اونس طلا2213.29
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

طلا سرمایه گذاران را وسوسه می کند

سایت طلا: از آنجایی که رشد اقتصاد جهان به کندی پیش می رود سرمایه گذاران طبق عادت در شرایط بد اقتصادی به خرید شمش طلا روی می آورند.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو، "جین سیمپسون" مدیر ارشد بخش خرید و فروش طلا در موسسه اقتصادی ای بی سی اظهارداشت: هفته گذشته پس از انتشار اطلاعات ضعیف از بازار کار آمریکا اونس جهانی طلا روز جمعه به 1700 دلار افزایش یافت.

براساس این گزارش، مدیر ارشد بخش خرید و فروش طلا در موسسه اقتصادی ای بی سی افزود: صحبت ها در خصوص اجرای سیاست های انبساطی پولی بیشتر از سوی بانک مرکزی آمریکا برای رونق اقتصاد این کشور موجب رشد بهای طلا تا پایان دسامبر به سطح 2000 دلار خواهد شد.

این گزارش می افزاید، وی همچنین اذعان داشت: هر خبر جدیدی در خصوص اجرای دور جدید محرکه اقتصادی QE3 بهای طلا را افزایش خواهد داد ، همانطور که در حال حاضر نیز شاهد رشد این فلز زرد هستیم.

برپایه این گزارش، وی گفت: از آنجایی که افراد اعتماد خود را نسبت به دلار از دست داده اند طلا را به منزله ارز دیگری برای سرمایه گذاری می دانند.
براین اساس، آقای سیمپسون تصریح کرد: در حال حاضر افراد به خرید طلا ادامه می دهند زیرا حتی اگر افراد به میزان جزئی هم روی طلا سرمایه گذاری کنند از آن سود می برند و این فلز گرانبها به عنوان بیمه برای آنها عمل می کند.

این مدیر ارشد اقتصادی با اشاره به اینکه طلا به عنوان پس انداز پولی برای افراد به شمار می آید افزود طلا هیچ گاه اعتبار خود را از دست نمی دهد و هیچ خطری در این خصوص افراد را تهدید نمی کند.

وی گفت: نقل و انتقال طلا به راحتی صورت می گیرد و افراد می توانند آن را با خود برای تجارت به همه جا ببرند.

وی در پایان به این موضوع اشاره کرده است که افراد به راحتی می توانند طلا را در منزل یا بانک ذخیره نمایند و هر زمان که به پول نیاز داشته باشند به فروش آن اقدام کنند./الف


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد