اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار سکه درهفته گذشته

سایت طلا: بازار سكه طي هفته گذشته پس از يك فرآيند نوساني با افت همراه شد كه بهاي سكه بهار آزادي با سقوط 8 هزارتوماني به 682 هزارتومان رسيد.

به گزارش سایت طلا، نوسانات دلار که در بازار سکه نقش محوری داشته در هفته گذشته سبب افت و خیزهای قیمت ها در این بازار شد و توانست اثر افزایشی قیمت جهانی طلا را به حداقل برساند.

بنابراین گزارش، در روز شنبه قیمت سکه ها با توجه به رشد دلار افزایشی شد و هر قطعه سکه بهار آزادی در طرح قدیم بر روی 690 هزارتومان و طرح امامی بر روی 684 هزارتومان قرار گرفت، نیم سکه و ربع هم با بهای 343 و 186 هزارتومان و سکه 1 گرمی با بهای 107 هزارتومان در بازار به فروش رسیدند.

براساس این گزارش، در روز یکشنبه قیمت سکه بهار آزادی در طرح امامی و قدیم باز هم افزایش یافت و به بهای 690 و 700 هزارتومان رسید.
نیم سکه با بهای 345 هزارتومان و سکه 1 گرمی با نرخ 109 هزارتومان در بازار فروخته شدند اما ربع سکه بدون نوسان باقی ماند.

این گزارش می افزاید، افت دلار در روز دوشنبه سبب شد تا بهای سکه ها نیز کاهش و بهای سکه بهار آزادی در طرح قدیم بر 689 هزارتومان و در طرح امامی بر 683 هزارتومان قرار بگیرد، نیم سکه و ربع نیز 3 و 1 هزارتومان افت و به 342 و 185 هزارتومان رسیدند.

برپایه این گزارش، در روز سه شنبه قیمت ها با نوسان شدیدی مواجه و بعد از افت و خیزهایی در نهایت در واکنش به انتشار خبر مبنی بر آمادگی ایران برای صدور مجوز بازدید بازرسان آژانس انرژی اتمی با افت همراه شد و قیمت سکه طرح امامی تا 674 هزارتومان و طرح قدیم تا 676 هزارتومان پایین آمد.
نیم سکه و ربع با کاهش 3 و 2 هزارتومانی به فروش رسیدند، سکه 1 گرمی با بهای 106 هزار و 500 تومان به فروش رسید.

این گزارش حاکیست، بازار سکه تحت تاثیر بازار ارز و در واکنش به مسائل سیاسی همچون خوش بینی ها نسبت به روند مذاکرات ایران با گروه 1+5 و امکان رفع نگرانی از برخی تحولات منطقه و افت ارزش دلار در روز چهارشنبه به کاهش قیمت ها پرداخت و بهای سکه طرح امامی را تا 670 هزارتومان پایین آورد.
نیم سکه با بهای 336 هزارتومان و ربع سکه با نرخ 182 هزارتومان در بازار به فروش رسیدند.
سکه 1 گرمی هم بدون تغییر باقی ماند.

شایان ذکر است، در روز پنجشنبه قیمت ها در این بازار تقویت شد و بهای سکه طرح قدیم و امامی بر روی نرخ 682 و 676 هزارتومان قرار گرفت در عین حال نیم سکه 3 هزارتومان و ربع سکه 500 تومان رشد و سکه 1 گرمی همچنان بر روی نرخ 106 هزار و 500 تومان پافشاری کرد.




خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد