اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آشفته بازار قیمتها در بازار طلا و ارز امروز

سایت طلا ؛ بازار امروز با رشد دلار با التهاب و نوسان همراه است و قیمتهای سکه طلا و ارز در یک سر درگمی قیمتی بسر می برد.

به گزارش سات طلا ، جو رشد قیمتها امروز با رشد دلار به بازار القاء شد و همزمان با ارز ، سکه و طلا نیز بدون هیچ منطقی سیر صعودی را طی نمود.

روز گذشته که دلار در بازار تهران بر روی رقم 1939 تومان در آخرین ساعات کاری معامله می شد، صبح امروز از مرز 2000 تومان گذشت و در پی آن بازار به التهاب کشیده شد.

بر اساس این گزارش ، امروز قیمت طلا نیز نوسان شدیدی داشت ، و هر مثقال طلای 17 عیار (معیار طلای بازار تهران) از 330 هزار تومان به 340 هزار تومان ، یعنی چیزی حدود 10 هزار تومان در هر مثقال در نوسان بود.

هر گرم طلای 18 عیار در این روز بین رقم 75 هزار تا 77هزار و 300 تومان در نوسان بود.

این گزارش می افزاید بازار سکه نیز از آشفتگی قیمتها بی نصیب نبود و انواع سکه با نوسان چند هزار تومانی در بازار قیمت گذاری شد ، بیشترین نوسان در بازر امروز را ربع سکه از آن خود کرد. هر قطعه ربع سکه در بازار پنج شنبه نوسان 5 هزار تومانی را تجربه کرد.

بر پایه این گزارش ، عدم ثبات قیمتها در بازار امروز سبب شده که معامه گران حرفه ای با احتیاط دست به خرید و فروش بزنند ، بطویکه حجم معاملات سکه و طلا در بازار امروز بشدت کاهش یافته است.

شایان ذکر است ، با توجه به التهاب و نابسامانی قیمتها در بازار طلا ، سکه و ارز ، توصیه می شود در معاملات ملاحظات جدی صورت پذیرد و معامله گران آماتور از خرید و فروش در این روز خودداری کنند./ج
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد