سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.

طرح دو فوریتی اصلاح ساختار قدرت بانک مرکزی؛ هفته آینده در مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جمعی از نمایندگان مجلس طرح دو فوریتی "اصلاح ساختار قدرت در بانک مرکزی" را تهیه کرده اند که هفته آینده به هیات رییسه مجلس ارائه می شود.

پول نیوز


ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه غیر علنی روز سه شنبه مجلس با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره بررسی وضعیت بازار بورس و ارز، نمایندگان مجلس پیشنهادی مبنی بر اصلاح ساختار قدرت در بانک مرکزی را مطرح کردند.

وی تصریح کرد: برای سر و سامان دادن به وضعیت بازار بورس و ارز به وزیر امور اقتصادی پیشنهاد دادیم اصلاحات اساسی در ساختار قدرت در بانک مرکزی انجام و رییس شورای پول و اعتبار نیز تغییر کند.

نماینده مردم لاهیجان تاکید کرد: باید مقامی در راس ریاست شورای پول و اعتبار قرار گیرد تا بتواند در چنین شرایطی پاسخگو باشد.

نمایندگان مجلس روز سه شنبه با حضور سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور بررسی وضعیت بازار بورس و ارز جلسه غیرعلنی تشکیل دادند.

به گفته ندیمی، در این جلسه غیرعلنی، نمایندگان مجلس در حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی از بی ثباتی در بازار بورس و ارز انتقاد کردند.

نمایندگان لاهیجان اضافه کرد: هدف از برگزاری این نشست این بود که نمایندگان مجلس و دولت برای ارائه راهکارهایی درباره وضعیت بازار بورس و ارز هم اندیشی داشته باشند.

به گفته سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، در جلسه غیرعلنی امروز، مسوولانی از وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند.

ندیمی افزود: نمایندگان مجلس در این جلسه از دولت خواستند هر چه سریعتر راه حلی برای وضعیت نابسامان بازار بورس و ارز اتخاذ کند.

به گفته وی، نشست هم اندیشی بعدی نمایندگان مجلس با برخی وزرای دولت برای بررسی وضعیت بازار بورس و ارز متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

مسافر میگه :

تاریخ: 1391/06/25 ساعت 09:27
علاوه بر مسافر دانشجوی خارج وبیمارانی که به خارج میرن امروز فردا کلی حاجی داریم که باید برن مکه و دلار دولتی که هیچی کلی هم دلار ازاد باید با خودشون ببرن. و این یعنی مصرف دلار و کاهش هر چه بیشتر دلار

0 0

محمدرضا میگه :

تاریخ: 1391/06/25 ساعت 00:02
دوستان دقت داشته باشن بهترین گزینه تو شرایط کشور ما که حتی از 5 دقیقه دیگم خبر نداریم (منظورم اینکه بدون اتفاق خاصی دلار این همه نوسان داره)بهترین گزینه اینه که همه ی تخم مرغا رو تو یه سبد نذارین ومجموعه ی سرمایه ای بسازید که تو نوسانات زیاد ضرر نکنید حالا یه مقدار کمتر سود کنید(یعنی یه بخش دلار یا طلا_ویه بخش بورس یا مسکن یا سپرده یا ثبت نام خودرو) برای نمونه اردیبهشت وخرداد 91 به یاد بیارید.

0 0

ایمان میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 23:01
کسانی که ارز خریدن به امید اینکه سود ببرند از فردا منتظر زیان باشند.هرچه زودتر بفروشند دیر .ضمناً آن آقایی که باباش ماشین خریده سود کرده با کاهش نرخ ارز سود ماشین آنها به زیان تبدیل می شود. از فردا منتظر کاهش نرخ ارز باشید مگر دولت محترم این اجازه را به اخلال گران اقتصادی می دهد تا مخل نظم و امنیت اقتصادی و ملی کشور شوند.

0 0

ایمان میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 22:55
کسانی که ارز خریدن به امید اینکه سود ببرند مطمئن باشند در این هفته و از این به بعد زیان هنگفتی خواهند کرد هرچه زودتر بفروشند دیرتر است البته اگر از فردا خریداری باشد.

0 0

mha3131 میگه :

تاریخ: 1391/06/25 ساعت 04:11
یکی جواب دهد چرابانکها دلار نمی فروشند وکار مردم را برای ارسال حواله به دیگر کشورها انجام نمی دهند ومی گویند تحریم هستیم .ریال هم ارسال نمی کنند .پس مردم چه باید انجام دهند تا بتوانندبه خارج پول ارسال کنند ؟

0 0

خوخ میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 21:15
ساختار بانك مركزي با سي سال تاخير اصلا ح ميشود بازم جاي شكرش باقيييييييييه

0 0

گل یخ میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 20:27
بابک خان مگه همینجوریه 15 میلیارد دلار بریزند تو بازار.ما که از خدامونه.اما باید دید..........

0 0

حرف راست میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 19:01
بریزن تا می تونن تو بازار 1800 بدن هر چی ریال دارم می کنم دلار تا ارزش پولم حفظ بشه جلو تورم زیادو بگیرن نه طلا می خرم نه دلار اما تا اوضاع اینه 1 ریالم به درد نمی خوره پارسال بابام ماشین خریده 17.26م الان شده 28 م خوب هم استفاده کردیم هم سودش از بانک بیشتر بوده ریالو نگه داشتن دیونگیه مگر تحریم ها شکسته شه

0 0

امید میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 18:49
کاهش ارزش ریال به خاطرتحریمها هست.تا تحریم ها هس:هر روز بدترازدیروز

0 0

امیر علی جون میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 17:13
دوستان لطف کنید بگید تزریق ذلار به بازار صحت داره ؟

0 0

امیر علی جون میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 14:11
تاثیر خبر آق بابک تو بازار چیه

0 0

ایمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 21:36
تاثیرش کاهش نرخ ارز و جمع آوری نقدینگی و به تبع ان کاهش نرخ تورم .منظقی به نظر می رسد اگر بانک مرکزی ارز تزریق نماید و کاری بسیار مناسب است.

0 0

ایمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 21:35
تاثیرش کاهش نرخ ارز و جمع آوری نقدینگی و به تبع ان کاهش نرخ تورم .منظقی به نظر می رسد اگر بانک مرکزی ارز تزریق نماید و کاری بسیار مناسب است.

0 0

ایمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 21:34
تاثیرش کاهش نرخ ارز و جمع آوری نقدینگی و به تبع ان کاهش نرخ تورم .منظقی به نظر می رسد اگر بانک مرکزی ارز تزریق نماید و کاری بسیار مناسب است.

0 0

سامان میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 12:14
تزریق نقدینگی مساویه با کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی ومسلما تو ایران نقش دلار در افزایش بهای سکه بیشتر از انس هستش در نتیجه هفته آینده هفته نزولی برای دلار و طلاست

0 0

بابک میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 09:06
مقرر است بانک مرکزی جهت پایان دادن به این آشفتگی که در بازار ارز بوجود آمده از تاریخ 25/6/91 مبلغ 15 میلیارد دلار ارز از طریق صرافی ها و بانک ها به بازار تزریق نماید.

0 0

ریحانه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 22:07
شوخیتون گرفته؟؟ خدا نکنه

0 0

مهرداد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 15:13
آقا جان این رقم سنگین رو از کجا آورده ای . این رقم معادل 3 ماه خرج مملکت میشه !!!! تازه چند وقت پیش بانک مرکزی اعلام کرد احتمالا هنگام راه اندازی بورس ارز 100 تا 200 میلیون دلار به این بازار تزریق خواهد کرد !

0 0

pejman میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 01:36
بانک مرکزی گزینه های مختلفی را در دسترس دارد. ایران یکی از کشور های ثروتمند منطقه است و نگران ارز خارجی نباشید. بیشتر تقاضای داخل هم به خاطر این است که مردم میخواهند که سرمایه های ریالی شان حفظ بشود که برای آن دسته از مردم پیش فروش سکه روش بسیار مناسبی است.

0 0

بانه میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 01:20
فرداکمی قیمتهابالامیره وشنبه دلارتامرز۲۵۰۰خواهدرفت

0 0

ریحانه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 22:08
انشالا

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 12:42
اگر اونس رو گفته بودی میشه 2500 می شد تو خواب دیدش ولی دیگه دلاری که رو به نزوله که یهو 2500 نمیشه!! اما حالا چون شمایی حداکثر تا دو ماه دیگه میشه ولی چونه نزن.

0 0

سید میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 23:25
فردا صبح طلا با گرمی 95 تومن آغاز کار میکنه
البته تا قبل ساعت 10 همه با همون 93 تومن خرید و فروش میکنن
فقط دعا کنید دلار بیاد پایین طلا هر چقدر که خواستید بره بالا

0 0

ریحانه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 22:06
من که فقط دلار خریدم دعا می کنم بشه 3000

0 0

آرزو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 09:15
آقا سید فردا 24 شهریور جمعه هست بازار هم تعطیله .

0 0

بامزه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 01:30
فردا جمعس داداش من!!!!

0 0

بهنام میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 23:08
دوستان به دلار 1900 سلام کنید نظر بدین حالا+و-

0 0

سعید یزدی میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 21:19
سلام به همه.تا آخر هفته دیگه دلار 3000تومنه عزیزان.

0 0

بانک مرکزی میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 21:03
افرادی که زندگیشان را به چند سکه و دلار تبدیل کرده اند : افت شدید قیمت سکه و دلار در هفته آینده.

0 0

پرویز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 17:48
نه بابا؟؟ یعنی تحریمها جمع شد و خرید سراسری نفت از ایران شروع شد و بانکها اجازه نقل و انتقال پول رو دوباره پیدا کردند؟؟ اگر چیز دیگری منظورت هست باید بگوییم خواب دیدی خیر باشد. افت ممکن است ولی از شدید حرف نزن که خنده ام میگیرد!!!

0 0

رامین میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 20:40
کاهش ارزش ریال به عمد انجام نمیشود زیرا کالاهای صادراتی کشور ما سرمایه ای است یعنی سالامبور سنگ معدن و غیره صادر میکنیم اگر سالامبور به چرم و سنگ معدن به مرمر ساخته شود میتوان قبول کرد که مسئولین با علم ارزش ریال را کاهش میدهند.
همچنین به منظور مبارزه با قاچاق سوخت ارزش پول ملی را میبایست حفظ کرد در حالیکه قاچاقچیان سوخت در حال حاضر هزینه های قاچاق سوخت را ینا به توجیه درآمد آن انجام میدهند.
ا ماهی و میگو صادراتی که 1.7 دلار فروخته میشد حالا به دلیل رقابت های فروشنده های داخلی 1 دلار فروخته شود که خود باعث کاهش درآمد صادراتی است . بنابراین بهتر است هرچه سریعتر اقدام عاقلانه ای صورت گیرد.

0 0

على دست طلا میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 20:28
مردم دلار ميخوان يكى دانشجوه ، يكى مسافره، يكى گردشگره،يكى بيمار داره ،يكى واردكننده يكى توليد كنندس، يكى ميخوادبه جاى ريال سرمايشو بادلار پس اندازكنه ؛خلاصه انواع تقاضادربازار موجوداست وتامشكل تحريم از بين نروداين حرفها وجلسات دردى را درمان نخواهدكردو اگه بانكها بتوانند به تقاضاى ملت پاسخ دهد فبها ،درغير اينصورت به زودى آتشفشانى دلاروارز دوباره شروع خواهد شدوايباربيشترفوران خواهد كرد(والسلام)

0 0

زرشک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 12:45
برای شما دست قشنگه.... حرف حساب جواب نداره.

0 0

سید میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 20:10
فردا تا غروب هم دلار 50 الی 110 تومن افت قیمت داره !
اگه نداشت من دیگه نظر نمی دم

0 0

سپهر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 04:18
فردا غروب که مپگفتی یعنی امروز (جمعه) دلار قیمت رسمی داره؟

0 0

راد مهر میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 19:29
واقعا مردم خسته شدن از این همه گرونی سرسام اور.خدا کنه قیمت ها بیاد پایین

0 0

خاله خاور میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 19:14
اقتصاد وابسته به نفت وقتی که مورد تحریم هم باشه چی میشه

0 0

آریو میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 18:38
امیدواریم هرچه زودتر سرو سامان پیدا کند

0 0

هادی میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 17:40
دلار همچنان می تازد

0 0

رویا میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 17:39
دیوار کوتاه گیر اوردن و گرنه مجلس از همه بهتر میدونه که افزایش قیمت دلار دست بانک مرکزی نیست .

0 0

حجت اله میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 17:40
ای بابا .
اگر بانک مرکزی دلار داشت که نمیذاشت اینجوری بشه .
این دست مو نداره شما بیا بکن .

0 0

مسعود میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 17:38
بانک مرکزی وقتی به دلیل تحریم ها دلار نداره که وارد بازار کنه چی کار میتونه بکنه ؟ هر مشکلی رو که نمیشه به پای بانک مرکزی گذاشت . باید واقعیت رو قبول کرد .

0 0

پیش بین میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 17:36
پاسخگویی بانک مرکزی به مجلس مسلما برای کشور خوبه و کار درستیه ! ولی هفته اینده با توجه به طرح QE3 اونس و سکه بالا میره و دلار هم به دنبالش خواهد رفت . و دلار به 2700 میرسه و سکه به یک میلیون و صد .( طبق نمودار و قواعد تکنیکال) به نظر من این قیمت ها دیگه تثبیت شدند و کاری نمیشه کرد و مشکل اصلی تحریم و کمبود دلار است و این رو هم کاریش نمیشه کرد .

0 0

بارون میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 17:18
سلام امروز به نظرتون سکه 930 تومن بخرم ؟؟؟

0 0

پارسا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/25 ساعت 08:59
حتمن بخر چون امروز و فردا خارجی ها تعطیلن انس ثابته.ولی روز دوشنبه حتمن بیشتر خواهد شد

0 0

فرشاد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/25 ساعت 07:24
بله ، حتما" بخر . چون سکه این هفته از یک میلیون می گذرد .

پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا