اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پایتخت طلایی ایران،میزبان نمایشگاه طلا وجواهر

سایت طلا؛ششمین نمایشگاه طلا وجواهر در شهر صنعت وهنر،اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت طلا،اصفهان ازدیرباز،مهد فرهنگ وهنر بوده و طی سالهای اخیر این شهر به قطب صنعت کشور تبدیل شده است.
شاید از همین روست که نصف جهان،پیشرفت پرشتابی را در ده سال اخیر در صنعت طلا وجواهر داشته است.
براساس این گزارش،هرساله نمایشگاه طلا وجواهر به بهترین شکل در شهر اصفهان برگزار می گردد،امسال هم ششمین دوره این نمایشگاه از دوم تا پنجم خرداد در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان برقرار است.
نمایشگاه امسال اصفهان که با پشتیبانی،اتحادیه کشوری طلا وجواهر،خوشه طلای اصفهان و شرکت نمایشگاههای اصفهان برگزار می گردد،از حساسیتهای ویژه ای برخوردار است.
نامگذاری امسال به سال تولید ملی وحمایت از کار و سرمایه ایرانی،باعث شده تا نمایشگاه امسال طلا وجواهر اصفهان،توجه ویژه ای به بحث تولید وکارهای داخلی در صنعت طلا وجواهر،داشته باشد.
اختصاص یک سالن ازدو سالن نمایشگاه به سازندگان ماشین آلات وتجهیزات طلاسازی خود،شاهد این اهتمام است.
ستاد رسانه نمایشگاه ششم اصفهان به سایت طلا اعلام کرد:همایش چهره های ماندگار طلا وجواهر که سال گذشته برگزار شد،امسال هم در این نمایشگاه برگزارمی شود،که این طرح از ایده های بسیار خوب وماندگار اتحادیه اصفهان است.
این ستاد اضافه کرد:ثبت نام دراین نمایشگاه از اوایل سال 91 آغازشده و تا هم اکنون ادامه دارد و استقبال بسیار خوبی برای شرکت در این نمایشگاه به عمل آمده است.
با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه،زمانی را برای بازدید کارشناسان ومتخصصان در نظر گرفته شده و انتظار می رود استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از سالهای گذشته باشد.
گفتنی است با توجه به پیشتازی اصفهان در صنعت طلا وجواهر،نمایشگاه طلا وجواهر این شهر ازمهمترین رویدادهای طلایی کشور به شمار می آید که تعامل و همکاری همه ارگانها ونهادهای برگزاری این نمایشگاه،در باشکوه برگزار شدن آن بی تاثیر نیست./ج
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد