سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.

وعده موج کاهش قیمت ارز در روزهای آینده

یک مقام آگاه در بانک مرکزی اعلام کرد: تا چند روز آینده سیاست‌های جدید بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز اجرایی می‌شود که براساس آن، نرخ ارز به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

مهر


این مقام آگاه در بانک مرکزی که نخواست نامش در خبر ذکر شود، در گفتگو با مهر گفت: سیاست‌های جدید ارزی بانک مرکزی که با موافقت رسمی دولت اجرایی خواهد شد، در کنار تحت تاثیرگذاشتن بر نرخ ارز، تولیدکنندگان و واردات‌کنندگان کالاهای اساسی را نیز منتفع خواهد کرد.

وی افزود: به طور قطع، مشکلات فعلی بازار ارز همچون حوالجات و ... با سیاست‌های جدید ارز بانک مرکزی رفع خواهد شد.

درصورت موافقت نهایی دولت و از دستور کار خارج شدن راه اندازی بورس ارز، اختیارات بانک مرکزی نه تنها کاهش نخواهد یافت بلکه به نظر می‌رسد با مدیریت ارز برخی بخشها همچون پتروشیمی‌ها، وضعیت بازار ارز ساماندهی و از آشفتگی خارج خواهد شود.

محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران و عضو شورای پول و اعتبار گفته است: هم اکنون دولت تنها به دو گروه کالایی ارز مرجع (1226 تومان) می دهد اما قرار است برای 8 گروه کالایی دیگر نیز ارز دولتی، البته با رقمی متفاوت از ارز 1226 تومانی تخصیص یابد. به گفته نهاوندیان، هنوز قیمت ارزی که قرار است به هشت گروه دیگر کالایی ارائه شود، مشخص نیست.

در همین حال، غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور تصمیم مشترک دولت ومجلس برای اصلاح بازار ارز رااجرا نمی کند، از تفاهم مجلس و دولت برای حل مشکل نابسامانی بازار ارز و تصمیم برای جذب ارز بخش خصوصی با قیمت روز منهای دو درصد خبر داده است.

نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/08/25 ساعت 16:45
پایین آمدن نرخ دلار خیلی آهسته است ولی بالا رفتنش خیلی سریع است

0 0

میلاد میگه :

تاریخ: 1391/07/04 ساعت 21:51
تا حالا به این موضوع دقت کردین که هر موقع وعده پایین آمدن قیمت ارز رو دادن بر عکس قیمتش رفته بالا :)

0 0

گل پسر میگه :

تاریخ: 1391/07/02 ساعت 17:08
بابا یکی میتونه کمکم کنه من باید بابت مهریه 110سکه و110مثقال طلا 18 بدهم ندارم کی بخرم راهنمائیم کنید متشکرم

0 0

سبزواری میگه :

تاریخ: 1391/07/02 ساعت 09:35
خانوم ها و اقایون عزیز. هم ارز و هم سکه نوسا ن هایی دارند . اما جفتشون روند صعودی دارند . بهترین کار سرما یه گذاری بر روی هر دوی انهاست .

0 0

خانوم مهندس میگه :

تاریخ: 1391/07/01 ساعت 22:18
من تا الان سکه خرید و فروش میکردم الان میخوام دلار بخرم میشه راهنمایی کنین کی بخرم؟ قیمت دلار چقدر شد بخرم؟

0 0

خانوم مهندس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/02 ساعت 17:51
به جند دلیل: 1-قیمت سکه فوقش بشه 1100 که بعیده اما دلار تا 3000 میره 2-دولت ذخیره ی طلا داره که سکه پیش فروش کنه ولی ذخیره ی ارزیش خالیییه 3-تحریم ها اثر منفیش روی دلار بیشتربوده تا طلا وتا تحریمها برداشته نشه اوضاع همینه و دلار گرونتر و گرونتر میشه 4-دولت تو این دو هفته نشون داده که عملا نمیتونه بازار ازاد ارز رو کنترل کنه و با تصویب طرح جدیدش مهر تایید روی قیت ازاد ارز زد!! 5-دل خوش کردن به افزایش قیمت اونس بی فایدست چون تو ایران ثابت شده که اخبار و سیاست های داخل کشور قیمت سکه رو تعیین میکنه نه اونس... بازم بگم مهندس؟؟؟!!!

0 0

خود مهندس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/02 ساعت 16:56
همه میفروشن سکه میخرن شما معکوس زدین چرا؟

0 0

امیر بورس باز میگه :

تاریخ: 1391/06/31 ساعت 21:36
من شب وروزم خرید فروش سهام و سکه و ارز است دلار احتمال دارد خفیف پایین بیاید ولی به نظر من ارام ارام تا2550 میرود و امده پرش بعدی حتی تا مرز 3000 تومان میشود.

0 0

مهدی میگه :

تاریخ: 1391/06/31 ساعت 16:26
منتظر 30 مهر باشید- دلار به 3200 تومان خواهد رسید

0 0

سفیر میگه :

تاریخ: 1391/06/31 ساعت 12:42
دولت متاسفانه ذخیره ارزی کمی دارد و این مسئله هم با توجه به تحریم ها بسیار منطقی هست.ولی این صحبتها و این راه کارهای اخیر که همگی در رسانه ها دیدیم و منعکس شده فقط و فقط کارایی بسیار کوتاه مدت داره و اثر خودش رو مطمئنان در کمتر از 10 روز از دست میدهد.و دوباره همه چیز به روال قبل بر خواهد گشت.تا تحریم هستیم این مسئله پا برجاست و تمام این داستانها فقط مسکنی بیش نیست.

0 0

amin میگه :

تاریخ: 1391/06/31 ساعت 16:08
دلارموقت ميادتا2000تومن بعدتا4000تومنم ميرسه

0 0

mehrdad پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/31 ساعت 13:38
داداش خیلی قوه تخیلت باحال

0 0

امیر میگه :

تاریخ: 1391/06/31 ساعت 01:05
دوستان عزیز، قیمت دلار یک پیک داره که تا 2800 تومان بالا میره و بعد یک افت میکنه و جست و خیزش خیلی کم خواهد بود پس سعی کنید اگه تا 2800 تومان بالا رفت دیگه ریسک نکنید چه دلار و چه سکه اگه دارید بفروشید و سعی نکنید طمع کنید و خودتون را از ضرر سود بهره مند کنید

0 0

barney میگه :

تاریخ: 1391/06/30 ساعت 18:48
شك نكنيددلارتاعيد2700 تومانه سكه يك ميليون وصد

0 0

مهدی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/31 ساعت 16:29
عید یا 15 مهر؟ منظورتون کدام عید است؟ نکنه منظورتون جشن مهرگان است؟/

0 0

barney میگه :

تاریخ: 1391/06/30 ساعت 18:46
شك نكنيددلارتاعيد2700 تومانه سكه يك ميليون وصد

0 0

پیش بین میگه :

تاریخ: 1391/06/30 ساعت 13:28
دوستان عجله نکنید از شنبه قیمت دلار بالا میره شنبه مطمنم از 2500 بالاتر خواهد رفت تا روز سه شنبه دلار قیمتش میره بالا

0 0

ایرانی میگه :

تاریخ: 1391/06/30 ساعت 08:25
دوستان اگر دلار دارید نگه دارید چون در دراز مدت ارزشش بالا میرود .هیچی دو این دوره زمانه پایین نیومده و با این تحریمها دلاری وجود نداره که به بازار تزریق بشه.

0 0

کردستانی میگه :

تاریخ: 1391/06/30 ساعت 01:26
توی کوردستان باید واسه ازدواج یه سرویس طلای بیشتر از 30 مثقال برا عروس بخری حالا منه جوونه 26 ساله با درآمد 400000 تومانی در ماه چطور میتونم 40 مثقال طلای نامزدم رو تهیه کنم(حدودا17میلیون)... حالا بقیه خرجی ها هم بمونه اونور... بیچاره شدم نمیدونم چیکار کنم خداکنه قیمت دلار بیاد پایینو بتونم بساط زندگیمو رابندازم..

0 0

علی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/02 ساعت 08:55
40یا30

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/30 ساعت 23:54
هر روز مردم بیشتری به نون شب محتاج میشن شما نگران طلا و ازدواج هستی؟ آره خوب هرکس به فکر درد خویش است.

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/06/29 ساعت 17:13
با بالا رفتن دلار قیمت گوشی روز به روز داره میره .من دیگه حسته شدم.یهn8 میخواستم بخرم از 600 تومن رفت به 900 تومن .اخه چه وضعشه

0 0

میراج میگه :

تاریخ: 1391/06/29 ساعت 08:17
اگر قیمت دلار بیاد پایین حباب منفی سکه بیشتر میشه و ایا شما موافقید که اگر دولت قیمت دلار رو پایین بیاره زمان خوبی برای خرید سکه است ؟

0 0

hamid پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/30 ساعت 01:03
وااااااااااااااااااا این دیگه سوال دارهههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0 0

هادی میگه :

تاریخ: 1391/06/29 ساعت 07:22
ما باید دلار را دست جمعی تحریم کنیم تا اقنصاد ما درست شود

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/31 ساعت 00:04
آره خوب بجای نون شرینی می خوریم خوب. آخه پسرجان مگه نمی بینی آمریکا تحریممون کرده و نمیذاره پول نفتی که فروختیم رو به دلار بگیریم. حالا میگی ما دلار رو تحریم کنیم. اونایی که مثبت دادین هم بهراه هادی خان همه از لحاظ معلومات اقتصادی دکترا دارین هاااا.

0 0

اگاه میگه :

تاریخ: 1391/06/29 ساعت 03:05
عزیزان در چند روز اینده قیمت ارز به شدت کاهش میابه . تا دیر نشده اقدام به فروش کنید.

0 0

کم تجربه ولی مطلع میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 23:31
دلارمیادبایین شک نکنیداونهایی که دوست دارندبیادبایین وبه نفع مردم بشه+

0 0

تاجر میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 21:08
به نظر من الان زمان سرمایه گذاری نیست ممکنه بازار ریزش کنه تنها اونس رو نمیشه ملاک قرار داد.

0 0

مرغ طوفان میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 19:46
آرزوی قلبی ما ارزانی و فراوانی است. اما!
اما دوستانی که به ارزان شدن ارز دل خوش کرده اند نه به بازار اشراف دارند، نه شرایط کنونی را دریافته اند و نه مدیران اقتصادی کشور را میشناسند. باید بگویم یک آزمون و خطای دیگر در راه است و بس. مگر نمیدانید راهبرد مدیریتی ما،شدیدا غیر علمی است، اتکای محض به آزمون و خطا دارد و نادیده انگاشتن آزموده ها و تجارب جهانی ویژگی بارز آن است؟

0 0

مهرداد میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 17:55
چرا اعلام نمی کنند ذقیقاً تا کی این اتفاق خواهد افتاد؟ درست مثل راه اندازی بورس ارز که گفته میشد در چند روز آینده و نهایتاً کنار گذاشته شد....

0 0

ایرانی میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 17:52
به پیشنهاد یکی از دوستان دولتی امروز رفتم 20 تا سکمو بفروشم اول صبح 940 هم میخریدن اما ظهر 930 به زور فروختم.طلا فروشه میگفت امروز چند تا کله گنده که از بازار خبر دارن سکه هاشون رو اوردن فروختن تو بازار.فردا قیکتها شکسته خواهد شد 100%

0 0

asi میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 17:29
این رو در نظر بگیرین که با زور دارند طلا و سکه و دلارو میارند پائین،فکر فروختنش نباشین،اونس میاد بالا ، همش حرفه،چرا تا میخوان میارنش بالا ولی الان که اونس بالاست میخوان بیارن پائین.

0 0

م.م میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 17:15
آخه چه فایده؟-دلار رو هم ارزونش کنند قیمته جنس هایی که با افزایش قیمت دلار بالا رفته که پایین نمیاد
پس نتیجه میشه سود بیشتر دلالها و رانت خوارهای عزیز

0 0

ملوان زبل میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 15:06
اگه انجام بشه دوباره میخریم تا گرون بشه بانک مرکزی دنبال یه راهکار جدیده . و اگه قراره پایین بیاد بخاطر این راهکار ناشناخته است که پایین بیاد چون تا حالا هر وقت ارز ریختن سی چهل تومن اومده پایین و عصر دوباره برگشته سر قیمت قبلش .اگه صد ملیارد دلار هم بریزن تو بازار همه وایمیستن تا دلار به کف فیمتی برسه و همشو میخرن و یه ماه بهد دوباره قیمت بر میگرده سرجاش همون دو و پانصد

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 14:16
بی چاره شدیم، دلار بزودی از 3000 تومان عبور خواهد کرد.

0 0

بی طرف پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/07/02 ساعت 09:20
عزیز برادر تو رو چه حسابی این حرفو میزنی؟ ما که اخر
تحلیلگریرو تو بازار سرمایه در اوردیم انقدر مثل شما مطمن حرف نمیزنیم // این موج دلار دست کم تا 1600 باید ریزش کنه

0 0

ایلیا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/29 ساعت 09:19
واقعا بیچاره شدی دلار 1450

0 0

م. رضا میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 14:07
من که دیگه فریب این حرف ها رو نمیخورم بهترین پس انداز ارز وسکه طلاست

0 0

م. رضا میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 14:06
من که دیگه فریب این حرف ها رو نمیخورم

0 0

مهدی میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 14:03
وقتی که چشم انداز مذاکرات هسته ای تیره و تار است و تا زمانی که اوباما به فکر انتخابات امریکاست یهنی فعلا تا حدا اقل دیماه صحبتی از سازش یا تعدیل مواضع طرفین نیست- پس با خیال راحت طلا و دلار بخرید - دلار بزودی به 3200 تومان و سکه به یک میلیون و پانصد هزار ریال خواهد رسید

0 0

احمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/31 ساعت 12:28
نظر دادیا !!!!! یک میلیون و پانصد هزار ریال؟؟؟؟ یا تومان دایی؟؟؟؟؟

0 0

واقع بین میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 14:02
موقتی ،مسکن درد رادرمان نمی کند .

0 0

داداش علی میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 13:47
دوستان در نظر داشته باشید این آقایی که از بانک مرکزی خبر رو دادن اشاره فرموده اند که بازار ارز تحت تاثیر قرار گرفت که منظور همان افزایش قیمت دلار تا 2800 وبلکه بشتر است .از منابع موثق به گوش می رسه که تو همین آشفتگی الان تجار بزرگ همچنان در حال خرید دلار ویورو هستند .چون قیمت ها تو یکشنبه هفته اینده باور نکردنی بالا خواهد بود پس برای خرید هنوز هم دیر نشده

0 0

mehdi میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 13:44
قیمت کالایی که رفته بالا چه جوری می خواهند کاهش دهند ؟

0 0

دلار دار میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 13:31
کاربر mehdi halimi l مثل اینکه دلارهات رو 1900 آب کردی
دلار تا 6700 مبره بالا

0 0

وحید میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 13:21
امیدوارم

0 0

عرفان میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 13:17
آرزوي همه ما ارزان شدن دلار يا بهتره بگم جون گرفتن رياله ولي متاسفانه همه ما مي دونيم واقعيت خلاف اينه .پس فقط و فقط براي حفظ ارزش واقعي داراييتون سكه بگيريد كه درحال حاضر حباب منفي نزديك 100 تومن داره .با آرزوي ثبات براي اقتصاد و آرامش براي همه

0 0

ارزان پور میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 12:56
ارز 1012-1023 تومان به زودی در بازار میاد.

0 0

همتي میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 12:39
انشا اله دلار مياد پايين تا مردم نفس بكشن و انس بره بالا تا همه نفع ببرند

0 0

نا امیدم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/29 ساعت 15:30
همتی جون اگر انس بره بالا همه سود می کنن؟ همه یعنی عده ی کمی که طلا خریده اند؟ یا یعنی اکثریتی که هر چی طلا گرون تر بشه جلوی زن و بچه شون خجل تر میشن؟ یک کم انصاف داشته باشین آخه

0 0

دكتر میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 12:35
دوستان دلار بزودي به كما خواهد رفت حتي اكر مدتش طولاني هم نباشد مراقت سرمايه هاتون باشيد

0 0

آرزو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 16:23
آقای دکتر من چند روزه که دارم به دوستان هشدار می دهم که به زودی دلار وطلا به کما میرود ولی دوستان حرف منو جدی نگرفتند وتوی قیمت بالا طلا خرید کردند .

0 0

اقتصادی میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 12:35
تا زمانی که مشکلات نقل و انتقال ارز وجود دارد ، امکان مانور مسوولان بسیار کم است، همه راهها موقتی و مقطعی است و نمی توان انتطارات بلند مدت بازار را بر آورده کرده و امکان برنامه ریزی حتی در کوتاه مدت هم از دست می رود.

0 0

عباس 87 میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 12:30
به نظر من، این یعنی کسی قصد پایین آوردن قیمت را ندارد، فقط میخواهند جلوی نوسانات گرفته شود. امیدوارم حداقل این هدف محقق شود تا مردم تکلیف خود را بدانند.

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/31 ساعت 00:09
نگیم قصد پایین آوردن رو نداره (بی انصافیه). دولت به هر حال مطمئنا دوست داره که دلار بیاد پایین. کما آنکه این همه سال قیمت رو پایین تر از حد معمول نگه داشته بود و جامعه جهانی گیر داده بود که اگر می خوایم به اقتصاد جهانی بپیوندیم، دولت باید ارز رو رها کنه تا به قیمت واقعیش برسه.
متاسفانه بخاطر تحریم ها دولت توانایی پایین آوردن ارز رو نداره.

0 0

sh میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 12:30
انشا الله حداقل این طرح اجرا شود
گرچه بعید به نظر میرسد
لطفا تایید یا عدم تایید...

0 0

طلای یونیکا میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 12:30
خدا کنه من روش حساب کردم ایشالا نمی تونن قیمت و بشکنن

0 0

احمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/31 ساعت 12:25
اول جمله بندیت رو درست کن بعد نظر بده طلای یونیکا!!!!!!!!!!!

0 0

هستي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 15:13
چي شد؟ براي كاهش قيمت "خدا كنه" يا "ايشاا.. نميتونن"؟

0 0

عشق ماشین میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 12:24
خدایا یه کاری کن این قیمت ارز بیاد پایین.هر ماشین و قیمت میکنی 10- 12 تومن اومده رو قیمتش.این انصاف نیست بخدا...

0 0

وحیدایرونی میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 11:48
همیشه رانت و دلال وجود داره،کسی هم کهاز رانت استفاده میکنه من و تو خواننده مطلب نیستیم.
کسی رفته شرکت در پاکستان برنج کیلویی 800 فاکتور و ارزیابی میشه 2000 تومان.خوب ارز دولتی هم میگیره و واقعا وارد میکنه.برنج رو به همون 2000 تومان میفروشه .هر کیلو یک دلار سوذ کرده حتی اگر برنج هم ...
من یک راه به نظرم فقط جواب میده که اونم نرخ رو تک نرخی و شناور کنند همین.
امیدوارم نظرم ثبت بشه ...

0 0

تاجر میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 11:42
ببینیم و تعریف کنیم.

0 0

mehdi halimi میگه :

تاریخ: 1391/06/28 ساعت 11:41
به نظر من هم دلارو تا1900 بیارن پایین

0 0

خسته دل پاسخ می دهد :