قیمت جهانی طلا به بیش از 2500 دلار در هر اونس خواهد رسید

سایت طلا : کارشناس ارشد موسسه مالی سیتی تاکید کرد روند صعودی قیمت طلا تازه در آغاز مسیر قرار دارد و روزهای اوج فزاینده قیمت طلا در پیش خواهد بود .

 نیویورک پست


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی نیویورک پست ، تام فیتز پاتریک تصریح کرد طلا تابستان امسال روند خوبی را داشته و با رشد 9 درصدی روبرو شده است ولی این تازه آغاز مسیر افزایش قیمت طلا است .

بر این اساس ، وی افزود :به نظر من روند صعودی قیمت طلا در ماههای آینده نیز ادامه خواهد یافت و قیمت هر اونس طلا تا سه ماه نخست 2013 میلادی به بیش از 2500 دلار خواهد رسید . قیمت هر اونس طلا هم اکنون به 1736 دلار رسیده است .

وی در ادامه گفت: محاسبات آماری و تحلیل های اقتصادی ما بر اساس آمارهای پنج سال گذشته در بازار جهانی طلا انجام شده است . این محاسبات آماری نشان می دهد احتمال رشد 60 درصدی قیمت جهانی طلا تا شش ماه آینده بسیار زیاد است .

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، وی اظهار داشت :نگرانیهای اقتصادی زیادی در سطح جهان وجود دارد که می تواند بر روند صعودی قیمت طلا تاثیر مثبت داشته باشد .

ادامه اختلافات داخلی بین احزاب سیاسی آمریکا بر سر کاهش بدهی و کسری بودجه و اتخاذ سیاستهای انبساطی جدید از سوی بانک مرکزی آمریکا ، گسترش بحران مالی و بدهی منطقه یورو می تواند تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته باشد . /م


نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

حامد میگه :

تاریخ: 1391/07/27 ساعت 10:50
من تقريبا يه بيست روزي ميشه 130 گرم طلا فروختم خيلي هم پشيمونم الان ميگيد چيكار كنم لطفا منو راهنمايي كنيد

0 0

سعید میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 22:43
من 200 تا سکه 650 هزار تومان خرید دارم بچه ها به نظر شما کی بهتره بفروشم

0 0

هستي میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 15:55
1800، 1900، 2000 حالا هم 2500. يه دفعه بگيد 5000، تمومش كنيد. مرگ يه بار، شيون هم يه بار...

0 0

مختار وشنی میگه :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 08:00
طلا ماه ژانوئیه ازمرز 2500 دلار میگذره

0 0

حمید میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 17:39
به نظر بنده اول ماه دلار بالای 3230 میشه

0 0

علي میگه :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 12:06
اين قيمت هر اونس توسط چه كساني تغيير ميكنه؟ بر چه مبنايي تغيير ميكنه؟ چه عواملي تأثير ميذاره؟

0 0

kia پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 11:29
عوامل زیادی، منفی دادن چونکه این دیگه از اون سوالا بود!

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 23:23
اینا که منفی دادن منظورشون چی بوده؟ مثکه سکه و دلار ارزون شده اعصاب معصاب ندارین هاااا :)

0 0

رامین میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 23:21
سلام.توصیه من به همه ی دوستان اینه که هر چقدر پول دارند تبدیل به طلا کنند که گرونیش قطعی هست.

0 0

reza میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 17:42
همه دوستان دارن بالا و پایین اومدن اونس و دلار و سکه و طلا را ارزیابی و مقایسه می کنند چرا هیچکس در مورد سرمایه گذاری در مسکن را (برای افراد سرمایه دار) را مطرح نمی کند آیا سرمایه گذاری در مسکن بهتر از بقیه نیست؟

0 0

اصغر طلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/23 ساعت 23:26
- مسکن حداقل سرمایه مورد نیازش زیاده
- مسکن دنگ و فنگش زیاده
- مسکن خوب (به قیمت) گیر آوردن زحمت و وقت زیاد نیاز داره
- مسکن خوب خریدن تجربه می خواد
- مسکن فروشش زمان می خواد
- تو دو سال اخیر سود دلار و سکه بیشتر بوده
باز هم بگم....
اما خوب هر کی سرمایش زیاده منطقیه که همه تخم مرغ هاشو تو یک سبد نذاره.

0 0

معین میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 11:52
نمیدونم چرا بعضی از دوستان هیجانی نظر میدن و با این گرونی دلار مردم رو به خرید تشویق میکنند به خیال اینکه دلار3000 تومن میشه . بنظر من خرید طلای اب شده هم به نفع خود مردمه هم اینکه ضرری متوجه مملکت نمیشه .

0 0

KITCO میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 22:10
مطمئن باشید اونس میاد پائین ولی دلار شاید نه. و قیمت سکه تقریبا ثابت میمونه. پیروز بر شما

0 0

مجيد میگه :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 18:14
حضرت علي ميفرمايند:سرمايه خودتان را سه قسمت كنيد_يك قسمت را پس انداز كنيد يك قسمت تجارت كنيد ويك قسمت را براي امورات زندگي قرار دهيد.

0 0

سرخوش پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 20:33
اگر همش برای امورات بره و چیزی نمونه چکار کنیم؟

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/06/19 ساعت 16:51
میشه لطفا فرمول محاسبه قیمت طلای 18 عیارو در ایران بگید ؟

0 0

محمد رضا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 13:38
قیمت اونس ضربدر قیمت دلار (به ریال) تقسیم بر عدد قرار دادی 9.57 وسپس عدد بدست آمده را تقسیم بر عدد 4.3318 می کنیم . ولی در حال حاضر طلا باید با این نرخ دلار واونس بالای هر گرم 100 هزار تومان باشد که میتوان گفت به خاطر افزایش بی حساب دلار طلا تا حدودی از قیمت دلار پیروی نکرده است /

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/06/19 ساعت 19:00
وای که میمیرم برای انس 2500 دلاری

0 0

اوس کامران سکه باز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 17:27
سلام. اینایی که به پیام من منفی دادن منظورشون دقیقن چی بوده؟ از انس 2500 دلاری بدشون میاد یا ...؟

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/06/19 ساعت 20:02
وای یه حال کسانی که قراره مهریه بدن

0 0

نادیا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 09:12
ازدواج هم که بکنید کی میتونه از شماها سکه بگیره!!!

0 0

میگه :

تاریخ: 1391/06/20 ساعت 07:43
طلا اوج می گیرد. در تاریخ 4 مهر 91 به کمترین قیمت خود می رسد.

0 0

هستي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/24 ساعت 15:09
چي شد؟ اوج يا افت؟

0 0

میگه :