03 ساعت 18:00
بستگی به استراتژی فروش و سود مورد نظر فرد داره، نباید طمع کرد، من به شخصه به سود مورد نظرم رسیدم و سکه هام رو به تدریج به صورت پله ای در این 3 روز فروختم

0 0

اوه اوه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 22:02
ساسان جون سود نکردی، 50 درصد سرمایه ای که گذاشتی واسه طلا رو ضرر نکردی (نکرده بودی)

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/03 ساعت 18:30
اینطور که معلومه سکه تا 10 روز دیگه 1100000 رو هم رد میکنه

0 0

استاد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 13:55
سكه خيلي زودتر از اين حر ف ها اين قيمت رو رد كرد

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/03 ساعت 21:04
من نه سکه دارم نه دلار ولی با این وضیعت سیاست اقتصادی دولت سکه تا 1500000 جا دارد نگران نباشید.

0 0

نقطه چین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 00:38
ق ر خان سلام
منظورم این بود که شایعه درست نکن بی دلیل،همین حرف من و شماست که باعث تورم میشه
مثلا هر وقت هرچی گرون میشه همه میرن میخرن چرا؟؟؟چون *شنیدن* گرون میشه،دقت کردی :*شنیدن*
موفق باشیممم

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/03 ساعت 23:26
بیخودی جو ندین همه خریدار هستن

0 0

حسنک تو کجایی... پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 00:42
خریدار نیستن این شمایید که جو درست میکنید

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/04 ساعت 17:21
من 50 تا سکه داشتم حدود 1.5-2 سال پیش دونه ای 300 تومان خریدم امروز 1060 فروختم. بالاتر هم بره ناراحت نمیشم

0 0

GOLD پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 12:50
عجب کار اشتباهی کردم فروختم شده 1087 فکر کنم 1300-1400بشه

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/04 ساعت 16:27
با سلام خدمت همه دوستان. من اندک تجربه ای در خرید و فوش طلا دارم . از همه خواهش میکنم فقط کسایی وارد این بازار پر خطر بشوند که جسارت ریسک کردن را داشته باشند. چه زندگی هایی که به خاطر نوسانات طلا پا گرفته و چه زندگی هایی نابود شده. بنابراین توصیه میکنم با این دید اقدام به خرید طلا بکنید که ممکن است طلا تا حد زیادی پایین بیاد. سعی کنید با پول قرظی این کار را نکنید که استرس عودت اونا داشته باشید. این کار در عین حال که شیرینه خیلی کثیف و بی رحمه. لطفا اول از همه تکلیفتون را با خودتون مشخص کنید ببینید طاقت ضرر را دارید یا نه. ممنون

0 0

واقع بین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 00:15
ماشاا... به این آقا سجاد. خوشم اومد دمت گرم. لایک بدید بی معرفتا

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/04 ساعت 19:12
سلام دوستان لطفا منو رهنمایی کنید من 100 گرم طلا دارم و10میلیون بول طلا بخرم یا طالا بفروشم ممنون میشم راهنماییم کنید

0 0

sani پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 08:24
الان ریسکه !!!!

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 00:42
خونه و طلا تقریبا یه جور سود میده/در هر صورت شما ضرر نمیکنید

0 0

مالي چي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 11:26
سرمايه گذاري در مسكن حسني كه داره با خودش نوعي تامين مالي داره به عبارت ديگه شما مي توني 30 تا 50 درصد قيمت ملك را از طريق رهن و وام تامين كني با توجه به اينكه دارايي شما ملكي است و بدهيتون ريالي با افزايش تورم ارزش واقعي بازده دارائيتون افزايش خوبي خواهد داشت و در مقابل بدهي پوليتون ثابت خواهد موند. بنابراين در محاسبه بازده اين مسئله را هم بايد در نظر بگيريد.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 03:08
دوستان برای تصمیم گیری اینکه ارز بخرید یا طلا من یک روش دارم:
هیچ کدام از شما ارزش سکه را با دلار نمی سنجد.
دو هفته پیش هر سکه حدود 382 دلار بود من هر پولی داشتم سکه می خریدم.
الان هر سکه حدود 400 دلار شده است لذا می رم دلار می خرم.
یعنی قیمت سکه را تقسیم بر قیمت دلار می کنم تا مشخص شود هر سکه چند دلار است.
برای حفظ سرمایه سکه می خرم ولی زمانیکه قیمت سکه بیشتر از قیمت دلار بالا می رود ان هم زمانیکه انس پایین می اید یعنی سکه به صلاح نیست و سرمایه را به شکل دلار خریداری می کنم. هرگاه ارزش دلار نسبت به سکه بیشتر شد مثلا قیمت هر سکه حدود 380 دلار شد، دلارها را می فروشم و با سکه جایگزین می کنم.
هدف نهایی نگهداری سکه است ولی بطور موقتی زمانیکه خرید سکه به صلاح نیست با دلار ارزش پول خود را حفظ می کنم.
اینکه سکه بخرید یا دلار از همان تقسیم ساده استفاده کنید.
سکه الان دچار جو روانی شده است چطوری فهمید از روی اینکه هر سکه بجای اینکه 382 تا 387 دلار باشد روز گذشته تا 401 دلار هم گران شد.
این یعنی اینکه قیمت سکه از قیمت دلار سوء استفاده می کند. قبلا دلار 2600 هم داشتیم و انس 1780 ولی سکه 1 میلیون نرسیده بود پس این جهش است و از آن تقسیم فوق الذکر پی به این جهش غیر منطقی می برید و بر می گردد.
تحت هر شرایطی نه دلار بفروشی و نه سکه اصلا دنبال سود و ضرر نباشید. چون باید ارزش پول خودتون را نگهدارید.
موفق باشید

0 0

مسعود-کیان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 23:25
سلام . دوست عزیز این فرمولی که شما ذکر کردین با هیچ یک استانداردهای کشف قیمت نمیخونه و من دراوردی وغیر علمی میباشد لطفا دوستان جهت جلوگیری از ضرر دوستان مبتدی وبه باد دادن سرمایه دوستان از ذکر چنین فرمول ومساعل خوداری کنید با تشکر

0 0

پرهام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 13:46
عزیزم بنده دنبال سود نیستم. فقطه دنبال این هستم که ارزش دلاری سرمایه من حفظ بشود. چون دارم میروم خارج از کشور.
اصلا سکه بشود 1 میلیون یا 5 میلیون برای من مهم نیست. مهم این است که با هر سکه به من دلار بیشتری بدهند.

0 0

بنده خدا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 09:23
چون قبلا 9500 تومان حباب منفی داشتیم الان 4500 تومان.به همین خاطره که قبلا سکه به این قیمت نرسیده بود.عزیزم بازار پیچیده تر از اونیه که بخوای با یه فرمول ساده ازش سود بگیری

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 11:47
چرا يه نفر ما رو راهنمايي نميكنه.الان بايد بخريم يا بفروشيم؟

0 0

طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 17:09
بفروش

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 14:18
اين حرف منو يادتون باشه سكه تا عيد به 1ونيم ميرسه كاش من پول داشتم ميخريدم

0 0

شرمین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 08:00
کسی که پول نداره پس دراین مباحث نمیتونه اینده بینی کنه

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 16:02
سلام دوستان 5مهر ساعت 6انس طلا بالا میره

0 0

mhadis پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 23:22
منبع خبر؟

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 16:07
من کارمندم 6تومان دارم به نظر شما سکه بخرم

0 0

پارسا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 23:07
من هم مثل شما کارمند هستم و از سال گذشته با 5 سکه شروع کردم .. فقط برای خرید عجله نکنید و در زمان کاهش خرید کنید.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 16:08
منتظر سکه دو میلیون تومانی تا آذر ماه باشید.

0 0

god پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/07 ساعت 03:23
رو چه حسابی میگید شما میتونم بپسرم چه جورب حساب کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 15:50
این گفته ی منو با میخ به دیوار خونتون بنویسین : طلا برای 2 یا 3 هفته اینده اندک کاهشی خواهد یافت مثلا گرمی 95 و سپس تثبیت خواهد شد برای 2 ماه - اوایل دی ماه ( اوایل 2013) اوجی خواهد گرفت که انگشت بر دهان همگان بمانند . با تشکر

0 0

بچه معصوم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 23:35
آقا ما طبق فرمایش شما با میخ رو دیوار نوشتیم بابامون یک سیلی زد تو گوشمون. صاحب خانمون هم بیرونمون کرد.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 16:12
دوستان من 25 تا سکه رو 106 خریدم به نظرتون ضرر میکنم؟؟؟

0 0

رضا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:26
سلام.تا آخر مهر ممکن است ضرر کنی اما از ماههای بعد به هیچ وجه.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 16:19
به نظرم امروز و فردا یه کم میاد پایین ولی هفته دیگه 2شنبه میترکونه.موافقا+مخالفا_

0 0

حمید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 09:00
دوست من دوشنبه قراره چی بشه ؟؟

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 16:20
اونس شده 1740 داره سقوط ميكنه بفروشيد تحريم ها رو هم به زودي كم ميكنند

0 0

مسعود پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 01:12
تو خوبی؟!!!

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 17:35
دوستا یه چیز کلی بگم ... آره .. الان میخری ولی ممکنه تا یک هفته دیگه حدود 10- درصد قیمت بخوره تو سرش ولی مطمئن باشید تا وسط آبان شما حتی با +20 درصد هم نمیتونی بخریش ... این پیش بینی منه .

0 0

محسن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:50
اخ که گل گفتی

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 16:51
ساعت16:49انس 1748امیدوارم سرازیری شروع شده باشه قابل توجه دوستانی که برای امروز انس1780وعده داده بودن اقتصاد بیشتر ازونی که فکر میکنیم تحت تاثیر سیاسته

0 0

سپهر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 23:59
بالا پائین اونس در حدود صد دلار هم دیگه هیچ اهمیتی در تعیین قیمت طلای ایران نداره.

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 17:14
من با هزار دردسر 18 میلیون تومان وام گرفتم که سکه بخرم . که اگه گرون شد با فروششوم بتونم خونه بخرم به نظرتون الان خوبه همه پولم رو سکه ربع گرمی بخرم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید

0 0

فریبا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 12:59
تو این یه سال که این سایت و دنبال می کنم هر وقت خواستم بگیرم همه می گفتن نخر ارزون می شه بذار بیاد پایین. واسه همین ریسک نکردم و زیاد نگرفتم ولی وجدانم رو هم کنار نذاشتم و خرد خرد گرفتم. ای کاش به حرف وجدانم گوش کرده بودم و بجای خوابوندن پول واسه وام، همه رو سکه گرفته بودم. دیگه واسم تجربه شده که هر وقت پول دستم اومد برم سکه یا دلار بگیرم. حتی تو اوج هر زمان خرید کردم بازم سود کردم. چرا مردم رو می ترسونین؟ اتفاق گرونی پارسال و بعد سقوطش بخاطر حباب مثبت بود/ این حرف خیلی بی معنیه که بفروشین بعد که ارزون شد بخرین. دیگه ارزونی رو آب برد به ندای دل خودتون گوش کنین. چی تو این مملکت ارزون شده که سکه ارزون بشه؟؟؟

0 0

آرش پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 11:05
سكه بخر(ربع) كه از اين پائين تر نمياد

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 01:45
پدرام جان حرف شما صحیح است ولی این کار "اشتباه محض" نمی تواند باشد. چون در این حالت یعنی هر لحظه که خرید کنی 100% باید بلافاصله قیمتها پایین بیاد. در صورتی که می دونیم احتمال اینکه قیمتها پایین بیاد 100% نیست. بنابراین لطفا دقیقتر راهنمایی بفرمایید. برای مثال بگویید این کار 80% اشتباه است. (یا بقولی ریسک بالایی دارد) از کجا می دونید، شاید قیمتها حتی حبابی یا لحظه ای به 1200000 برسد و طرف بلافاصله بفروشد!

0 0

آشنا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 00:19
آخه آدم با وام گرفتن سکه می خره ؟

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 19:04
به نظرتون این پول رو چه جوری سرمایه گذاری کنم بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش میکنم کمکم کنیدو

0 0

lمستاجر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 14:25
اخه با 18 تومن چه ملکی بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0 0

زرگر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 02:04
با خرید ملک :)

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 20:02
ميشه لطفا راهنمايي كنيد الان سكه بخرم يا دلار ؟

0 0

keshideh پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 13:49
اگه سرمایه گذارید کوتاه مدته تا هفته آینده صبر کن

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 19:21
ما که هفته قبل 935 فروختیم+یا اشتباه بود-

0 0

علی م پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 11:59
منم 930 فروختم. خیلی پشیمونم. از اون موقع منتظر فرصت خریدم ولی سکه و دلار تخت گاز داره بالا میره

0 0

کوروش پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 09:06
الان که دیگه معلومه اشتباه کردی

0 0

شرمین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 06:51
نسبت به امروز اشتباه بود ولی ایشالا دراینده کم شه

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/07/05 ساعت 21:01
سود شمش بیشتره؟یا سکه؟من تا الان بیشتر طلا خریدم.چون استفاده می کنم.

0 0

فاطمه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/08 ساعت 08:16
بهترين كار را كردين. براي ما خانمها خريد و استفاده از طلا و همزمان نگهداري اون بهترين راهه البته در ميان مدت كه بتوني از طلاهات استفاده كني اما اگه براي كوتاه مدت باشه بهتره سكه بخريم كه كارمزد هم نداره.

0 0

صادق پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/06 ساعت 19:08
سود سکه بهتره

پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا