سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.

ارسال پیام محرمانه دولت آمریکا به ایران

در شرایطی که مقامات رژیم صهیونیستی، همواره از احتمال حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای ایران دم می‌زنند و تلاش دارند در این راه، دولت آمریکا را نیز با خود همراه کنند، اخبار و شایعات متعددی از سیاست‌های آمریکا در این زمینه مطرح می‌شود که آخرین نمونه از این دست، ادعای فرستادن پیامی محرمانه از سوی دولت آمریکا به ایران است.

تابناک

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» امروز از فرستادن پیامی محرمانه از سوی دولت آمریکا به ایران خبر داده است، مبنی بر اینکه این کشور در حمله احتمالی به ایران درگیر نخواهد شد. در مقابل، آمریکا از ایران انتظار دارد در صورت وقوع جنگ، از حمله به پایگاه‌های آمریکایی خودداری کند.

به نوشته این روزنامه، مقامات عالی‌رتبه آمریکایی از طریق دو کشور اروپایی به ایران پیغام داده‌اند که با توجه به احتمال حمله یکجانبه رژیم اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران، این کشور از ایران انتظار دارد با حمله به پایگاه‌هایی آمریکایی، این کشور را در جنگ وارد نکند.


این گزارش در شرایطی منتشر می‌شود که بحث‌ها درباره میزان هماهنگی آمریکا و رژیم اسرائیل بر سر حمله احتمالی به ایران شدت گرفته و با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر مقامات آمریکایی، این گمانه که آمریکا جدا با حمله به ایران مخالف است، قوت گرفته است.

در حالی که مقامات اسرائیلی، همواره از ضرورت حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران دم می‌زنند و مدعی هستند در غیر این صورت، ایران به سمت تولید سلاح هسته‌ای پیش خواهد رفت، آمریکا پیاپی اعلام کرده که راهکار مسأله هسته‌ای ایران را از راه دیپلماسی می‌داند.

در همین راستا، در حالی که بنا بود در آینده‌ای نزدیک، مانور نظامی مشترک میان آمریکا و رژیم اسرائیل برگزار شود ـ که از آن به بزرگ‌ترین مانور از این دست یاد می‌شد‌ ـ آمریکا روز گذشته اعلام کرد با کمتر از یک‌سوم نیروهایی که پیش از این اعلام کرده بود، در مانور شرکت خواهد کرد.

از سوی دیگر، ژنرال «مارتین دمپسی»، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز به تازگی اعلام کرده است که مایل نیست در حمله نظامی اسرائیل به ایران «همدست» شود.

به این ترتیب، هرچند اخباری از جمله آنچه امروز در یدیعوت آحارانوت منتشر شده، قابل تأیید رسمی نیستند، مجموعه رویدادهای چند روز گذشته، از وجود اختلاف‌نظری جدی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره ایران حکایت دارد!


نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

سهیل میگه :

تاریخ: 1391/07/04 ساعت 22:43
اسرایل هیچ غلطی نخواهد کرد

0 0

افغان میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 08:58
جوانان افغان برای دفاع از اسلام و مکتب شیعه در وقوع احتمالی جنگ برعلیه ایرام،به کشور ایران کمک خواهند کرد،اگرچه دل خوشی از دولتمردان ایران نداریم اما ما برای اسلام میجنگیم و همانطور که قرآن فرموده است یهودیاون ترسو میباشند و جان خود را زیاد دوست دارند.
مرگ بر فراماسونها

0 0

مخالف ناداني میگه :

تاریخ: 1391/06/22 ساعت 01:17
خسته ام

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 17:59
دلار از مرز 2300 تومان گذشت. ديگه نيازی به حمله نيست و همينجوری اش هم داره همه چيز به هم ميريزه.

0 0

جهان میگه :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 14:32
به نظر اینجانب فراماسونری بدنبال پایگاه غیر از آمریکا وانتقال مقر به چین می باشد ودراین راستا بطور مرحله ای با تضعیف آمریکا وانتقال ثروت به چین سعی دارد برای صده های بعد برنامه ریزی کند وکشوری مثل اسرائیل نیز صرفا ودر این مقطع برایشان مهم است وبعداز انتقال قدرت انهدام اسرائیل در دستور کار قرار خواهد گرفت واگر خدا بخواهد عقل را ازآنها خواهد گرفت تا دراین کار تسریع شود وبعداز آن کلا فراماسونری در جهان مهو خواهد شد

0 0

تنهای تنها میگه :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 14:25
چرا همه اش از جنگ جدال صحبت میکنید جنگ به هر طرف زیان دارد حالا فرض کنید در نهایت ما اسرائیل را شکست دادیم آیا میدانید خسارات مالی وجانی ما چقدر خواهد بود چند سال دیگه کشور ما عقب خواهد افتاد چقدر از جوانان ما کشته خواهند شد شاید برادر شما باشد در نهایت من ندانستم مشکل ایران با اسرائیل در کجاست آیا ما مشکل مرزی وخاکی داریم ویا قبلا به همدیگر بدهکاریم

0 0

میلاد میگه :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 14:12
اگه اسرائیل میخواست حمله کنه خوب حمله میکرد.عراق یا میتونیم بگیم کل جهان وقتی به ایران حمله کرد گفت میخوام بزنم؟یه دفعه زد.اسلام هیچ وقت از کفار شکست نخورده و نخواهد خورد.ایران یه چیز داره که اسرائیل نداره و خیلی هم از بمب اتم قوی تره اونم خداونده.اگه مردمه ما ترسی از بمب اتم یا هر چیز دیگه ای داشتند 8 سال با تمام جونشون جنگ نمیکردند.

0 0

رضا1122 میگه :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 09:31
آخه اینا تو جنگ 33 روزه چه غلطی کردن که الان حمله کنن به ایران خنده داره

0 0

مهران میگه :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 07:44
از هونجا با 350 کلاهک هسته ایش هزاران تا موشکش ایرانو میزنه. حالا جمعیت ایران 80 میلیون باشه و اسرائیل 7 میلیون فرقی نمیکنه. بعد راستی اسرائیل چهارمین ارتش قدرتمند دنیا رو داره.

0 0

Arez0o میگه :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 01:35
مجتبي جو نده ،

0 0

مجتبی میگه :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 22:54
بچه ها بدو اید طلا بخرید که داره گرون میشه

0 0

عشق سکه میگه :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 18:19
اگه جنگ بشه دلار تا 6700 تومان هم بالا میره

0 0

arman میگه :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 17:32
درست همه شمشیرها رو از رو بستن ولی هیچ کشوری نمیخواد شروع کننده باشه .
ولی انشالله جنگی در کار نباشه چون وضعیت خیلی بدتر از قبلش میشه حتی اگر پیروز جنگ ایران باشه
بخاطر اینکه دشمن های بیشتری پیدا میکنیم وشرایط اقتصادی بدتر از حالا و نامنی بیشتر

0 0

بايگي میگه :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 13:31
اسرائيل با جنگ لبنان شكست خورد البته با موشكهاي ايراني بخاطر همين داره عذاب ميكشه -هر چه زوتر اين غده وخيم بايستي جراحي بشه

0 0

sajas میگه :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 08:57
اون موقع است كه تمام منافع ومنابع آمريكا واسراييل در تمام دنيا مورد حمله هاي انتحاري بسيار شديدي قرار ميگيره.

0 0

سپهر میگه :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 04:58
اسراعیل سگ آمریکاست. و آمریکا به فرموده رهبر کبیر انتقلاب هیییییییچ غلتی نمیتواند بکند. بزن مثـبـتو

0 0

سیاستمدار میگه :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 01:21
باسلام.اولا اسراییل هیچ غلطی نمی تواندبکند.ثانیااشکارشدن این پیام محرمانه کمی مشکوک به نظرمی ایدزیرااین نوع اخبارهیچگاه به معرض نمایش عمومی گذاشته نمی شوند.احتمالا پشت پرده اخباردیگری درجریان بایدباشد.مسئولین گوش به زنگ باشند.ثالثااسراییل جرات حمله به ایران رانداردهدف انهااعمال تحریمهای شدیدعلیه ایران وازبین بردن ذخایرارزی کشوراست.جدیداهم جنگهای روانی اقتصادی راعلیه ایران به راه انداخته اندبرای مثال شایع کرده اندتااخرامسال دلاردرایران بین 3000 تا6700 تومان درنوسان خواهدبود.به کوری چشم دشمنان

0 0

کامبیز میگه :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 23:45
اسرائیل بدون پضتیبانی آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه اگر میگه من دخالت نمی کنم دروغ میگه اسرائیل به پشتوانه مالی ونظامی امریک سرپاست

0 0

م، ج میگه :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 21:46
چرا نظر منو نمايش نميدين!!!!

0 0

خبره پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 00:33
بیا اينم نمايش

0 0

مجيد میگه :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 21:37
جنگ يك رويداد تلخه كه فقر و عقب افتادگي به ارمغان مياره _پس تهديدهارو بايد جدي بگيريم وبراي مقابله با اقتدار اماده باشيم از اين كفار زمان هر كاري بر ميايد

0 0

متعجب پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 13:12
اقاجون شماچيكاره اي ميگي كي كافركي خداپرسته.اينقدرازخودت مطمئن نباش

0 0

ایران7 میگه :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 21:31
ما از جنگ استقبال نمیکنیم و اهل حمله هم نیستیم.اونها هم جرءت حمله ندارند مگه رییس جمهورشون مثل بوش دیوونه وباتجار اسلحه یه کاسه باشه.ولی بدونن اگر روزی حمله کنن چنان تو گوششون میزنیم راه خونشونو گم کنن.

0 0

ruhollah میگه :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 19:47
اسراییلی که با سطل ما از بین می ره ادعای جنگ با ایران رو داره؟

0 0

مهدی میگه :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 19:09
به نظر من که این یه نوع تهدید از طرف آمریکاست. می خواد اینطور القا کنه که جنگ جدی هست. به خاطر همین این بار دیگه مدعی همکاری در جنگ کردن با ایران نیست و سعی می کنه جلوه جدی بودن جنگ رو در نظر ایران پررنگ تر کنه.

0 0

بهرام ورجاوند میگه :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 13:21
قبول دارم حمله کردن اسرائیل یل حتی امریکا مشکلاتی را دنبال داره ولی ایرانی هیچ وقت تن به وطن فروشی نمی ده حتی اگه از سبک مملکت داری ایران متنفر باشه تجربه نشان داده ایرانی پاینده به ایرانی بودنش و حاضر بمیره ولی تو ایران بمیره و برای ایران

0 0

حق طلب پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 15:50
اگر یه روزی خواستی بمیری برای عقیدت بمیر نه برای ایران چون اصولا مرزها، قراردادی هستند و اصولا ابزاری هستند برای مدیریت یک منطقه توسط یک حکومت نه بیشتر امیدوارم منتشر بشه
یا حق

0 0

محسن صادقی میگه :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 12:42
خدایا چرا من اینقدر بدبختم؟ زمان جنگ بدنیا اومدم زمان جنگ هم باید بمیرم؟!!!

0 0

متاسف پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/20 ساعت 00:28
دوستم هر حرف راستي رو هر جا نزن ... لوس ميشه... متاسف اونايي هستم که براي نظر زيبات منفي دادن

0 0

مجيد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 13:36
نگران نباش عزيزم اگر تقواي الهي پيشه كني در بدترين شرايط دلت اروم و قلبت رئوف خواهد بود

0 0

برنانکه میگه :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 12:24
فکر نکنم طلا دیگه پایین بیایید.آمریکا نیازی به موشکباران نداره همینطوری داره مثل یک یخ در افتاب ذوب میشه. کل تمدن غرب رو عرض میکنم.امپراطور 16هزار میلیارد دلار بدهی بالا اورده . وضع اروپا هم به همین خرابیه.دنیا چند قطبی شده. و این همه مقدمات ظهور است ان شاا...

0 0

جهان میگه :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 11:21
به نظر اینجانب چین وروسیه بدنبال ایجاد جنگ بین آمریکا وغرب از یکطرف وکشورهای خاورمیانه از طرف دیگر هستند تا دریک اقدام غافلگیرانه آمریکا تضعیف ونقش اول خودرا از دنیا از دست بدهد وبتوانند سرمایه های کلان را به سمت کشورشان جذب ودر صورت امکان آمریکارا تا یک کشور معمولی تضعیف نمایند

0 0

میلاد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 13:02
مطمئن باش کسی که ایرانو دوست داشته باشه هیچ وقت به اسرائیل نمیره.جای دیگه ای نمیتونه بره درست میخواد بره وسط جنگ.

0 0

نيما پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 11:26
توي جنگ چه چيزي نصيب كشور ميشود كه بعضي ها انقدر براي جنگ به شوق آمده‌اند مگر در جنگ طولاني ايران و عراق چه دستاوردي داشتيم كه حالا بيايم يه جنگ ديگه راه بندازيم، مثل اينكه فراموش كرديد كه اسراييل جداي از دولتش مردمي هم دارد كه درصد بالايي از آن مردم ايراني هستند و عاشق ايران به فرض اينكه ايرانيم نبودند از جنگ چه چيزي حاصل ميشود.

0 0

حق پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 14:32
عجب، چنین سیاست سطح بالایی رو شما فهمیدید و آمریکا نفهمید و نشسته تا موقعیت جهانیش له بشه! توجه کنید که بالا رفتن قیمت طلای جهانی در پی سیاست های خود آمریکاست و تا زمانی که دلار در جهان حکمرانی می کنه و آمریکا می تونه با چاپ دلار مشکلاتشو حل کنه هیچ وقت روسیه و چین نمی تونن از لحاظ اقتصادی تضعیفش کنن

0 0

بچه كف بازار میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 22:10
دوستان من اصلاصحبتم اين نيست كه كي ازكي قويتره توروخدامثل بچه ها صحبت از جرات نكنيد ماحتي اگرقويترين كشوردنياهم باشيم بازهم نبايدازجنگ صحبت كنيم.ملتهاباهم خصومتي ندارن دوستان ماهنوزاكثركوچه هامون مزين به نام بهترين عزيزامونه يه خورده تامل كنيد هنوز خانواده هاي اونها جاي خاليشونو حس ميكنن دوستان ما بايد باهمه كشورهابابزرگواري برخوردكنيم قدرت واقعي اينه اگه قراربودباجنگ چيزي درست شه بعدازاينهمه جنگ وضع جهان نبايد اين باشه.به اميدسرفرازيه ايران وعاقبت به خيري تمام مردم دنيا

0 0

بچه كف بازار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 18:38
عزيزم انسانهانبايدشروع كننده جنگ باشندمسلمانهاهم ازاين قاعده مستثني نيستند.اماوظيفه ميهنيه ماساختن مملكت وجلوگيري ازهرگونه درگيريه

0 0

علی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 12:21
شما درست میگی ، مسلمانها نباید شروع کننده جنگ باشند ، اما اگه جنگی شد وظیفه دینی و میهنیشونه شونه از آب و خاکشون دفاع کنند .

0 0

فرهاد میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 21:43
واقعا بعضی ها با این منفی دادن به برخی از این پیامهای ضد اسرائیلی چیو میخوان ثابت کنند.
این نشون میده بیشتر احتکار کنندگان دلار در این وضع تحریم ها کیا هشتند.

0 0

م.م میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 21:42
اونایی که میگن کاشکی اسرائیل حمله کنه میدونن که بخاطر جنگ ایران با عراق و کشته شدن بسیاری از جوانان پر قدرت و با هوش و عزیز کشورمون الان میانگین ضریب هوشی توی ایران چقدر پایین رفته؟
الان میانگین ضریب هوشی توی ایران شده 85 یعنی ایران داره تبدیل به یک کشور عقب مانده ی ذهنی میشه چون سی سال پیش همه ی جوون هایی که باید الان دارای دو یا سه بچه ی باهوش و سالم بودند نیستند یا جانبازن
یکی از مورد هایی که این مسئله رو نشون میده روبه فقر اقتصادی رفتن یک جامعه است که ایران الان داره از این داستان میرنجه
البته این یکی از هزار بلاهاییه که بعد از جنگ سر یک کشور میاد که اصلا برد وباخت در اون جنگ هم درش دخالتی نداره
فکر میکنی آقا خامنه ای برای چی گفت که تولید فرزند کنید چون ایران داره روبه فاجعه قدم بر میداره
بیاید همه فکر مثبت کنیم که هیچ جنگی نمیشه تا حداقل مقداری از این تنش کم بشه
خدایا کشور ما را از جنگ و بلاهای طبیعی دور نگه دار

0 0

مبصر میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 17:54
مطمئنم اكثر اينايي كه در مورد جنگ نظر دادن زير سي سال سن دارن و جنگ رو نديدن كه خيلي راحت در موردش صحبت ميكنن ( آقايون و خانمها هر وقت تونستن فقط تصور كنن كه ممكنه نزديكترين خانوادشون يا دوستانشون رو تو جنگ از دست بدن اونوقت پشت مونيتور رجز بخونن)

0 0

ارش بدون کمان میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 16:40
یه روز بعداز ظهر؟ !!!!!!!!!!!

0 0

اميد حق پرست میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 13:27
5+1 يه روز بعد از ظهر برگزار ميشه ( آقا رضا كه تاريخ دقيق ميخواستي)

0 0

سید میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 12:18
ولی خدا کنه جنگ نشه وگرنه اسراییل چهارمین ارتش جهان رو داره!!!

0 0

اقاجون پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 11:16
اقاكوروش ازنظرنظامي قدرت شيم كه چي بشه شما توجه نكردي برات كره شمالي رومثال زدم.حالادانمارك سوئد فنلاند هلند سوئيس كانادا اتريش نروژ بلژيك مخصوصالوكزامبورك قطركدومشون قدرت نظامين كه اقتصاد خوبي هم دارن توجه نكردي قدرت كشور به اباديشه

0 0

کوروش پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 09:53
اقاجون ؟در حال حاضر در جهان مشکل کار مشکل همه جوانان جهان هست.ما اگر از لحاظ اقتصاد و سیاست و نظامی پیشرفت کنیم به راحتی میتوانیم قدرت جهانی شویم فقط کافی هست کمی خواسته های فردی با کمی فداکاری به خولسته های جمعی تغییر کند نفت هم که داریم. 100 سال استعمار را هنوز درک نکرده ایم که امروز درس عبرتی باشد برای اینکه زیر بار زور نرویم .عقب ماندگی از استعمار بدتر از عقب ماندگی از جنگ هست در جنگ ساختن را به هر قیمتی می اموزیم در دوران استعمار سازش را به هر قیمتی.(مهندسی بیکار مثل همه)

0 0

اقاجون پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 20:20
اقافرض براين كه مادشمنمونو باخاك يكسان كرديم.فرض براينكه همه گفتن ايران ارتشچهارم دنياست چه مشكلي ازجوانان ماحل ميشه.كره شمالي ارتش پنجم دنياست ومردمش نون خالي هم ندارن بخورن

0 0

جهان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 11:24
اگر خدابخواهد نمی توانند از نیروهایشان درحد مطلوب استفاده نمایند ضمن اینکه اسرائیل کشور کوچکی است وبا یک حمله شیمیایی ویامیکروبی ویا با انفجار تاسیسات هسته ایش از بین خواهد رفت

0 0

کوروش پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 10:23
اگر قرار است قدرت جهانی شویم باید قدرت ارتش 4 جهان را زیر سوال ببریم اگر اسرائیل حمله نکند همینقدر که از تهدید جلوتر نیامده نشانه پیروزی برای ایران هست.ما ایرانیان طالب جنگ نیستم ولی با متجاوز تجاوز کارانه برخورد میکننیم و اگر 1000 سال هم بگذرد تجاوز را فراموش نمیکنیم .پس بهتر هست برای خود دشمنی 1000ساله بوجود نیاورید .دشمنی ما همچون دشمنی اعراب نیست که خیلی به طول بیانجامد.

0 0

سید میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 12:22
من متعجبم بعضی از افراد فکر میکنن جنگ که بشه مثل 30 سال پیش با مینیبوس و کامیون آدم میبرن لبه مرز!!!
بابا اگر هم جنگ بشه جنگ موشکی و هوایی هست و نیروی انسانی نقشش 1% هم نیست
ممکنه شب خوابیدین صبح بیدار شین بشنوین دیشت 4 نقطه از ایران توسط موشک های اسراییلی نابود شده ایران هم با پرتاب چند موشک پاسخ داده!!!

0 0

محمد رضا میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 16:12
کاخ سفید دیروز این خبر رو تکذیب کرد و گفت ما هیچ نامه ای به ایران ندادیم.والسلام.

0 0

علی خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 22:29
میگم محمد رضا جان میشه یه مدرک واسه حرفت نشون بدی که ما هم مطمئنی شیم؟

0 0

reza میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 15:31
راستی این نشست5+1 کی برگزار میشه اگه تاریخ دقیق میدونین بگین لطفا

0 0

فضل الله نمازی میبدی میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 10:56
اولا این چه جور پیغام محرمانه ای است که توی خبر گزاریها سر در آورده . دوما من خودم یک چیزی میگویم به کسی نگوئید. به خصوص به خبر گزاریها. اسرائیل مخترع و تولید کننده و توزیع کننده انواع ویروس ها و بنب های سایبری در جهان و مهد کلاهبرداران و جاعلین اسناد دنیای مجازی میباشد .اگر واقعا تاسیسات هسته ای ما او را آزار میدهد ، که حمله فیزیکی نمی کرد . مشکلشان از جای دیگر است . شاید تبلیغات برای فروش استراتژی های نظامی از رده خارج قدیمی حزب جمهوری خواه آمریکا . حمله فیزیکی برای طالبان درافغانستان که سر و کاری با تمدن الکترونیک نداشتند . موثر بود .البته آن هم فقط برای ده سال. وگرنه توی قرن بیست و یکم دیگر کسی خانه دشمنش را روی سرش خراب نمیکند . به خصوص که سودی هم برای اقتصاد صهیونیزم ندارد اگر تحدید میکرد خانه ما را با سند جعلی میفروشد یا اجاره میدهد .موثر تر بود.

0 0

حمید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 07:45
آقای میبدی.اولا پیام محرمانه میتونه لو بره.ثانیا.دوما غلطه ثانیا درسته.

0 0

سعيد میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 09:58
جنك به هرشكلي وبه هرصورتي كه باشه خانمانسوزه حتي اين غده سرطاني رو سه روزه نابود كنيم

0 0

مهدی میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 09:27
ببخشید وسط بحث وارد شدم. چون اینجا یک سایت اقتصادیه،‌بهتر نیست از دیدگاه اقتصادی در مورد این خبر بحث کنید؟!

0 0

hamed میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 08:11
اسراييل در مقابل ايران پشه اي بيش نيست

0 0

مخالف ناداني پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/20 ساعت 00:27
اونهايي که منفي زدن خائن هستن

0 0

hamed میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 08:10
شما که منفي داديد ايراني نيستين مگه !!!!؟؟

0 0

حق پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 13:23
دوست من حامد جان، ایرانی بودن دلیلی برای منطقی نبودن نیست! وقتی جنگ به ضرر کشوره و افرادی مثل شما دارن جو روانی درست میکنن وظیفه ی منه که نارضایتی خودم رو از چنین عقاید جنگ طلبانه ای نشان بدم. من هم معتقدم اسرائیل داره ظلم می کنه و باید جلوی ظلم ایستاد ولی نه به بهای از دست دادن کشور و دین و جان انسانهای بیگناه

0 0

ميلاد میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 06:20
اينطوري كه اينا براي هم خط و نشون ميكشن اگه به هم حمله نكنن كه خودشونو تو دنيا ضايع كردن و كسي ديگه تحويلشون نميگيره من فكر كنم يه جنگ سه ماهه در پيش داريم . بالاخره بايد يه جنگي پيش بياد تا اوني كه ضعيف تره كوتاه بياد

0 0

اکبرومختار دشتی میگه :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 00:36
مواظب دستان و چشمان خود باشید، و بسیار باید از سیاست انگلیس ترسید. ایران خاک منه هرکس به آن تجاوز کند...

0 0

مهدی میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 18:33
سلام
دولت آمریکا آنقدر احمق نیست به ایران حمله کنه چون تمام منافعه اش در خاورمیانه نابود میشه

0 0

کیمیا میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 17:06
با توجه به کاهش محبوبیت اوباما اگر نامه ای در کار باشد فقط برای جلب نظر صهیونیست ها وافزایش ارای اوباما چیزی بیش نیست اصلا جرات این غلط کردن را تو ی خواب هم ندارند

0 0

رضا از تهرون میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 15:53
آمریکا به عراق حمله کرد چون 1 درصد هم احتمال نمیداد صدام بمب اتم داشته باشد و به ایران حمله نمی کند چون 1 درصد احتمال میدهد ایران بمب اتم داشته باشد

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 15:40
قوم یهود در صدر تاریخ نسبت به مسلمانان عجولانه تصمیم گرفته و همیشه شکت خورده ولی باید بدانند که اینبار نسلشان کامل از بین میرود چون اروپاییان نیز از آنان دل خوشی ندارند

0 0

نیما میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 14:19
همه میدونند که ما یک بار و اون هم در جنگ 33 روزه اسراییل رو شکست دادیم به همین خاطر اصلا امکان حمله خیلی ضعیفه و فقط در حد حاشیه سازی و مقتوش کردن افکار جهان است

0 0

ناشناس میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 12:55
اینها همه بهانه است برای فروش سلاح به کشورهای عرب ساده لوح

0 0

ناشناس میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 12:24
احتمالات زیادی وجود داره شاید امریکا با این حرفش بخواد از پشت خنجر بزنه و اسرائیل به تنهایی هیچ وقت نمینوته حمله کنه که اگه اینکاره بود کار لبنان تموم میکرد از طرفی امریکا زیر فشاره اسراییل کل کشورشو سرمایه دارای یهودی میچرخونن پس به سادگی نمیتونه کنار بکشه در هر صورت ما تا اخرین نفس هستیم

0 0

محمد میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 12:21
اسراييل اگه به تنهايي حمله كنه زير 3روز از نقشه دنيا محو ميشه

0 0

مهدی میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 12:20
منم موافقم. این سیاست موزیانه آمریکاست که به خاطر انتخابات و مخالفان با جنگ نمیخواد فعلاً اقدام کنه ولی زمانی که لازم بشه میاد به کمک اسراییل..

0 0

حمید میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 12:00
منطقی نیست
اما کاش حمله می کرد
یکبار برای همیشه تکلیف این غده سرطانی مشخص میشد

0 0

حاج سجاد میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 11:40
مردم اسراییل چون اکثرا مهاجر هستند و هویت ندارن اگه فقط یه خمپاره ما به اسراییل برسه همه فرار می کنن و همون سخن امام (ره) که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود به واقعیت تبدیل می شود

0 0

رها میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 14:07
اگر حمله كنه وقتشه كه محو بشه

0 0

kdlh میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 11:16
از این cmntهایی که من خوندم بوی جنگ جهانی سوم میاد(تا 3 نشه بازی نشه)

0 0

ایران میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 11:13
پارسا جان حمله کرده مگه خبر نداری !!!
تو لبنان و فلسطین کیه که داره میجنگه؟؟؟

0 0

عباس میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 14:01
به نظرمن اول باید مااسراییل رو بزنیم تا جرات خسارت زدن به تاسیسات هسته ای مارو نداشته باشه آخه تاسیسات مال همه ایرانی هاست

0 0

رامین میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 10:02
خبر توسط کاخ سفید تکذیب شده است.من خوندم خبرشو

0 0

علی خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 22:41
میگم میشه خبرشو به ما هم نشون بدی که ما هم مطمئن شیم ؟

0 0

رضا میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 10:00
یه نکته به همه بگم اینه که اگه امریکا یا اسراییل 1در صد احتمال میدادن که موفق میشن خیلی قبل تر از اینا حمله کرده بودن
خیالتون راحت دست از پا خطا نمیکنند

0 0

هی میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 09:14
امریکا نترس پایگاها تو نمیزنیم ولی حداقل واشنگتونو یه گرد گیری میکنیم

0 0

مصطفی میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 16:39
اگه اسرائیل همچین اشتباه بزرگی رو مرتکب بشه برای ایران بهترین مو قعیته تا این دولت جعلی رو که درحال نابود شدنه زودتر از روی زمین محو کنه اینا 24 ساله میگن میخوان حمله کنن مال ابن حرفا نیستن

0 0

ata میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 08:50
ريز ميبينمش مثل مگس

0 0

سرباز ولايت میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 08:07
اگر اسرائيل به ايران حمله كند آنوقت تا زنده ايم مي بينيم اين جمله امام عزيزمون كه فرمودند اسرائيل بايد از بين برود چگونه به وقوع خواهد پيوست

0 0

شخص میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 03:06
ببخشیدا ولی در صورت حمله از این جوونایی که من تو جامعه و .. میبینم بخاری... نسل آدمهایی مثل جهان آرا و ... منقرض شده.

0 0

محمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 00:05
بنام خدا
دوست عزیز توی این جوونایی که ازشون بخاری ...
شاید هزاران بلکه بیشتر مثل جهان آرا و شاید بهتر در بیاد زود راجع به دیگران قضاوت نکنید

0 0

عباس میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 01:52
سایت طلارو کردین سایت اخبار .
به جای این حرفا تحلیل کنین این خبر رو و تاثیرشو بر اقتصاد /
واسه این حرفا سایتای دیگه ای هم هست .

0 0

بهرام میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 01:29
جنگ برای اسرائیل وامریکا و بعضی ها نعمته ولی برای ملت هایی که ناخواسته واردش میشن چیزی بجز شور بختی وعقب ماندگی بیشتر نداره

0 0

دشتی میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 01:02
اولا تمام این نقشه ها زیر سر امریکا و انگلیس است و میخواهند ایران را غافلگیر کند بنابراین باید حواسمان به کل مرزهای کشور بأشد و طبق نقشه امریکا تمام حواسمان به جنجالی که راه انداخته وچند نقطه نباشد چون جنگ، جنگ فوق هسته ای میشود و زمین در خطر است، خلاصه امریکا و انگلیس از اسرائیل که سپر دفاعی اندو است خطرناکتر هستند. نتیجه: ایران باج به هیچ قدرتی نمیدهد.

0 0

یک دانشجو میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 00:59
اگر اسرائیل کوچکترین تعرضی به خاک و منافع ایران بکنه حرف «اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود» رو به عمل تبدیل می کنیم.

0 0

نخودی میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 08:08
امریکا را خود اسرائیل می چرخونه حالا میگه ما از اسراتیل جدا هستیم

0 0

زهرا اولین میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 00:14
یادمان باشه امر وخلق دست خداست ما امر خدا رایاری کنیم خداوند هم مارا یاری میکند اسراعیل کف روی آب است اگر ما مومن حقیقی باشیم(قران مجید)

0 0

حمیدرضا میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 07:21
گول امریکارو نخورید امریکا میترسه بعد اسراییل دوم ین کشوری باشه که نابود بشه خدا کنه اسراییل حمله کنه از شر این دو کشور ظالم راحتشیم

0 0

soheil میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 23:13
همه ميدونن اسراييل جرات حمله به ايران نداره چون دنبال نابودي خودش نيست.اينم كه هي داره تهديد ميكنه براي اينه كه ايران رو ناامن نشون بده.حالا چرا؟
چون حالا كه ارزش ريال اينقدر اومده پايين،يه عده از سرمايه دارها و شركتهاي خارجي به فكر سرمايه گذاري تو ايران مي افتند.يعني اگر يه شركتي 1سال پيش با 7ميليارد دلار بايد تو صنايع پتروشيمي سرمايه گذاري مي كرد،الان با 3.5ميليارد ميتونه همون سرمايه گذاري رو انجام بده.ولي وقتي كه ميبينه تمام رسانه هاي دنيا حرف از حمله اسراييل به ايران رو ميزنن اونا هم ميترسن و پا پس ميكشن.

0 0

جواب پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 15:38
عزیزم هزینه ها برای سرمایه گذاری در صنعت عموما به دلاره یعنی اگر یکی پارسال باید 7 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کرد تا یک پالایشگاه بسازه امروز هم باید همون مقدار سرمایه گذاری کنه چون قطعات مورد نیاز برای ساخت پالایشگاه یا باید وارد بشه و یا باید با ریال خریداری بشه که چون ارزش ریال پایین اومده پس اون قطعات هم گرون شده

0 0

يكي ازشما میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 22:56
ببينيد جنگ كلاً خانمان سوزه با جنگ فقط آدمهاي بي دفاع نابودميشن باجنگ وخونريزي هيچي درست نميشه سياستها هم عوض نميشه آدمهاي بدهم تموم نميشن تادنياهست اينجوريه پس به فكرآرامش وآسايش انسانهاي كره زمين باشيم

0 0

شکیلا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 08:00
شما جان گل گفتی ای کاش همه ی آدما مثل شما فکر کنند

0 0

____ میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 22:51
هههههه چی می گید اخه چرا بچه گونه حرف میزنید .تجهیزات وسلاح هایه امریکایی و اسرائیلی در چه حدی میبینید .اخه بنده هایه خدا این امریکا امکان نداره پشت اسرائیل رو خالی کنه امریکا در مهره هایه شطرنج مانند شاه و اسرائل سربازانش اسن ممکنه شاه پشت خدمت کارانش رو خالی کنه حالا بی خیال اگه جنگ رخ بده شکست ایران 100% هست

0 0

سکه دان میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 06:02
مساحت کل اسرائیل یک هشتادم مساحت ایران (به اندازه یکی از استان های کوچک ایران) و کل جمعیتش 7 میلیون نفر (کمتر از نصف جمعیت تهران) است که تعداد زیادشونم بالای 50 سال هستند! سر جمع 50 تا بوفالو بیفته تو کشورشون کلا از نقشه جهان حذف میشند! اصلا متوجه نمیشم چرا دائم حرف از جنگ میزنند! شاید می خواند پز تجهیزات آمریکاییشونو بیاند! ما خودمون ایرانیشو داریم!
من در مورد مسائل سیاسی و اقتصادی ایران، سیاست های آمریکا و اروپا ضد ایران، تحریم ها و... هیچ حرفی برای گفتن ندارم! ولی خیلی زورم میاد که اسرائیل انقدر قد قد کنه، چون قدمت، تاریخ و پهنای سرزمین من با اسرائیل قابل مقایسه نیست!

0 0

پیران پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 20:36
عزیزم توقرن 21 دیکه سرنوشت جنگو مساحت وتعداد تعیین نمیکنه اسراییل 200 تا کلاهک هسته ای داره گذاشته برا وقتی که موجودیتش به خطر بیفته استفاده کنه .شما همون کارشناسی سکتو بکن

0 0

علی خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 10:46
چیزی که گفتم، چیزیه که به نظرم واقعی میاد. همچنین ممکنه توی جنگ زمینی اسرائیل شکست بخوره. چون ایران نیرو های چریکی زیاد داره. تازه بنده ترسو نیستم. اگر قرار به جنگ باشه از اون جایی که ایرانیم و ایرانو دوست دارم مطمئن باش که خودم توی صف اول جنگ هستم

0 0

میلاد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 15:22
علی خان ترسو نباش ، یکم از اسمت یاد بگیر شجاع باش

0 0

علی خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 22:40
دوست عزیز پهنا و قدمت و تاریخ سرزمین ما توی جنگ کمکمون نمیکنه. اینو درک کن. اسرائیل که نمیتونه از وسط اردن و عربستان و عراق و سوریه که همه دشمناشن ورداره ارتششو پیاده برسونه تا ایران. از هونجا با 350 کلاهک هسته ایش هزاران تا موشکش ایرانو میزنه. حالا جمعیت ایران 80 میلیون باشه و اسرائیل 7 میلیون فرقی نمیکنه. بعد راستی اسرائیل چهارمین ارتش قدرتمند دنیا رو داره.

0 0

آقا بابك میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 22:10
اگه كسي جرات زدن داشته باشه بدون گفتن مي زنه

0 0

مهدی میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 05:54
بین کشور ها جنگ نشه اینجا بین شما ها جنگ میشه حتما با این همه نظری که دادین

0 0

جوینده طلا میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 22:07
من میگم اسرائیل بدون هماهنگی با امریکا جرات رجز خوانی را هم نمی کند این نقشه آمریکا است که در باطن اسرائیل را به جنگ با ایران بفرستد ( برای اینکه بتواند ملت خود را متقاعد کند که آمریکا جنگ را شروع نکرده ) و به بهانه حمایت از متحد خود به ایران حمله کند

0 0

مهدی صراف پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 23:56
اره این درسته ...منم نظرم همینه...امریکا هواشو داره

0 0

مسعود اثنی عشری_اصفهان میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 21:58
با سلام همینه دیگه وقتی صدا و سیما درستی یا نادرستی خبر ها رو بهر دلیل اعلام نمیکنه و اخبار کشورهای همسایه واسش ارجح تره این میشه که این اشفته بازار بوجود میاد و این نوسانات رو توی چند ساعت میبینیم

0 0

کرجی میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 21:40
برای از بین بردن اسرائیل اصلا احتیاجی به بمب اتم نیست . اگر هر ایرانی یک سطل اب بریزد کل اسرائیل را اب می برد

0 0

محسن يوسفي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/20 ساعت 00:22
امير همين افراد ترسو هستند که یراي خودشون کلاهک ساختن... ترسو هميشه دور خودش رو ديوار مي کشه و به ضعيف تر زور ميگه. اسرايل با ايران هيچ کاری نداره.. چون نمیتونه داشته باشه

0 0

مطمئن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 11:09
خیلی کوچولو این قده .

0 0

امیر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 11:09
اگه میدونستی که اسرائیل دارای حدود 350 کلاهک هسته ای و در صورت زدن پایگاه های هسته ای ایران تشعشعات اتمی مردم ایران را نابود و اثار آن تا سالیان سال بجا خواد ماند اونوقت اگه هرچقدر هم اسرائیل کشور بدی بود هیچوقت بخاطر خودت و وطنت فکر جنگو نمیکردی .

0 0

مجید دلبندم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 23:13
عزیزم اگه هر ایرانی یه سطل آب بریزه فقط قیمت آبه که تو ایران بالا میره و یک بدبختی به بدبختیهامون اضافه میشه

0 0

جانباز میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 21:38
نصف بدنمان در جنگ عراق به خاطر دفاعی مقدس از کار افتاد نیمی دیگر آماده برای جنگ با اسراییل است

0 0

داغ ديده 84-86 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 00:32
يکدونه از شما جانبازا کافيه براي يک لشکر يهودي.. خدا حفظتون کنه

0 0

احسان... میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 21:30
میل دلار به صعودی بودن هست وگرنه یه همچین خبری نمیتونست مانع از کاهش دلار بشه همین خبر باعث شد جلوی کاهش بیشتر دلار برای بعد از ظهر دو شنبه گرفته بشه و حتی دلار 14 تومن هم بره بالا احتمالا دلار طی روز های آتی باز صعودی بشه
اگه موافقید + بزنید

0 0

تماشاچی میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 21:08
و این یعنی سیاست واقعی برای حفظ نیروها و پایگاه هایش برای زمان مقتضی ضمن اینکه آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان به چیزی کمتر از نابودی شیعه و سنی های افراطی رضایت نخواهند داد

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 04:41
آمریکا داره کلک می زنه

0 0

محمد میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 20:55
تا امریکا پشیمون نشده بهتره اسراییل رو از رو زمین محو کنیم هرچی موافقه + و مخالفا ـ
موافقا تو جنگ شرکت می کنن مخالفا نه

0 0

احمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 08:14
واقعا جو گیر شدیا، پسرم منطقی باش جنگ و پیامدهاش کشور ما را چندین سال دیگه عقب می اندازه، تو فکر نمیکنی اگه جنگ ایران و عراق نبو ما الان چدر بیشتر می تونستیم پیشرفت کنیم و چقدر از جونهامون زنده بودن ؟؟؟؟؟؟

0 0

مهرداد میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 03:43
مرگ بر اسراییل . جرا ت داری حمله کن .30 ساله فقط داری حرف میزنی.

0 0

مهرداد میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 03:41
اسراییل به طرز غیر منتظره وناباورانه از ایران شکست خواهد خورد.

0 0

رضا میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 03:31
امریکا دلش میخواد با ایران دوست باشه

0 0

صادق میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 03:30
امریکا عددی نیست

0 0

محمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 12:09
البته هر کشوری برای خودش عددی هست منتها مقدار این عددها با هم فرق داره باید دید عدد ما و عدد آمریکا و عدد اسراییل هر کدوم چنده

0 0

mehdi78 میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 03:12
اى كاش اسراييل حمله كنه اونوقت ماايرانيها قدرتمونو به
دنيا نشون ميديم
واسراييل روازنقشه جغرافیا محو ميكنيم

0 0

میهمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 11:44
دوست عزیز اسراییل بمب هیدروزنی داره که نسل جدیدی از بمبهای هسته ای هست و چندین برابر بمبی که تو هیروشیما و ناکازاکی انداختن قدرت داره شما فکر کن یکی ازین بمباشو بندازه تو یکی از شهرهای بزرگ میدونی چه فاجعهای رخ میده چند نفر میمیرن اون شهر تا سالیان سال غیر قابل سکونت میشه حالا فکر کن 5 تا بمب یا بیشتر توی 5 شهر یا بیشتر بندازه اونوقت دیگه چه خواهد شد؟
همیشه درگیری و جنگ بدترین راه هست.

0 0

فری پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 11:41
تصور ساده است که اسراییل همان چند هزار یهودی در سرزمینهای اشغالی هستند . قدرت یهودیان در ثروتهایشان در سراسر دنیاست و خاک اسراییل بعنوان حیاط خلوتی است برای سرگرم کردن مردم منطقه اعصاب خوردیشان . فکر نکنین که اگر 100 تا شهاب 3 - 4 - 5 هم بزنیم اسراییل نابود میشه . نه نمیشه قدرت یهودیان در پولهای بانکهای سراسر دنیاست . فقط چون میخو.استند آدمهای فقیرشون را از سراسر دنیا جمع و جور کنند به یک جا نقشه ترسیم اسراییل را 60 سال قبل کشیدند

0 0

مهندس قنبري میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 19:10
اگر روزي بخواد جنگ بشه حتما بايد سود داشته باشه براي اسرائيل و امريکا که مثلا سلاح بفروشند به اعراب
اسرائيل چون در منطقه کوچکي است بسيار آسيب پذير است و با چند تا موشک کروز فاتحه ش خوندست . بنابراين اينقدر ابله نيست که حمله کنه و اگه حمله کنه گور خودش رو تو خاور ميانه کنده .
موافقا + بدند

0 0

نوید میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 02:47
این جنگ از قبل قابل پیش بینی بود دوستان تمام اینها نشانه یک چیز است و آن ظهور آقا امام زمان جنگ در شامات حمله به بیت المقدس قیام یمانی قیام سید خراسانی خروج دجال و سفیانی من که خیلی خوشحالم و یقین دارم اسراییل شکست سنگینی میخوره به امید ظهور امید یا حق

0 0

علیرضا میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 18:59
چقدر ساده اند اونهایی که فکر می کنند آمریکا به ایران حمله می کنه، اینها همش بازی موش و گربست.

0 0

ناشناس میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 02:18
اگه به ایران حمله کنه نابود میشه ولی ایران خسارت زیادی میبینه

0 0

برنا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 00:47
به این میگن حرف حساب. کاملا منطقی گفتی

0 0

محمد میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 18:25
ما اگر واقعا توانايي نابودي اين غده سرطاني رو داريم چرا منتظر تهديد و حمله اونها هستيم. به نظرم با خاك يكسانشون كنيم ا همه بشريت از دستشون راحت بشن.!!!!!

0 0

جستجوگر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/21 ساعت 03:29
دانا نوشته هات نشان از دانايي ت داره

0 0

دانا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/20 ساعت 00:19
مشخص. مشخص است که دقت داري به نوشته ها

0 0

مشخص پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 00:22
محسن اشاره تو خيلي به جا ست

0 0

محسن يوسفي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 00:30
موافق کار تو خيلي نادرسته

0 0

موافق پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/15 ساعت 22:10
آرزو حرف شما درست تره

0 0

آرزو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 07:54
مهمان عزیز فرمایش شما کاملا صحیح است .

0 0

مهمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 22:44
آخه عزیزم بازی کامپیوتری که نیست. جنگ همیشه برا همه چیز بدی هستش. همینجوری 100 سال عقبیم جنگ بشه دیگه بد بختی رو بد بختی میشه. گیرم بعد 5 سال جنگ ایران پیروزم شد کی میاد هزینه ها و جان هایی رو که از بین رفتم جبران کنه؟!

0 0

نا شناس میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 18:01
سنگ بزرگ نشانه نزدن است ولی ایکاش ما هم کمی بیشتر منطقی بودیم . واقعیت را باید پذیرفت .

0 0

ایران میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 17:50
آیه صریح قرآن:
لا يُقاتِلُونَكُمْ جَميعاً إِلاَّ في‏ قُرىً مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَراءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَديدٌ تَحْسَبُهُمْ جَميعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّى ذلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا يَعْقِلُونَ (سوره حشر آیه 14)
ترجمه: اينها (یهودیان) دسته جمعى با شما نمى‏ جنگند مگر در داخل قريه ‏هاى محكم و يا از پس ديوارها(خود را پنهان سازند). شجاعتشان بين خودشان شديد است تو آنان را متحد میبینی ولى دلهايشان پراكنده است و اين بدان جهت است كه مردمى بى‏ تعقل هستند.

0 0

علی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 12:10
عالی بود ، واقعا قرآن معجزه است .

0 0

احسان میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 17:34
احتمال هرگونه حمله بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکامیباشد،سیاست جمهوری خواهان(رامی)بسیار نزدیک تر به اسرائیل است تا دموکرات ها

0 0

استاد میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 01:18
بیخیال جنگ کجا بود

0 0

غلامرضا میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 17:32
اسرائیل با وجود جوانان ایراتی جسارت هیچگونه غلطی را ندارد وبداند که هرگونه حرکت احمقانه ای مساوی است با اینکه با خاک یکسان شود و باید از امریکا درس یاد بگیردو دست از حماقت بردارد

0 0

كاشف میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 17:27
اسراييل هيچ غلطي نميكند
فقط رجز خواني ميكند

0 0

سروناز میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 17:17
باشه باشه امریکا نترس با تو کاری نداریم

0 0

ناشناس میگه :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 01:00
کسانی که فکر می کنند بلاخره روزی آمریکا یا اسرائیل به ایران حمله می کند (+) و اگر به ایران حمله نمی کند (-) را بزنید

0 0

فایتر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 06:31
دوستان ظاهرا جنگ واقعی رو با بازیهای کامپیوتری اشتباه گرفتن که اینقدر راحت درموردش حرف میزنید.امیدوارم هیچوقت این اتفاق هولناک نیفته.

0 0

پارسا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 18:34
شایدم روزی ایران به اسرائیل حمله کنه

0 0

آروین میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 17:15
آمریکا ممنون از این پیغامت. ما بچه های ایران از پس این اسراییل بر می آییم. زنده باد ایران عزیزمان

0 0

رضا میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 16:55
ما اسرائیل را زیر پا خواهیم نهاد.

0 0

ایمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/20 ساعت 23:36
آقا محسن اسرائیل کشور نیست بلکه یک رژیم غاصب و جنایتکاره.. اگه یه گروهی بیان و شما و خانوادتون رو از خونه بیرون کنند و بگویند اینجا مال ماست شما خیلی محترمانه به اونا می گید که حق با شماست؟
کسی که راضی به ظلمی باشد شریک در ظلم است لطفاً درست موضع گیری کن

0 0

محسن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/18 ساعت 14:23
اسراییل یک کشور عضو سازمان ملل است

0 0

خواب میگه :

تاریخ: 1391/06/13 ساعت 16:47
واقآ جنگ میخواد بشه؟
حتما مانور بزرگی برپا میشه بعد میگه تازه این 1/3 است

0 0

فرهاد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/17 ساعت 18:05
مرگ بر اسرائیل

0 0

كاوياني پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/16 ساعت 23:44
جنگ بشه دلار ميشه ٥٠٠٠ تومان

0 0

روح اله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 18:15
اسرائیل کیلو چنده که در موردش صحبت میکنید

0 0

مهمان هوشمند پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 14:10
اسرائیل آنقدر احمق نیست که مستقیما با ایران وارد جنگ بشه،حمله به ایران 30 سال عقبگرد یا نابودی کامل اسرائیل.همچنین در دنیای واقعی فقط اسم آمریکا هست و تصمیم گیرندگان آن یهودی ها هستند

0 0

ایرانی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 12:16
به نظرم این حقه ی خود اسرائیل است. میخواهد به ملت خود بگوید احتمال جدایی از آمریکا را دارد و سرمایدارانش را از نظر روانی ترغیب به بیرون آوردن سرمایه هایش از آمریکا بکند. در اینصورت در شرایط اقتصادی فعلی این تحدید بزرگی برای آمریکا بوده و این کشور تحت فشار بسیار زیادی قرار خواهد گرفت و تنها راه جلوگیری از آن اینست که حداقل در نظر افکار عمومی خود را همراه و همکار با دولت اسرائیل نشان دهد!!

0 0

بدون نام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1391/06/14 ساعت 00:00
حالا مفهوم دلار 1500 داره مشخص میشه.

پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا