سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.

التهاب بازار طلا و ارز فروكش كرد

در حالي كه رييس اتحاديه طلا و جواهر از كاهش التهاب بازار طلا،‌ ارز و سكه خبر مي‌دهد، قيمت دلار امروز 2545 تومان و قيمت سكه طرح قديم 937 هزار تومان است.

ایسنا


به گزارش سایت طلا به نقل از ایسنا، قیمت سکه طرح جدید امروز 936 هزار تومان، نیم سکه 470 هزار تومان، ربع سکه 237 هزار تومان و سکه یک گرمی 135 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

این در حالی است که دیروز قیمت دلار در حدود 2600 تومان و سکه در مرز یک میلیون تومان قرار گرفته بود.

هر اونس طلای جهانی 1732 دلار

همچنین امروز هر گرم طلای 18 عیار 95 هزار و 350 تومان، هر مثقال طلای 18 عیار ‌413 هزار تومان و هر اونس طلا در بازار جهانی 1732 دلار قیمت دارد.

کاهش قیمت در بازار ارز نسبت به روز گذشته

در حالی که دیروز قیمت هر دلار تا مرز 2600 تومان پیشروی کرده بود، امروز قیمت هر دلار 2545 تومان و هر یورو 3210 تومان است. البته قیمت پوند تا لحظه مخابره خبر اعلام نشده بود.

محمد کشتی‌آرای - رییس اتحادیه طلا و جواهر، در گفت‌وگو با ایسنا درباره روند قیمت‌ها در بازار ارز،‌ طلا و سکه گفت: امروز التهاب بازار نسبت به روز قبل کاهش یافته و قیمت‌ها نسبت به روز قبل از آرامش بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: قیمت طلا و دلار از عصر دیروز با توجه به اتفاقاتی که تجربه کرده، کاهش یافته و فاصله بین قیمت واقعی و بازار از بین رفته است.

کشتی‌آرای در پایان با تاکید بر اینکه عرضه و تقاضای ارز تعیین کننده اصلی قیمت‌هاست، بیان کرد: زمانی که ارز در بازار عرضه شود، طبیعتا قیمت‌ها کاهش می‌یابد و در غیر این صورت با کاهش عرضه ارز شاهد افزایش قیمت هستیم.

نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

n میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 23:52
پيشبيني 7000 تومان اختلاف داره 0

0 0

قیزیل میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 20:19
میشه فرمولش رو بگید ببینیم آیا راست می گید یا نه؟

0 0

خلبان میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 16:32
سلام ... با توجه به پیش بینی سایت طلا در قسمت پیش بینی مظنه که نزدیک 9000 تومان کاهش زده دلار صدرصد فردا (پنجشنبه)نزولی باز خواهد شد

0 0

آریو میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 16:27
واقع بین جان حق باشماست .. کسانی که به طمع سود برای خرید سکه و ارز افتادن به این فکر نمی کنند که افزایش بهای طلا و ارز باعث افزایش شدید قیمت اجناس از قبیل خوراک و پوشاک و لوازم خانگی و .... میشه .. و درنهایت ضرر کردن نه سود چون ملزومات زندگیشون رو باید گرونتر بخرن

0 0

بی طرف میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 15:37
سکه شنبه ساعت 12 زیر 900 چرا که دلار شدیدا افت میکنه

0 0

واقع بین میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 14:40
من فقط این رو میدونم که خیلی از اینایی که توی این سایت اظهار نظر میکنن خودشن ذینفعند،فرق ما با خارجی ها اینه که توشرایط بحرانی فقط مشکلات رو تشدید میکنیم وبیشتر تقصیرات رو گردن همدیگه میندازیم................

0 0

خوخ پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 02:17
منم باهاتم واقعا كه واقع بيني..

0 0

علی عالی میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 13:21
عزیزان بهتر از طلا که معتقدن سکه میاد پایین توجه کنن که قیمت سکه 930 تومنی با اونس 1740 دلار، در شرایطی واقعی خواهد بود که قیمت دلار داخلی حدود 1900 تومن باشه، در حالی که الان قیمت دلار در بازار چیزی حدود 2450 تومن هستش. خلاصه این که اگه اونس ثابت بمونه و دلار حتی در بهترین شرایط تا 2000 تومن هم پایین بیاد، قیمت سکه کاهش نخواهد یافت. پس به همه عزیزان مشکوک اطمینان میدم که سکه در چند ماه آینده پایین نمیاد بلکه ممکنه تا 1100 هم بالا بره. بازم میگم اگه دلار زیر 2000 تومن و اونس زیر 1700 دلار برسه سکه باید بیاد پایین.

0 0

به ما چه میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 12:26
ولي اي دوستان
مطمعنا اين قصه سر درررررررراااااااااازززززز دارد .
خواهيد ديد .

0 0

««S2»» میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 02:20
شوی جالبی بود وجالبتر مردمی که هجوم اورده بودن واسه فروش گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی

0 0

mehrdad میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 02:00
این بازار 30تاش شانسه 70تا شناخت وعلم البته دلو جرعت که حرف اولو میزنه

0 0

afsaneh میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 00:56
به نظر شما سكه را چقدر ميتونن پايين بيارن و من كي سكه بخرم؟

0 0

علی عالی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 13:23
اگه دولت خیلی بخواد هزینه کنه و قیمت دلار و سکه رو پاییین بیاره، با قیمت های شدیدا غیر واقعی ممکنه به صورت مقطعی سکه تا 850 بیاد پایین. ولی به صورت موقتیه و بازم میره بالا

0 0

reza میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 00:22
درخواست اعمال تحریم های شدیدتر ضد ایران از سوی بریتانیا، فرانسه و آلمان

0 0

mehdi میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 22:58
امروز بازار خیلی آشفته بود.از صبح عرضه زیاد بود مردم برای فروش سکه هاشون هجوم آورده بودند.تو کل فردوسی 2تا صرافی فقط خرید سکه داشتند بقیه هم اصلا معامله نمی کردند.دلیل افت قیمت عرضه زیاد و تقاضای کم بود.ولی بعدازظهر از میزان عرضه کاسه شد.قیمت اصلی و واقعی سکه با انس 1730 و دلار 2400 تومان 977000 تومانه تازه این مبلغ بدون مالیات بر ارزش افزوده است پس منتظر بمونید تا قیمت سکه به قیمت واقعی اش یعنی 1000000 نزدیک بشه.تازه من قیمن انس و دلار رو حراقل در نظر گرفتم.

0 0

BMW پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 13:29
پراید جان اگه ریاضیت هم مثل شعار دادنت خوب باشه، میتونی بری محاسبه کنی: با قیمت اونس 1740 دلار و قیمت دلار حداقل 2300 تومنی قیمت واقعی سکه بیش از یک میلیون میشه، تازه mehdi داشت بهت تخفیف میداد!!!

0 0

mehdi پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 11:32
آقای براید141 می شه بگی کجای حرفم الکی بود؟من واقعیت بازار در روز سه شنبه صبح رو گفتم.من 38تا سکه داشتم 11تای اون رو به دلیل نیاز به پول 905000 تومان به زور فروختم.جو هم ندادم.پتج شنبه با توجه به افزایش احتمالی انس جهانی بازار داغتر خواهد شد و می شه سکه رو با قیمت حدود 970000 تومان به فروش رساند.

0 0

برايد 141 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 02:24
يعني حالا جو دادي به همه ؟ يعني فردا ديگه فروشنده كمه و همه ميرن تو صف فروش سكه 1000000 تومني؟ بسه اقا اظهار نظرهاي الكي و بي محتوا خسته مون كرد

0 0

احمدخانی میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 22:07
با اونس 1735 و دلار 2470 ارزش طلای هر سکه یک میلیون و 50 هزار تومن میشه. ظاهرا امروز با ارزون کردن سکه قیمت دلار رو یه ذره آوردن پایین که البته خیلی موثر نبود و دیدین که برگشت سر جاش... به نظر هم نمیاد با این روشهای مقطعی کاری از پیش بره.

0 0

امیر میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 21:43
برنامه دولت آن است که دلار آزاد را در حدود 2500 تومان تعیین قیمت کند

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 02:39
حالا تعیین نگیم. بگیم تفهیم، تثبیت، تبیین. حالا منفی بزنین.

0 0

هستي میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 21:39
بله،‌ در عرض چند ساعت 60 تومن پايين كشيد، 55 تومن بالا رفت. اصلا هيجاني هم در كار نيست

0 0

Arez0o میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 20:19
الان كه ساعت ٢٠:١٨ هست كه باز رفت بالا شده ٩٣٠ كه ! ظهر تا ٨٧٠ هم رسيد كه اقايون دلال ها حالي بردن !

0 0

sagad میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 19:21
یعنی کف قیمتش همینه

0 0

تاجر میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 19:14
وای چقدر فروکش کرد ما داریم میریم

0 0

خوخ پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 02:12
چرا داريد ميميريد؟ ازخوشي؟.... خب مباركتون باشه..

0 0

هستي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 07:19
داريم مي ميريم ، البته از خوشحالي...

0 0

همیشه برنده میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 18:51
به امید افزایش نرخ انس و کاهش نرخ دلار و از بین رفتن حباب منفی سکه

0 0

آرمان میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 18:50
ساعت 15 سكه رو تو همين سايت زده بودن 878000 الان ساعت 18:45 سكه 929000 اونوقت ميگن التهاب فروكش كرده!!!

0 0

بانک مرکزی میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 18:41
اگه بانک مرکزی هم دلار تزریق کنه.همین مردم و دلالان محترم نمیذارن بیاد پایین.امروزم این موضوع رو شاهد بودیم دلار تا 2415اومد پایین بعد الان تا 2470بالا رفته.یعنی دلار 2415برای یه عده مردم این قیمت مناسب به نظر می آد هجوم می برند بخرند بعد تقاضا بالا میره بعد داستان بالا رفتن دلار

0 0

جواد میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 18:27
همین الان هم قیمت سکه حدود 10درصد پایین تر قیمت جهانی انست

0 0

متعجب میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 17:39
منظورش از "فاصله بين قيمت واقعي و بازار از بين رفته" چی بوده؟!!!

0 0

mehrdad پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 19:03
به این حرفا باشه حالا حالاها پایین نمیاد

0 0

لیلی میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 17:30
هر وقت رسید زیر 900 اونوقت التهاب فروکش کرده یه کاهش یه روزه که نمی شه فروکش کردن

0 0

عام میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 17:10
یعنی میفرمایید قیمت واقعی دلار 2500ه؟ اینجوری که قشر متوسط جامعه نابود میشه

0 0

همیشه برنده میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 16:54
به همین خیال باش

0 0

امید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 13:12
عبدالقادر جان من معلم املا هستم، یه تماسی باهام بگیر!!

0 0

عبدالقادر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 10:32
دلار جای نیست که بدهند توبازار انقدری هم که مونده برای موارد ضروری است هرچی دولت مردان می گند بلف است تا حالا شما شاهید رئیس بانک مرکزی چند بار گفته تا 2یا 3روز آینده اتفاقاتی می افتد که هیچ وقت نیفتاد-از طرفی به نظر این حقیر برنانکه ارای انکه بتواند 4سال دیگر پشت میزش بنشیند(چون مثل ما ایرانی ها علاقه خواصی به میزش دارد)باید در جهت ماندن اباما سعی کند و اگر طرح EQ3را به اجرا دراورد نرخ بیکاری در امریکا پایین می آید وبه نفع اباما در رقابت است اینکار را انجام می دهد -که باعث افزایش قیمت طلا می شو د از طرفی خدا خدا کنیم اباما رای آورد چرا که جمهوری خواهان موضعی کاملا خصمانه تر نسبت به ایران دارند که ......

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 02:40
کنجکاوه جان لاوی یا لابی؟ :)

0 0

برايد 141 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 02:17
اين جناب كنجكاوه با اين همه دسباچگي و هيجاني كه دارد ميخواد بگه قيمتها از اين بالا تر هم ميره.

0 0

باباخانی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 19:58
مثل سال قبل بعد چند روز قیمتها افزایش پیدا میکنه تازه در حدود صد هزار تومان حباب منفی داریم

0 0

کنجکاوه پاسخ می دهد :