اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل و پیش بینی سکه امامی مورخ 14 آذر 98

دیروز ۱۳ آذر قیمت سکه امامی درحالی افزایش داشت که شاهد کمی افت قیمت در بازار سکه بهار آزادی بودیم برای امروز نیز در سکه امامی همچنان روند صعودی در بازار پیش بینی میشود+تحلیل تکنیکال سکه امامی و اخبار مهم پیرامون قیمت سکه

تحلیل و پیش بینی سکه امامی مورخ 14 آذر 98

دیروز ۱۳ آذر قیمت سکه امامی درحالی افزایش داشت که شاهد کمی افت قیمت در بازار سکه بهار آزادی بودیم برای امروز نیز در سکه امامی همچنان روند صعودی در بازار پیش بینی میشود.
رئیس کل سابق بانک مرکزی در نوشتاری با تاکید بر اینکه الزاما پایین بودن نرخ ارز، مطلوب نیست، مداخله بانک مرکزی در بازار ارز از سال ۱۳۸۲ را تایید کرد. وی معتقد است اگر همزمان با مصوبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ هیات دولت، نسبت به اعمال سیاست‌ مناسب تجاری و کنترل تقاضای ارز اقدام می‌شد، التهاب شهریور ۱۳۹۷ در بازار اتفاق نمی‌افتاد.
روز گذشته بهای سکه امامی افزایش داشت و در این صعود تا سطح مقاومت ۴۵۲۸۰۰۰ تومان بالا رفت اما روز گذشته قیمت موفق به شکست آن و قرار گرفتن بالاتر از این سطح نشد. اندیکاتورهای RSI و استوک استیک همچنان نشان از ادامه صعود در قیمت دارند.
برای دوره های پیش رو پس از مقداری نوسان پایین تر از سطح ۴۵۳۶۰۰۰ انتظار ادامه صعود قیمت تا سطح ۴۵۷۰۰۰۰ را خواهیم داشت.
توجه داشته باشید که با توجه به رسیدن به روز پایانی هفته احتمال کاهش نوسان نسبت به روز های گذشته وجود خواهد داشت.

  • مقاومت ۳: 4604000
  • مقاومت ۲: 4570000
  • مقاومت ۱: 4536000
  • حمایت ۱: 4483000
  • حمایت ۲: 4430000
  • حمایت ۳: 4393000


اخبار مهم روز:

نیویورک تایمز به نقل از مقامات اطلاعاتی و نظامی: ایران از هرج و مرج در عراق برای ساخت یک زرادخانه پنهان موشک های بالستیک برای ایجاد ارعاب در خاورمیانه استفاده می کند، موشکها تهدیدی برای آمریکا ومتحدانش در منطقه به شمار می روند و ممکن است نیروهای آمریکایی را به خطر بیندازند!

زنگنه برای شرکت در نشست اوپک وارد وین شد: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران صبح روز پنجشنبه برای شرکت در یکصدوهفتادوهفتمین اجلاس کشورهای صادر کننده نفت وارد وین پایتخت اتریش شد.
بر اساس برنامه اعلام وی قرار است با محمد بارکیندو دبیر کل اوپک و تعدادی از وزرای شرکت کننده در اجلاس اوپک ملاقات‌های دوجانبه‌ای را داشته باشد

انگلیس فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی برجام در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل از آنتونیو گوترش خواسته اند در گزارش بعدی خود در مورد برنامه موشکی ایران، برخی از موشک‌های بالستیک ایران را در تضاد با مفاد قطعنامه ۲۲۳۱ توصیف کند.

ربیعی: کشور دچار کسری بودجه است

سخنگوی دولت: کشور دچار کسری بودجه است و اکنون دوران سرمستی ارزی نیست،امروز دولت پولی برای توسعه ندارد و بخش خصوصی نیز ضعیف شده است.

۴۷۸۱ نفر تا پایان چهارمین روز ثبت‌نام داوطلب نمایندگی مجلس شدند!

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: ۴ هزار و ۷۸۱ نفر داوطلب نمایندگی مجلس تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۸۸ درصد مرد و ۱۲ زن هستند.

میرسلیم عضو مجمع : مجمع در مورد لوایح مرتبط با FATF در جلسه خصوصی تصمیم گیری کرد که هنوز اعلام عمومی نکرده‌ایم.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد