اونس طلا2379.21
مظنه16,601,000
18 گرم3,832,300
ارزش سکه37,402,053
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

تحلیل امروز سکه امامی مورخ 20 آذر 98

طلا جهانی در سال ۲۰۱۹ رشد ۱۶ درصدی داشته است که این رشد بیشتر بخاطر جنگ تجاری چین و آمریکا و همچنین سیاست های پولی بانک های مرکزی در گوشه و کنار دنیا بوده است(تحلیل تکنیکال سکه امامی و اخبار مهم پیرامون قیمت سکه)

تحلیل امروز سکه امامی مورخ 20 آذر 98

طلا جهانی در سال ۲۰۱۹ رشد ۱۶ درصدی داشته است که این رشد بیشتر بخاطر جنگ تجاری چین و آمریکا و همچنین سیاست های پولی بانک های مرکزی در گوشه و کنار دنیا بوده است.
یکی از تحلیلگران مسائل اقتصادی علل افزایش قیمت ارز در ایران را وقایع فصلی، نا آرامی های عراق و جو ناشی از افزایش قیمت بنزین برشمرده است که سرمایه گذاران را ترغیب به حرکت به سمت دارایی های امن و افزایش تقاضا برای دلار در بازار کرده است.
قیمت ارز در دوره ای کوتاه از کانال 11 هزار تومان به کانال 14 هزار تومان وارد شده است . نوسان نرخ ارز و رشد سریع قیمت ها این گمانه را در افکار عمومی تقویت کرده است که روند افزایشی قیمت ها تداوم خواهد داشت. با این حال به رغم تلاش دلالان و امادگی جو روانی برای افزایش نرخ ارز ، کارشناسان معتقدند بازار ارز ایران مستعد شوک ارزی نیست.
امروز پس از ۵ روز روند صعودی در قیمت طلا و دلار شاهد نزول در قیمت بودیم. به گفته تحلیلگران بازار به مقاومت ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومانی واکنش نشان داده است.
روز گذشته سکه امامی ابتدا صعود داشت و در این صعود پس از رسیدن به سطح هدف ما در ۴۷۵۲۰۰۰ موفق به شکست سطحی این سطح نشده و نزول قدرتمندی داشته ، سطح ترندلاین صعودی را تاچ کرد.
این بازار مدت زمان طولانی تحت فشار صعودی بوده است و بازگشت قیمت و اصلاح صعود طبیعی می باشد. با رسیدن قیمت به ترندلاین نزولی،‌ انتظار نوسان و نزول تا سطح حمایت ۴۴۶۰۰۰۰ را خواهیم داشت.
اندیکاتور RSI (شاخص قدرت نسبی) خط ترند را شکسته و در حال نوسان حول سطح ۵۰ می باشد. این سطح یکی از سطوح مقاومتی در این بازار به شمار آمده و احتمال بازگشت قیمت از آن وجود خواهد داشت.
در صورت قرار گرفتن قیمت پایین تر از سطح 4580000 سطح هدفی نزولی بعدی 4530000 در نظر گرفته خواهد شد.

  • مقاومت ۱: ۴۷۸۶۰۰۰
  • مقاومت ۲: ۴۷۲۲۰۰۰
  • مقاومت ۳: ۴۶۵۸۰۰۰
  • حمایت ۱: ۴۴۶۰۰۰۰
  • حمایت ۲: ۴۵۲۴۰۰۰
  • حمایت ۳: ۴۵۷۹۰۰۰
  • حمایت 4: ۴۵00۰۰۰

نکته: صرافی ملی فاصله خرید و فروش را به عدد ۱۰۰ تومان رساند، امروز محدودیت نقل و انتقال حواله های اینترنتی هم شروع می شود، نوسانات درهم تعیین کننده هست !

اگر آبشده در عدد 2.005.000 حمایت نشود وارد کانال 1.900.000 خواهد شد !

رئیس کل بانک مرکزی: بانک مرکزی بر کنترل و مدیریت جریان وجوه در کشور عزم جدی دارد. از ۲۰ آذرماه محدودیت سقف ۱۰۰ میلیون تومان در ۲۴ ساعت برای تراکنش‌های هر شخص‌ در درگاه‌های غیرحضوری اجرایی می‌شود.

آمریکا خواستار فشار اروپا روی برنامه موشکی ایران شد.

نماینده عراقی: آمریکا در پی انتخاب نخست‌وزیر وابسته به خود است «کریم علیوی» نماینده ائتلاف «الفتح» گفت آمریکا در تلاش است در مسئله تشکیل دولت جدید این کشور مداخله کند، زیرا خواستار تشکیل دولتی بر اساس برنامه‌های خود است.

سازمان ملل ادعای نقش ایران در حمله آرامکو را تأیید نکرد: دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد این سازمان نمی‌تواند مستقلا تایید کند که موشک‌ها و پهپادهای مورد استفاده در حملات به تاسیسات نفتی عربستان در ماه سپتامبر "سرمنشا ایرانی" دارند

برایان هوک: امیدواریم تبادل زندانی با ایران، گام نخست باشد!

رئیس‌جمهور فرانسه: در روز بین‌المللی حقوق بشر به هم‌‌میهنانمان فریبا عادل‌خواه و رونالد مارشال که در ایران بازداشت شده‌اند فکر می‌کنم. آنها باید بدون درنگ آزاد شوند. این را به رئیس‌جمهور روحانی گفتم.

واعظی: مجمع تشخیص مصلحت به لایحه الحاق به CFT نگاه ویژه داشته باشد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور:
امیدواریم که مجمع تشخیص مصلحت نظام به لایحه الحاق به CFT یک نگاه ویژه داشته باشد تا مشکل حل شود.
فرستاده ویژه ژاپن در تهران است و سفر رییس‌جمهور به ژاپن تنها یک سفر ۲ جانبه است

چین به آرامی تولید نفت در ایران را افزایش می‌دهد

از نظر چین طرح «یک کمربند یک جاده» که قطعاً تعادل قدرت ژئوپلیتیکی جهان را تغییر میدهد، کاملا وابسته به مشارکت ایران است چون ایران ذخایر بزرگ نفت و گاز دارد که در حال حاضر بسیار ارزان هستند.

میدان نفتی بزرگ آزادگان که از دو سایت بزرگ شمالی و جنوبی تشکیل شده است برای طرح استراتژیک ایران در جهت مقاومت در برابر تحریم های آمریکا بسیار اهمیت دارد. هفته گذشته شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران اعلام کرد پنج چاه جدید در آزادگان شمالی برای حفظ سطح فعلی تولید مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. به گفته منابع آگاه در ایران، این تنها بخشی از کار است و طرحهای بسیار بزرگتری در 6 ماه آینده با کمک چین و روسیه راه اندازی خواهند شد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد