اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش قاچاق طلا از بازار دبی

*سایت طلا؛ افزایش قیمت طلا در برخی از کشور ها سبب شده است تا برخی از افراد سود جو را نسبت به قاچاق بیشتر این فلز ارزشمند از بازارهای دبی ترغیب کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو، افزایش قیمت جهانی طلا در کشور های مختلف به یک میزان تاثیر گذار نبوده است و بر اساس ارزش پول آن کشور نسبت به دلار آمریکا همواره در نوسان می باشد که این امر بهای طلا در هر کشور را متفاوت کرده است.

همین امر باعث شده است که با توجه به کاهش بیش از حد بهای روپیه نسبت به دلار در بازارهای هندوستان، قیمت طلا در این کشور با افزایش بیشتری رو به رو شود. بنابراین برخی از سود جویان موقعیت را مناسب ارزیابی کرده اند و اقدام به قاچاق این فلز ارزشمند از بازار دبی به کشور هندوستان می کنند تا از این طریق بتوانند به سود بیشتری دست یابند.

پلیس فرودگاه دهلی طی دو هفته ی گذشته سه نفر را که مبادرت به ورود غیر قانونی طلا به کشور هندوستان کرده بودند را دستگیر کرده است. یکی از این افراد پس از بازجویی های پی در پی به عمل خود اعتراف کرد.

این فرد در حالی در فرودگاه دهلی دستگیر شده است که 156 عدد گردنبند به وزن 800 گرم در اختیار داشته است. او دلیل اصلی این امر را افزایش بهای طلا در هندوستان عنوان کرده است و خرید این فلز ارزشمند در بازارهای دبی و فروش آن در بازار دهلی را امری پر سود قلمداد کرده است./ح



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد