اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزايش ساعت کار شعب بانک هاي صادرات، سپه و ملي

همزمان با ايام پاياني سال جاري و فرارسيدن نوروز 1389، ساعت کار شعب بانک هاي صادرات، سپه و ملي در سراسر کشور افزايش يافت.


به گزارش سایت طلا به نقل از ايرنا،‌ تمام شعب بانک صادرات در سراسر کشور از روز شنبه 15 تا 27 اسفند ماه سال جاري به جز تعطيلات رسمي از ساعت 30/7 تا 17 بصورت يکسره باز خواهند بود.
شعب منتخب اين بانک از روز شنبه در مدت مذکور به جز ايام تعطيلات رسمي از ساعت7/30 تا 30/18 بصورت يکسره باز بوده و همچنين شعب منتخب اين بانک در روز شنبه 29 اسفند ماه از ساعت 30/7 تا 16 پذيراي مشتريان هستند.
لازم بذکر است، شعب منتخب کشيک بانک صادرات ايران در تعطيلات رسمي نوروز طي روزهاي دوم، سوم و چهارم فروردين 89 از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر آماده ارايه خدمات خواهند بود.
گفتني است بانک صادرات ايران براي ارايه خدمات بانکي به مشتريان در مناطق آزاد تجاري نيز تمهيدات ويژه‌اي اتخاذ کرده بطوري که شعب اين بانک در مناطق آزاد در روزهاي پاياني سال بصورت 2 شيفته از ساعت 30/7 تا 30/19 بعد از ظهر داير و در ايام تعطيلات نوروز نيز از ساعت 30/8 تا 30/12 فعاليت خواهد داشت.
شايان ذکر است اسامي شعب کشيک بانک صادرات ايران از طريق سايت اين بانک به آدرس www.bsi.ir جهت اطلاع مشتريان قابل دسترس است.
همچنين در روزهاي پاياني سال، پيش‌بيني هاي لازم براي تأمين نقدينگي شعب و دستگاه‌هاي خودپرداز ثابت و سيار شبکه بانک صادرات ايران انجام شده است.
گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي بانک سپه نيز حاکيست، ساعت کاري تمام شعب اين بانک از 15 اسفند ماه سالجاري تا پايان سال به 18 افزايش يافت.
شعب بانک يادشده در تهران بصورت يکسره و در شهرستانها و استانها در دو نوبت صبح و عصر مشغول فعاليت خواهند بود.
براساس گزارش رسيده از روابط عمومي بانک ملي ايران نيز تمام شعب اين بانک از روزهاي 22 تا 27 اسفند ماه به جز روز 25 اسفند ماه تا ساعت 17 فعال هستند.
همچنين در روز سه شنبه 25 اسفند ماه جاري مصادف با آخرين شب چهارشنبه سال تمام شعب بانک ملي تا ساعت 16 باز خواهند بود.
در روزهاي پاياني سال پيش بيني هاي لازم براي تامين نقدينگي شعب بانک ملي انجام شده و شعب اين بانک در ايام مذکور،‌ کمبود نقدينگي نخواهند داشت.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد